Здравейте,
Имам Лендроувър Фрилентър 2, който карам от един- два месеца. Колата е с двигател 2.5 дизел, произведен през 2007 година.
Днес забелазах, че под двигателния отсег имам капки от масло /Тук е мястото да отбележа, че сменях маслото преди месец в МотоПфое/. Минах през малък сервиз, той като живея в малко градче до Варна. Погледнахме отдолу колата, и момчето ми каза, че трябва да се смени гарнитурата на картера. Много се учудих, защото специално попитах в Мотопфое, дали има нещо за смяна по двигателя. Тогава получих отрицателен отговор.
Не разбирам много от двигатели, заради това ще ви задам няколко въпроса.
1. Сложен ли е този вид ремонт? Да търся ли нещо по- професионално като сервиз във Варна или да се доверя на момчето тук?
2. Колко евентуално би ми струвала тази гарнитура и самата смяна?
3. Трябва ли да гледам нещо по- специфично при самата смяна?
Надявам се, че ще споделите опит и евентуално ще получа някакви съвети, за да запазя машинката си в добро състояние.
Поздрави,
Станислам
Имам Лендроувър Фрилентър 2, който карам от един- два месеца. Колата е с двигател 2.5 дизел, произведен през 2007 година.
Днес забелазах, че под двигателния отсег имам капки от масло /Тук е мястото да отбележа, че сменях маслото преди месец в МотоПфое/. Минах през малък сервиз, той като живея в малко градче до Варна. Погледнахме отдолу колата, и момчето ми каза, че трябва да се смени гарнитурата на картера. Много се учудих, защото специално попитах в Мотопфое, дали има нещо за смяна по двигателя. Тогава получих отрицателен отговор.
Не разбирам много от двигатели, заради това ще ви задам няколко въпроса.
1. Сложен ли е този вид ремонт? Да търся ли нещо по- професионално като сервиз във Варна или да се доверя на момчето тук?
2. Колко евентуално би ми струвала тази гарнитура и самата смяна?
3. Трябва ли да гледам нещо по- специфично при самата смяна?
Надявам се, че ще споделите опит и евентуално ще получа някакви съвети, за да запазя машинката си в добро състояние.
Поздрави,
Станислам
Коментар