Включвам се няколко въпроса,година и половина карах RangeRover L322 ,преди седмица го продадох и ми трябваше нещо за зимата и лек оффроуд разбира се LR,отново взех RR ,но P38.
Прави ми впечатление,че компресора се включва доста често и самият той загрява доста,не мисля че е нормално постоянно да е толкова загрял,а възглавниците са сменяни и в най горно положение не мръдват ден и половина.На L322 компресора надува в началото на деня и после няма и помен от него.
Другото е чува се доста силно виене най вероятно лагер главина,особено като си сложих 20-ките хептем се разви в нашите магазини ме увещават,че той се продава комплект с главината ,а в английските форуми чета ,че се избива на преса и като гледам в доста от сайтовете тимкен са около 60 паунда в БГ не вярвам да намеря само лагер,още повече на по ниска цена.
От стенда също ми казаха,че има едни тампони под амортисьора,които са омекнали и от там се чува хлопане а самият амортисьор има доста луфт,разбира се и за тях ми казаха ,че само комплект с амортисьора…
Прави ми впечатление,че компресора се включва доста често и самият той загрява доста,не мисля че е нормално постоянно да е толкова загрял,а възглавниците са сменяни и в най горно положение не мръдват ден и половина.На L322 компресора надува в началото на деня и после няма и помен от него.
Другото е чува се доста силно виене най вероятно лагер главина,особено като си сложих 20-ките хептем се разви в нашите магазини ме увещават,че той се продава комплект с главината ,а в английските форуми чета ,че се избива на преса и като гледам в доста от сайтовете тимкен са около 60 паунда в БГ не вярвам да намеря само лагер,още повече на по ниска цена.
От стенда също ми казаха,че има едни тампони под амортисьора,които са омекнали и от там се чува хлопане а самият амортисьор има доста луфт,разбира се и за тях ми казаха ,че само комплект с амортисьора…
Коментар