Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От Range Rover L322 към Range Rover P38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От Range Rover L322 към Range Rover P38

    Включвам се няколко въпроса,година и половина карах RangeRover L322 ,преди седмица го продадох и ми трябваше нещо за зимата и лек оффроуд разбира се LR,отново взех RR ,но P38.
    Прави ми впечатление,че компресора се включва доста често и самият той загрява доста,не мисля че е нормално постоянно да е толкова загрял,а възглавниците са сменяни и в най горно положение не мръдват ден и половина.На L322 компресора надува в началото на деня и после няма и помен от него.
    Другото е чува се доста силно виене най вероятно лагер главина,особено като си сложих 20-ките хептем се разви в нашите магазини ме увещават,че той се продава комплект с главината ,а в английските форуми чета ,че се избива на преса и като гледам в доста от сайтовете тимкен са около 60 паунда в БГ не вярвам да намеря само лагер,още повече на по ниска цена.
    От стенда също ми казаха,че има едни тампони под амортисьора,които са омекнали и от там се чува хлопане а самият амортисьор има доста луфт,разбира се и за тях ми казаха ,че само комплект с амортисьора…

  • #2
    От: L322 към P38

    На компресора се износва задната втулка. Свали го за ремонт.
    Междувременно си поръчай комплект гумички за цялата въздушна система: http://www.p38spares.co.uk/commerce/...build_Kit.html
    На компресора му идва байгън, щот трябва да държи 10 атмносфери на 10 литра и ако имаш една прецакана гумичка ще се товари в повече.
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

    Коментар


    • #3
      От: L322 към P38

      Какво представлява ремонта на тази задна втулка някаква симптоматика ,че сдава багажа има ли?
      Предполагам я няма в рибюлд кит-а?Явно съмнителното парене е от тези гумички,дано само не замине докато ги сменя,защото на новият RR сме правили експерименти и прегрее ли си спира,а в някой случай може и да се простиш с него.
      пост скриптум:виждам,че има и БГ сайтовете ,които ги предлагат гумичките на същата цена,ще ми спестят чакането с посредници през UK или директната скъпа доставка.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:48.jpg
Прегледи:1
Размер:112.6 КБ
ID:5424387
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-11-12, 12:30.

      Коментар


      • #4
        От: L322 към P38

        Този компресор също трябва да има термозащита. Паренето е от много работа, а тя е от изпускане някъде в системата.
        Ако мислиш, че сам можеш да се оправиш - разглабяш моторчето и ще видиш разбита задна втулка на оста, ако не - всеки, който ремонтира моторчета ще го отвори и оправи.
        Симптоми те са бръмчене и тресене на компресора, нерационална работа (не вдига достатъчно налягане).
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • #5
          От: L322 към P38

          Как мога да разбера къде има пропуск в системата,струва ми се ,че на моменти има някакво съскане в предна лява част.Въпреки ,че във оффроуд режим джипа не пада за повече от 24 часа,за всеки случай ще напръскам възглавницата с вода и веро и ако не е от нея не знам...
          а за ремонтният комплект на eas,пуснали са някаква промоция в ибей точно в момента на 10 паунда с доставка до бг ,дано повече хора погледнат темата.http://www.ebay.co.uk/itm/Range-Rove...item3a6fa90186

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47.jpg
Прегледи:1
Размер:127.9 КБ
ID:5424386
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-11-12, 12:26.

          Коментар


          • #6
            От: L322 към P38

            Аз лично не вервам на такива промоции, ма секи сам си избира.
            Няма значение къде има теч - важното е, че го има => скоро и от другаде ще издиша
            Сменяй всичко безкомпромисно. Времето на гумата не прощава.
            В комплекта има и вазелинче - да не забравиш да мажеш всяка гумичка. И инструкции има.
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #7
              От: L322 към P38

              Забравих да кажа,че компресора има всички тези симптоми на бръмчене,тресене...а в евтиния комплект май липсват един два пръстена :
              8 паунда :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$(KGrHqIOKiQE1U((QmcSBNZlR7iOFg~~_12.JPG
Прегледи:1
Размер:31.9 КБ
ID:5424370 30 паунда:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$(KGrHqN,!oME8Vb!EgeUBPQn+4ZrIw~~60_12.JPG
Прегледи:1
Размер:35.2 КБ
ID:5424371

              п.с. под сменяй безкомпромисно всичко говорим за гумичките по компресора,не и за възглавниците нали

              Коментар


              • #8
                От: L322 към P38

                Говорим за всичко - гумичките вероятно са на еднаква възраст - всички работят при подобни условия и веднъж тръгнали ли е само въпрос на време кога къде коя...
                Ако искаш можеш да си загубиш времето да смениш 5 гумички сега и след 2 седмици (примерно) да си загубиш пак толкова време за смяна на съседните 5.
                Вземи вторият - това е с буталото и втулката за компресора - може и тях да смениш
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • #9
                  От: L322 към P38

                  Окей,след малко поръчвам кит-а със най многото О пръстени.Проверявам възглавниците и слагам новите пръстени,дано да не издиша от нейде другаде...

                  Коментар


                  • #10
                    От: L322 към P38

                    Нещо се обърках,колко много компоненти се продават за ремонтиране...да речем това:http://www.ebay.co.uk/itm/Range-Rove...66&mfe=sidebar

                    пише комплект о-рингове и диафрагма,която четох че също създава проблеми ,нещо друго трябва ли да купувам освен горепосочените,някъде мернах,че се споменава някакъв изсушител на въздуха,който също бил важен...

                    Коментар


                    • #11
                      От: От Range Rover L322 към Range Rover P38

                      Ами - прочети пак внимателно какво съм писал...
                      Имаш ОТДЕЛНО да ремонтираш компресора, ОТДЕЛНО да сменяш гумички.
                      Имаш гумички на блока (valve block), по въздушните линии (до и на възглавниците, дехидратора и бутилката).
                      На линка, който аз съм дал и са изредени:

                      solenoids:
                      two for block to valve seal
                      solenoid to valve
                      valve stem, internal
                      diaphragm block seal (does not include diaphragm)
                      non-return valves:
                      4 ports for block to end piece mating surface
                      4 check valve seats (one extra, they are tricky)
                      airline conncections at:
                      block
                      springs
                      air dryer
                      resivoir tank

                      Откъде ще си ги купиш и кой ще ти ги сменя си е твоя работа. Горното може да ти послужи за инфо какви и колко са всичките гумички, които е хубаво да смениш.
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • #12
                        От: От Range Rover L322 към Range Rover P38

                        За ремонта на втулката и отделно всички гумички разбрах,изчетох общо взето всичко свързано в нашия форум,просто останах с впечатлението,че във всеки кит липсва по нещо сега ще се придържам към компонентите от този линк ,сорри,ако натрапих много въпроси мерси за помощта...

                        Коментар


                        • #13
                          От: От Range Rover L322 към Range Rover P38

                          Ново 20 виенето не е от преден лагер ,а от раздатка или скоростна кутия...

                          п.с. виенето се оказа в предния диференциал,профилактично проверихме маслото,еми масло нямаше,дори капка....после всички говорят че p38 бил трошлив джип...тракане не се чува,съответно явно няма счупени зъбци.Обаче с виенето не знам какво да правя...
                          Последно редактирано от Тони1; 16-11-12, 14:45.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X