Реших и аз да монтирам една лебедка на Диското. Не че много ми трябва, ама се случва
Диското трудно закъсва, но с АТ гуми понякога си трябва помощ.
Не искам "яки" брони и други железа да стърчат отпред, искам да е максимално прибрано и скрито. Това ми е единсвеното четириколесно, не е само за гората.
От доста време се оглеждам за изгодно предложение, следях ибей и един ден попаднах на обява тук във форума за безименно китайче 12000либри. Цена почти наполовина на нова, уж работеща без проблеми и обслужена.
Купих я и почнах да гледам снимки из нета и да сравнявам на място как да я монтирам максимално скрито.
Харесах си ето този метод: http://www.offroad-bulgaria.com/show...E1%E5%E4%EA%E0
След доста обикаляне из Варна и региона, намерих кой да ми огъне и отреже тавата и двете закрепващи планки.
Закрепването е на отворите, в които се закрепва предната броня и на още два неизползвани отвора в рамата. Врътнах на струга две втулки тези отвори.
Simocorex предложи помоща си, понеже аз съм скаран със заваряването и се хванахме да монтираме.
Времето беше гадно, английско, Ленд Ровъра да се почувства у дома си.
Симо заваря, заваря, докато не го извика тъщата. Той е млад зет, веднага прибра електрожена и изчезна
Все пак успя да направи тавата, която аз после монтирах, заедно с изрязаните по заварките уши на бронята.
Заварих две планки с гайки на тях, за които да се хване бронята.
В тавата влезе лебедката и понеже не остана място за болтове за водача, го заварих.
Изръсих едни пари в кабелкомерс за ШКГД-Н 50мм2 и кабелни обувки, в цеха на един приятел ми ги кербоваха.
Навързах тоците, лебедката врътна един-два пъти и спря. Свалих я, разглобих двигателя, оказа се, че единия извод на статора се е отлепил от болта. Заварка с меден електрод реши проблема.
Вече монтирана, отидох при Благой(banjo), да я тестваме. Още докато размотавахме въжето, нещо изчатка и спря. Моторът върти, но не се предава на барабана. Разглобихме я, оказа се счупено едното сателитно колело на първата степен на редуктора. Липсваха и ролките на спирачката.
След доста безуспешно търсене на резервни части, намерих майстор в Н. Пазар, да ми направи счупената зъбчатка на нормална цена. Тук в една известна фирма ми искаха 120лв за това
Днес я сглобих и най-накрая отидохме да я тестваме.
Представя се добре, единственият проблем е, че когато спра да навивам, въжето се отпуска, ако джипа го дърпа назад, вижда се на клипчето. Мисля, че трябва да спира на място.







www.youtube.com/watch?v=WBC_YCownZI

Не искам "яки" брони и други железа да стърчат отпред, искам да е максимално прибрано и скрито. Това ми е единсвеното четириколесно, не е само за гората.
От доста време се оглеждам за изгодно предложение, следях ибей и един ден попаднах на обява тук във форума за безименно китайче 12000либри. Цена почти наполовина на нова, уж работеща без проблеми и обслужена.
Купих я и почнах да гледам снимки из нета и да сравнявам на място как да я монтирам максимално скрито.
Харесах си ето този метод: http://www.offroad-bulgaria.com/show...E1%E5%E4%EA%E0
След доста обикаляне из Варна и региона, намерих кой да ми огъне и отреже тавата и двете закрепващи планки.
Закрепването е на отворите, в които се закрепва предната броня и на още два неизползвани отвора в рамата. Врътнах на струга две втулки тези отвори.
Simocorex предложи помоща си, понеже аз съм скаран със заваряването и се хванахме да монтираме.
Времето беше гадно, английско, Ленд Ровъра да се почувства у дома си.
Симо заваря, заваря, докато не го извика тъщата. Той е млад зет, веднага прибра електрожена и изчезна

Все пак успя да направи тавата, която аз после монтирах, заедно с изрязаните по заварките уши на бронята.
Заварих две планки с гайки на тях, за които да се хване бронята.
В тавата влезе лебедката и понеже не остана място за болтове за водача, го заварих.
Изръсих едни пари в кабелкомерс за ШКГД-Н 50мм2 и кабелни обувки, в цеха на един приятел ми ги кербоваха.
Навързах тоците, лебедката врътна един-два пъти и спря. Свалих я, разглобих двигателя, оказа се, че единия извод на статора се е отлепил от болта. Заварка с меден електрод реши проблема.
Вече монтирана, отидох при Благой(banjo), да я тестваме. Още докато размотавахме въжето, нещо изчатка и спря. Моторът върти, но не се предава на барабана. Разглобихме я, оказа се счупено едното сателитно колело на първата степен на редуктора. Липсваха и ролките на спирачката.
След доста безуспешно търсене на резервни части, намерих майстор в Н. Пазар, да ми направи счупената зъбчатка на нормална цена. Тук в една известна фирма ми искаха 120лв за това

Днес я сглобих и най-накрая отидохме да я тестваме.
Представя се добре, единственият проблем е, че когато спра да навивам, въжето се отпуска, ако джипа го дърпа назад, вижда се на клипчето. Мисля, че трябва да спира на място.
www.youtube.com/watch?v=WBC_YCownZI
Коментар