Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да ви представя: Лорд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Да ви представя: Лорд

    Честито и много безаварийни!
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #32
      От: Да ви представя: Лорд

      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
      * В момента ситуейшъна е следният - отделя твърде горе, но повече ме притеснява това, че при превключване на по-горна предавка трябва да подаваш поне по малко газ, иначе колата изпада в някакво положение, при което седи на около 1200 оборота и не реагира на педала на газта. В този момент за малко премигва лампичката, дет значи "чек енджин". Повторно натискане на съединителя и влизане с газ оправя нещата.

      Аз лесно ще си поръчам и сменя съединителя, ма тва каточели не е само от него?

      Някакви идеи?
      Първо: Честито

      Не знам как са организирали електрониката при Рейнджа, ама при ТД5 има една простотийка - датчик, който следи налягането в хидравличната тръба м/у master и slave цилиндрите. Идеята е, като се вдигне налягане в тръбата (демек като натиснеш педала на съединителя), да подава сигнал и компа да сваля оборотите на мотора. Оправданието - едно за икономия на гориво и второ - за по-лесно синхронизиране на предавките. Това, което описваш ми мяза на някаква подобна джаджа, която е изпаднала в захлас.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #33
        От: Да ви представя: Лорд

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Първо: Честито

        Не знам как са организирали електрониката при Рейнджа, ама при ТД5 има една простотийка - датчик, който следи налягането в хидравличната тръба м/у master и slave цилиндрите. Идеята е, като се вдигне налягане в тръбата (демек като натиснеш педала на съединителя), да подава сигнал и компа да сваля оборотите на мотора. Оправданието - едно за икономия на гориво и второ - за по-лесно синхронизиране на предавките. Това, което описваш ми мяза на някаква подобна джаджа, която е изпаднала в захлас.
        Хмм - тук е по-различно - има датчик на самият педал на съединителя, под формата на обикновенно ЦК ключе.
        Ако обаче ролята му е същата - значи отлепянето на съединителя става преди да индикира, че е натиснат съединителя.
        Значи първо ще сменя съединителя, после ще видя държанието и ще продължим да мислим.

        Коментар


        • #34
          От: Да ви представя: Лорд

          Честита придобивка и да си го карате със здраве!
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • #35
            От: Да ви представя: Лорд

            Днес си цъцкам нещо по 38-цата и по едно време забелязвам едно маркуче без адрес от едната страна...
            Хопа-тропа, хопа-тропа и стигнАх до тъй нареченият МАП сензор (MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE). Чета, гледам, чета, гледам и какво научавам - туй докладва на компютъра какъв е притока на въздуха в това чудо MANIFOLD.
            Дотук добре, ма къде се пъха другият край... Леле обарАх го целият, докато намеря една пишонка на тоз MANIFOLD отдолу... И понеже немаше где другаде - там го мушнАх.
            Ма незнам правилно ли е така...

            п.п. http://www.offroad-bulgaria.com/show...55#post1242155 тук колегата и той го е открил, ама не разбрах там ли да се включи.
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #36
              От: Да ви представя: Лорд

              Развитие по темата има.
              Първо реших проблема с изпускащата възглавница, компресор и кой знае какво още.
              1. Компресора - на Густав за ремонт (често се разбива задният лагер или втулката му) - после запя
              2. Дойде ми комплекта гумички и смених всички по въздушните линии и блока за управление.
              3. Смених изпускащата възглавница
              Сега асансьора работи на пушка
              Установих, че някой гига-майстор е изкурубил всичко от филтъра за картерните газове и съответно всичко след него по въздушният път е в масло (турбина, въздушен радиатор, mainfold). Сваляне на радиатори, миене, миене, миене... Пригодих филтър от старата ми Алфа
              Смяна на масла, филтри и други консумативи и... джипа замърка
              Че и върви
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • #37
                От: Да ви представя: Лорд

                Честито, със здраве да се движите в колонка.
                Бе и моята жена иска да кара Бронкото, та започвам да се притеснявам ние какво трябва да си купим, че да изглеждаме мъжествени...................с тези жени

                Аз много мислех за такъв да си взема, но Бронко беше любов от пръв поглед. Надявам се скоро да ги разходим нейде по полята.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X