Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

    Вчера не, ама в понеделник не можах да сляза. Опъвах лебедката. Няколко пъти. Там много навява и не винаги става.

    Коментар


    • #47
      От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

      Не слагай вериги. Без междинен диф и с тракшън ще стане голяма бъркотия. Изчакй още 1 седмица максимум. Тържествено обещавам.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #48
        От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

        Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
        Не ми се пуска нова тема, а въпросът е свързан с тази - на Д2 БЕЗ CDL, каквото е моето в момента, може ли да се слагат един чифт вериги. Знам, че на мнозина изглежда безсмислено да слагаш вериги на джип, но аз съм слагал на старите си ( 200 и 300 тди) и съм супер доволен. Само че там включвах CDL-a. На двойката не съм пробвал, понеже се замислих дали няма да е по-лошо с тях , отколкото без тях - мостът с веригите ще има по-добро сцепление от другия и този без вериги ще боксува дори и там, където без вериги няма да го прави.
        Ако си на бавни, вероятно ТС-то ще сработи достатъчно адекватно, за да се измъкнеш... ама "вероятно", може и да не . Аз бих сложил и на четирите колела. Ама е голяма разправия да го правиш поне по два пъти на ден, за няколкостотин метра.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #49
          От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

          Абе разправия, ама помага. Освен това при мен ако не мине почистваща машина има сняг до кръста, на преспи с дължина няколко метра. Това в дни, в които във Варна вали примерно снежец, или дъжд, или асфалта е сух, а горе на платото вятърът вдига стария сняг от полето и прави нови преспи. И това само на два - три участъка от по 100 метра. Аеродинамика някаква...

          Коментар


          • #50
            От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

            Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
            Абе разправия, ама помага. Освен това при мен ако не мине почистваща машина има сняг до кръста, на преспи с дължина няколко метра. Това в дни, в които във Варна вали примерно снежец, или дъжд, или асфалта е сух, а горе на платото вятърът вдига стария сняг от полето и прави нови преспи. И това само на два - три участъка от по 100 метра. Аеродинамика някаква...
            Споко - и при мен е същото. Ама сега снега е малко, а и тая година за моя голяма изненада взеха да го чистят Миналата зима се окопах на 14-ти февруари вечерта, за радост на жената и се откопавах до 2 през нощта.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #51
              От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

              Едни такива аварийни вериги са добър вариант:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37342283_2_800x600.jpg
Прегледи:1
Размер:49.3 КБ
ID:5558767

              Даже съм виждал камиони само с една верига през джантата и толкова.
              LR Disco II 99 - TD5
              www.lre-bulgaria.org

              Коментар


              • #52
                От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                Хмммм,това е хубаво.Гледам и аз камионите само с такива карат сега.
                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                Коментар


                • #53
                  От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                  Намерих ги:
                  аварийни вериги размер 1 - Европа, 17,76 лв. с ДДС
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                    Какво им е предимството - че се слагат по-лесно ли ? Че не е цената - дори и по три на колело пак са над сто лева, а на нашите петлъчеви джанти ще са неравномерно разпределани, ако сложиш по 5 - отиват на цената И на времето за поставяне на нормална. Ако пък ги слагаш в '' аварийна '' ситуация ,за джип тя обикновено е сняг/кал до .... аба догоре, и пак ще е чанч да се сложат.
                    Понеже темата и без това се поизмести, кажете на какво се дължи нежеланието на моята кочина днес през полето ( отгоре твърд сняг, отдолу незамръзнала кал ) да не ще да вдигне над 30-35 км с 3000 оборота - на ESP, TC или че е автомат. Ако е заради системите, коя да изключа - АБС-а ли ( бушон 28 ) ?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                      Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                      Какво им е предимството - че се слагат по-лесно ли ? Че не е цената - дори и по три на колело пак са над сто лева, а на нашите петлъчеви джанти ще са неравномерно разпределани, ако сложиш по 5 - отиват на цената И на времето за поставяне на нормална. Ако пък ги слагаш в '' аварийна '' ситуация ,за джип тя обикновено е сняг/кал до .... аба догоре, и пак ще е чанч да се сложат.
                      Понеже темата и без това се поизмести, кажете на какво се дължи нежеланието на моята кочина днес през полето ( отгоре твърд сняг, отдолу незамръзнала кал ) да не ще да вдигне над 30-35 км с 3000 оборота - на ESP, TC или че е автомат. Ако е заради системите, коя да изключа - АБС-а ли ( бушон 28 ) ?
                      Аз не съм съвсем убеден, че това въобще може да се провре между джантата и спирачния диск на 16-ки. На 18-ки по-може.
                      Тия 30-35км/ч - според мен търси причината в автомата. Поне при ръчката няма такъв филм - оборотите да се вдигат, а колелата да не се въртят.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                        Tова са оригиналните номера на веригите по които може да се намерят но са доста скъпи.

                        Snow chains 255/65 x 16” STC7565
                        Snow chains 235/70 x 16” and 255 x 18” STC8518

                        Тук пише как да ги монтораш, взел съм го от Owner’s Handbook

                        SNOW CHAINS
                        Snow chains are designed for use on metalled
                        roads in extreme conditions only, and are not
                        recommended for off-road use. If it is
                        necessary to fit snow chains to your vehicle,
                        ALWAYS observe the following:
                        • Front wheels: Snow chains must not be
                        fitted to the front wheels unless the vehicle
                        is equipped with 215/75 R16 Pirelli
                        Scorpion S/T 107T tyres.
                        • Rear wheels: Snow chains can be fitted to
                        the rear wheels of any vehicle, provided the
                        wheels and tyres conform to one of the
                        original equipment specifications listed in
                        the handbook (see ‘WHEELS & TYRES’,
                        page 203).
                        • Whether chains are to be fitted to the front
                        wheels only, or to all four wheels, then
                        ONLY Land Rover approved chains should
                        be used - these are designed for your
                        vehicle and will eliminate any risk of damage
                        to other components.
                        • Always adhere to the snow chain fitting and
                        retensioning instructions and the speed
                        limitations recommended for varying road
                        conditions. NEVER exceed 50 km/h.
                        • Avoid tyre damage by removing the chains a
                        soon as the road is free from snow.
                        For further information about approved snow
                        chains, consult your Land Rover dealer.

                        WARNING
                        DO NOT fit unapproved snow chains to the
                        front wheels - this could damage brake
                        components.
                        Последно редактирано от Anonaki; 26-03-14, 05:56.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                          Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                          Здравейте Колеги. Чудех се къде да публикувам моето творение и тази тема ми се стори подходяща. Ако не, модераторите да я преместят където й е мястото.
                          Реших да се пробвам и сам да преправя механизма на бавните да включва и блокажа на междинния диференциал. Гледах снимки на оригинални блокажи и ми се стори не толкова трудно да се преправи сегашния, с малко рязане и малко модифицирани части.

                          Жило взех от моргата. Беше за скорости на неизвестна марка, но аз отрязах излишното и оставих само средната част от бронята, въжето и двете шпилки ф6мм накрая. В чертежите има двата накрайника, които кримпвах с клеши на Еон за кабелни обувки и стана "оригинално". Стойката за въжето и включвателчето към раздатката начертах според намерените снимки в нета като в последствие трябваше да направя още една гънка на малкото включвателче, защото не знаех на каква височина и дължина ще ми пасне. В последствие видях, че стойката се продава като резервна част, но вече беше свършило. Ето все пак парт номер - IGU000030. Чертежите изпратих за лазерно рязане и огъване в БГ Стийл София, но и останалите плоски детайли могат да се отрежат на лазер и ще е дори в пъти по-евтино от изработката им на фреза.
                          Не съм свалял ламарината около лостовете, както по принцип казват, че трябва да се направи, защото ми се видя по-трудно да разпробивам нитовете, отколкото да сваля отдолу механизма и да отрежа нужния по-голям отвор на място с дремел-а. И така и стана. Съжалявам за малкото и лоши снимки, но все бях омазан до ушите и не би беше изобщо до телефона и снимане. Надявам се все пак да съм бил полезен.
                          Здравей отново, Радослав Стефанов! Намерих фабрична стойка за жилото за управление на блокажа към РК на Диското. Мисля да направя опростена система за задвижване от купето: 1. жило, на което кожуха е завинтен от стойката на РК до металната плоча под скоростния лост, а жилото - до ръчка в купето, монтирана до ръчката на бавните; 2. рамо (лостче) от врътката на РК до жилото; 3. ръчка в купето, с ходове нагоре-надолу. Като човек с опит - какво мислиш, ще стане ли? Ако да:
                          а) колко е оптималната дължина на рамото от врътката на РК до долния край на жилото?
                          б) колко да е дълъг кужуха на жилото, за да има плавно движение?
                          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                            Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                            Здравей отново, Радослав Стефанов! Намерих фабрична стойка за жилото за управление на блокажа към РК на Диското. Мисля да направя опростена система за задвижване от купето: 1. жило, на което кожуха е завинтен от стойката на РК до металната плоча под скоростния лост, а жилото - до ръчка в купето, монтирана до ръчката на бавните; 2. рамо (лостче) от врътката на РК до жилото; 3. ръчка в купето, с ходове нагоре-надолу. Като човек с опит - какво мислиш, ще стане ли? Ако да:
                            а) колко е оптималната дължина на рамото от врътката на РК до долния край на жилото?
                            б) колко да е дълъг кужуха на жилото, за да има плавно движение?
                            Предполагам, имаш в предвид нещо такова:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cdiffs2 (340 x 454).jpg
Прегледи:1
Размер:25.0 КБ
ID:5576225

                            Имай в предвид, че има два варианта. Първият е с твърдо жило, тип стоманена тел, за да не се огъва. Вторият е с гъвкаво жило, но трабва да направиш накрайници на жилото тип шпилки, които да са кримпвани за жилото и накрайници за бронята с регулираща резба и гайки. Шпилките влизат навътре в накрайниците на бронята и не излизат извън тях. Както е при мен. Имам някъде снимки на такъв опростен механизъм, но са на компа на работа. Ще ти ги изпратя в понеделник. Дължината, трябва да я измеря, че вече съм забравил.

                            Напиши Home made cdl control в гугъл и търси на изображения. Ще видиш един вариант на такъв механизъм. Малко е правен в час по трудово от второкласник, но идеята е важна.
                            Последно редактирано от Радослав Стефанов; 04-04-14, 19:19.
                            LR Disco II 99 - TD5
                            www.lre-bulgaria.org

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                              Аз мисля да ползвам жило като ръчната на Диското. Кожухът има накрайници с външни резби и стават за закрепване към твърди стойки. Жилото ще е вързано за рамото, монтирано на врътката на РК и за ръчката в купето.
                              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                                Не съм обръщал внимание какво е точно жилото на ръчната, но то по принцип работи само на опън, но защо пък да не стане. Имаш ли освен стойката за жилото и малкото рамо (ключе), което се поставя на врътката на раздатката? Там помисли как ще го захванеш!
                                LR Disco II 99 - TD5
                                www.lre-bulgaria.org

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X