Захванах се с един тръболяк, някой са го виждали на Трявна тази година. Та базата е РР Класик с 3,5 карбураторен - Солекс. Шаси ....и нищо друго. С дясна дирекция и много грозна, нееее, не грозна......ужасно грозна клетка - ролкейдж. От това нещо трябва да стане нещо достатъчно леко, надеждно, проходимо и не на последно място красиво.
.
Наличен е мост от TD5
,
до тук Ок, обаче захвата на единия и другия мост са различни, както към моста така и към шасито, "пушките" са с различна дължина и ъгли...въобще смяната може да доведе да стане клъцни срежи,завари и след това - разходка каре /на кардана към моста/ - вероятноста да улуча мястото на планките за захват към шасито,

които стоят на 2см под долния край на шасито при Диско TD5 и да спазя ъгъла на кардана в рамките на допустимите 7 градуса/ако не ме лъже паметта/ е .....леко невероятен. Та въпроса е колко по-здрав е моста на TD5 от този на РР и каретата с полуоски / с еднакъв диаметър/ дали са достаъчно по- здрави за да се вкарвам в този филм. За да се сложи ТД5 ще разваля захвата на сегашния мост.

Смяната на дирекцията е почти готова - двойно действащ хидравличен цилиндър, орбитрол, хидравлична помпа.....
Наличен е мост от TD5
до тук Ок, обаче захвата на единия и другия мост са различни, както към моста така и към шасито, "пушките" са с различна дължина и ъгли...въобще смяната може да доведе да стане клъцни срежи,завари и след това - разходка каре /на кардана към моста/ - вероятноста да улуча мястото на планките за захват към шасито,
които стоят на 2см под долния край на шасито при Диско TD5 и да спазя ъгъла на кардана в рамките на допустимите 7 градуса/ако не ме лъже паметта/ е .....леко невероятен. Та въпроса е колко по-здрав е моста на TD5 от този на РР и каретата с полуоски / с еднакъв диаметър/ дали са достаъчно по- здрави за да се вкарвам в този филм. За да се сложи ТД5 ще разваля захвата на сегашния мост.
Смяната на дирекцията е почти готова - двойно действащ хидравличен цилиндър, орбитрол, хидравлична помпа.....
Коментар