Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

    Здравейте,

    от скоро съм собственик на RR P38 4.6 HSE.Много съм доволен от машината.
    При оглед преди закупуване на джипа, беше преглеждан при различни майстори за какво ли не.(Всички проблеми, за които съм чел в този форум).Като цялостното му състояние е добро, не бяха открити някакви стряскаши проблеми по агрегатите.

    Та конктретно, джипа губи охладителан течност.Това, което изключих аз е :

    1 - Няма пушеци от ауспусите.Няма вода и т.н.
    2- Маслото е в отлично състояние на пръчката (няма вид на боза и т.н.)
    3- Правен му е тест за CO 2 от мотора в охладителна течност (Нищо, не показва никакви проблеми с гарнитурите)
    4- Няма течове, локви под джипа.Преглеждаnе мотора всички съединения изглеждат добре, никъде няма оцветяване от антифриз.
    5- Казанчето е сухо, няма течове.

    Правих му няколко тест карания, едно море и къде ли не го мъчих колата никога не е загрявала.

    Грубо в градско каране губи 1л на 100км.

    моля, ако някой е имал подобен проблем или има някаква идея от какво може да е да сподели мнение.

    Благодаря предварително

  • #2
    От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

    Спукана риза.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

      Нещо по оптимистично ?
      Защо смятате, че е възможно да има спукана риза ? Поне според мен загубата не е малко пък нито пуши нито меша маслото, къде да отива тази течност ?
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-09-12, 15:06.

      Коментар


      • #4
        От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Спукана риза.
        Той май-не е с риза.Я се огледайте много внимателно около главите!Гарнитурите са метални и имат склонност да просълзяват леко когато са под напрежение.

        Коментар


        • #5
          От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

          Цилиндрова втулка имам предвид, после се прави суха риза.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

            Първоначално публикуван от RBBNYS Преглед на мнение
            Нещо по оптимистично ?...
            Те затова са го продали.
            "Къде отива?" - ако не надува и изхвърля водата, значи я изгаря. Има и вероятност да я изхвърля зад изпускателен клапан, и пак в аспуха.
            Ако може да се види - някой да огледа сваляни ли са главите - ако са - преди това някой се е пробвал и не е проблема в главите, а в блока - работата става много дебела.
            Ако не може да се разбере дали са сваляни - долу.

            Коментар


            • #7
              От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

              Пробвайте с капачката на разширителния съд.Често от нея е проблема,а хората гарнитури сменят.
              M.P.

              Коментар


              • #8
                От: RR П 38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

                Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                Пробвайте с капачката на разширителния съд.Често от нея е проблема,а хората гарнитури сменят.
                Всеки ден го гледам.Сухо е няма течове.То вода трудно до горе стига

                Интересно ми е това за ризата, което писахте.Ако пълни в горивната камера не би ли следвало да губи компресия някой цилиндър(някой може ли да каже, колко е нормалната компресия за двигателя.Ако е спукано на долу би следвало да меша маслото а всичко си е нормално до сега ми е загубила около 5л течност за около 1300км.Не би ли трябвало вече да даде отражение някъде !!!! За момента си върви на пушка !

                Коментар


                • #9
                  От: Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

                  Развий всички свещи и гледай!
                  Челата на буталата са обикновено тъмни .... черни.
                  На съответния цилиндър (където влиза вода) ще бъде като ново ... лъскаво до блясък!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

                    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                    Развий всички свещи и гледай!
                    Челата на буталата са обикновено тъмни .... черни.
                    На съответния цилиндър (където влиза вода) ще бъде като ново ... лъскаво до блясък!
                    Колега това не знам до колко ще е ефективно за кола на 15 години.
                    Вярно, че гумичките на клапаните са сменяни но е възможно да си погорва масълце и ме съмнява че ще са чак толкова чисти, което води до "Не е ясно какво става".Благодаря за съвета ще го проверя не се бях сетил за това, когато мерихме компресия всичко изглеждаше ОК.Свещите бяха супер чисти и бели. Не личеше да има външни дразнители.В тази връзка при измерване на компресия показа на всичките 8 цил 11 бата компресия.
                    Това нормално ли е ?

                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте.
                    Прочетохте ли това
                    ...ЦЪК
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-09-12, 15:08.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от RBBNYS Преглед на мнение
                      Колега това не знам до колко ще е ефективно за кола на 15 години.
                      Вярно, че гумичките на клапаните са сменяни но е възможно да си погорва масълце и ме съмнява че ще са чак толкова чисти, което води до "Не е ясно какво става".Благодаря за съвета ще го проверя не се бях сетил за това, когато мерихме компресия всичко изглеждаше ОК.Свещите бяха супер чисти и бели. Не личеше да има външни дразнители.В тази връзка при измерване на компресия показа на всичките 8 цил 11 бата компресия.
                      Това нормално ли е ?
                      - DONE !

                      Колега, не прочетох хубаво мнението ти.Ще проверя дали не се е изпрал някой цилиндър

                      Някой може ли да каже, как е нормалната компресия за този двигател?
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-09-12, 18:48.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

                        Първоначално публикуван от RBBNYS Преглед на мнение

                        Някой може ли да каже, как е нормалната компресия за този двигател?
                        Изтегли си това:40_46_V8_overhaul1.pdf
                        Land Rover Discovery:
                        - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                        Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

                          Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                          Изтегли си това:[ATTACH]494867[/ATTACH]

                          Благодаря, много полезно инфо.

                          Коментар


                          • #14
                            За моя радост,предположенията ви не се потвърдиха.Някаква връзка тече не ебем ти място над колектора.Както и да е всичко е точно.
                            Момчета ще използвам тази тема за още една питанка !
                            Може ли да ме насочите към някой, който разбира от нагреватели за подгряване на предните седалки. И двете не работят, едни пичове казаха, че навсякъде върви ток, предположиха ми да разтапицират седалките но търся второ мнение за потвърждение.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-10-12, 08:16.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Range Rover P38 4.6 HSE- Загуба на охладителна течност

                              Първоначално публикуван от RBBNYS Преглед на мнение
                              За моя радост,предположенията ви не се потвърдиха.Някаква връзка тече не ебем ти място над колектора.Както и да е всичко е точно.
                              Момчета ще използвам тази тема за още една питанка !
                              Може ли да ме насочите към някой, който разбира от нагреватели за подгряване на предните седалки. И двете не работят, едни пичове казаха, че навсякъде върви ток, предположиха ми да разтапицират седалките но търся второ мнение за потвърждение.
                              Те твоите предположения бяха още по-черни.Добре,че всичко се е разминало с едно притягане.Колкото до седалките,при положение,че отива ток до тях значи проблема е вътре в тях.Няма какво друго да се направи.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X