* В момента ситуейшъна е следният - отделя твърде горе, но повече ме притеснява това, че при превключване на по-горна предавка трябва да подаваш поне по малко газ, иначе колата изпада в някакво положение, при което седи на около 1200 оборота и не реагира на педала на газта. В този момент за малко премигва лампичката, дет значи "чек енджин". Повторно натискане на съединителя и влизане с газ оправя нещата.
Аз лесно ще си поръчам и сменя съединителя, ма тва каточели не е само от него?
Някакви идеи?
Първо: Честито
Не знам как са организирали електрониката при Рейнджа, ама при ТД5 има една простотийка - датчик, който следи налягането в хидравличната тръба м/у master и slave цилиндрите. Идеята е, като се вдигне налягане в тръбата (демек като натиснеш педала на съединителя), да подава сигнал и компа да сваля оборотите на мотора. Оправданието - едно за икономия на гориво и второ - за по-лесно синхронизиране на предавките. Това, което описваш ми мяза на някаква подобна джаджа, която е изпаднала в захлас.
Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Не знам как са организирали електрониката при Рейнджа, ама при ТД5 има една простотийка - датчик, който следи налягането в хидравличната тръба м/у master и slave цилиндрите. Идеята е, като се вдигне налягане в тръбата (демек като натиснеш педала на съединителя), да подава сигнал и компа да сваля оборотите на мотора. Оправданието - едно за икономия на гориво и второ - за по-лесно синхронизиране на предавките. Това, което описваш ми мяза на някаква подобна джаджа, която е изпаднала в захлас.
Хмм - тук е по-различно - има датчик на самият педал на съединителя, под формата на обикновенно ЦК ключе.
Ако обаче ролята му е същата - значи отлепянето на съединителя става преди да индикира, че е натиснат съединителя.
Значи първо ще сменя съединителя, после ще видя държанието и ще продължим да мислим.
Днес си цъцкам нещо по 38-цата и по едно време забелязвам едно маркуче без адрес от едната страна...
Хопа-тропа, хопа-тропа и стигнАх до тъй нареченият МАП сензор (MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE). Чета, гледам, чета, гледам и какво научавам - туй докладва на компютъра какъв е притока на въздуха в това чудо MANIFOLD.
Дотук добре, ма къде се пъха другият край... Леле обарАх го целият, докато намеря една пишонка на тоз MANIFOLD отдолу... И понеже немаше где другаде - там го мушнАх.
Ма незнам правилно ли е така...
Развитие по темата има.
Първо реших проблема с изпускащата възглавница, компресор и кой знае какво още.
1. Компресора - на Густав за ремонт (често се разбива задният лагер или втулката му) - после запя
2. Дойде ми комплекта гумички и смених всички по въздушните линии и блока за управление.
3. Смених изпускащата възглавница
Сега асансьора работи на пушка
Установих, че някой гига-майстор е изкурубил всичко от филтъра за картерните газове и съответно всичко след него по въздушният път е в масло (турбина, въздушен радиатор, mainfold). Сваляне на радиатори, миене, миене, миене... Пригодих филтър от старата ми Алфа
Смяна на масла, филтри и други консумативи и... джипа замърка
Че и върви
Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
Честито, със здраве да се движите в колонка.
Бе и моята жена иска да кара Бронкото, та започвам да се притеснявам ние какво трябва да си купим, че да изглеждаме мъжествени...................с тези жени
Аз много мислех за такъв да си взема, но Бронко беше любов от пръв поглед. Надявам се скоро да ги разходим нейде по полята.
Коментар