Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ръчна скоростна кутия на Land Rover Discovery 300Tdi, 1996 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с ръчна скоростна кутия на Land Rover Discovery 300Tdi, 1996 год.

    """"Притеснява ме , че втора скорост влиза някак си трудно, понякога даже изхърква, на какво може да се дължи това ?
    Дайте вашите мнения за правилните масла в кутийте, защото се наслушах на глупости.
    Скоростната кутия е ръчна, Диското е 1996 год., и няма да се кара много офроуд,за извън пътя имам друга техника- предимно за семеен автомобил ще се ползва.""""
    Темата произлиза от тук, сега установих, че при пускане на съединителя се получават много странни и тъпи "удъри" в скоростната кутия, може ли това да се дължи на аксиалният лагер ???
    Преместиха ми темата в маслата, но мен си ме интересува на какво се дължи трудното влизане на 2 -ра скорост и хъркането на кутията ?
    Неправилни масла ли са, недостиг на масло ли е, кутията ли куца на модела, неправилна употреба от предишните карачи ?????
    Много въпроси , на който бих искал да получа обосновани мнения, а не само предположения !!!

  • #2
    От: Проблеми с ръчна скоростна кутия на Land Rover Discovery 300Tdi, 1996 год.

    Най-вероятно синхронизатор.Мойта като я взех на незнайни километри,карах я 50 000км. и сега е на друга машина и си прихърква безгрижно.
    M.P.

    Коментар


    • #3
      От: Проблеми с ръчна скоростна кутия на Land Rover Discovery 300Tdi, 1996 год.

      +1 за синхронизатора. Има ги на Бритпарт и мисля, че този на втора скорост струваше около 20лв. Маслото в кутията трябва да е хидравлично (ATF).

      Коментар


      • #4
        От: Проблеми с ръчна скоростна кутия на Land Rover Discovery 300Tdi, 1996 год.

        Мерси за отговорите, оказа се , че част от удара, който се получава след пускането на съединителят е от разбито каре на предният кардан (веднага бе заменено с ново усилено от Момин сбор), много неприятно изненадан останах от факта, че има голям луфт на фланеца на пиньона на задният диф, оказа се , че капачката пред гайката никога не е вадена, от там една мъка, бой, но с обратният чук всичко си дойде на мястото, самата гайка е "била" самозаконтряща с пластмаса, но изглежда , че и там има умора на материала, част от нея беше започнала да се разпада, рони, но всичко си дойде на мястото след , като я смених с нова.
        Пак има някакъв проблем с пускането на съединителя, но е доста по-добре от преди. Като сваля кутията, ще правя и аксиалният лагер и синхронизатори на 1 и 2 -ра скорост, а и семеринга на коляновият вал, че покапва.

        Коментар


        • #5
          От: Проблеми с ръчна скоростна кутия на Land Rover Discovery 300Tdi, 1996 год.

          Гайката която е на фланеца дето "се саморазпада",нали не си я донатегнал.Моите и на двата фланеца имат луфт,но ме е страх да ги натегна защото тогава започват проблемите.
          Доколкото знам тази операция се прави при свален диф за да се види контактното петно и тогава се поставя на моста.На мен ми преддстои тази операция да я правя,че имам голям луфт на предния диф.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X