Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравината на Defender

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравината на Defender

    Чудя се за здравината на Defender, като нов - гаранционни проблеми, подръжка и т.н.
    По всички възможни класации Land Rover са близо до дъното, но дали това важи и за Defender-a?

    Поне на външен и вътрешен вид Defender 2007, все още си остава потресаващ като изпълнение, но дали това важи и за качеството на автомобила като цяло.

    Някой, ако има конкретен опит, би било полезно да сподели. Все пак в България се пазаруват не малко такива автомобили.

  • #2
    До: Здравината на Defender

    ами конкретно за тоя автомобил незнам ама за Мотопфоет като цяло съм мн разочарован,карам XC90 от тях, но хич несам доволен като здравина а за подръжката немам думи. Дано поне Роувара да е здрав)

    Коментар


    • #3
      До: Здравината на Defender

      Нашите служебни автомобили са Ландровър Дефендер - дълга база , дизел. Аз не съм щатен шофьор, така че просто се возя, но от това все пак имам впечатления, а също и от разговорите с колегите ,които са шофьори! До преди 3 години мнението на шофьорите беше много лошо, по специално за проходимостта! Сега обаче (след като започнаха да екипират машините с подходящи за сезона гуми) мнението коренно се промени! Сега твърдят че там където излизат на сняг и кал с Ровъра, със служебните уазки и ниви не могат да излезнат! За здравината - към момента нашите машини са по на около 100 000 км. изминати изключително по черни пътища и то възможно най-лошите - планински и каменисти, карат се при всякакви климатични условия ,денонощно . Всяка машина се кара от много шофьори! Т.е. условията ,при които се експлоатират са възможно най-лошите! При тези условия ,до момента повреди по двигателите няма (светят като нови ,даже омаслявания няма по гарнитурите) , по ходовата част и купето повредите са само от катастрофи където ги е имало! Всъщност единственото оплакване откъм здравина е че ако резервната гума се носи окачена на задната врата (както е предвидил производителя) , с течение на времето от друсането провисват пантите на вратата - към това обаче аз съм малко скептично настроен! Аз лично ,ако имах финансовата възможност, бих си купил такава машина без да се замисля изобщо (от 4 години трупам впечатления)!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #4
        До: Здравината на Defender

        Мерси за информацията.

        За проходимоста нямам никакви притеснения. Миналата седмица ходих на тестдрайв на къса база и колата е пълен ИЗРОД. Въпреки, че кратка разходка завърши с дърпане с лебедка в една река, за мен джипа има уникална проходимост.

        Като вървеж и возия също ми хареса.

        Също ми допадна отношението на вносителя, че това е джип и е нормално да ходи в гората. Не да ми се мръщят на въпроса дали мога да сложа по-големи гуми като други фирми.

        Остават притесненията за изпълнението и качеството, както и някой съображения за цената.

        П.С. Това с резерваната гума и задната врата е проблем при почти всички джипове.

        Коментар


        • #5
          До: Здравината на Defender

          Здрави са!

          Мога да го кажа след 2 години тежка и ежедневна експлоатация и много над 100К км, на 4 броя. Най-големите ремонти са: отоплителния радиатор на единия и съединителя (на 160К км) на другия. А да, превключвателя за светлините! Тази болка си я имат по рождение, но предполагам, че нарочно поддържат елементарна комутация, а не някакво специално реле.

          Двигателите са просто железни, а проходимостта е отлична, естествено с верните гуми.

          Но, отчитайте, че Defender е работен носорог, а не кабриолет за жълтите павета!

          Т.
          Good guys drive Land Rovers!

          Коментар


          • #6
            До: Здравината на Defender

            Като илюстрация на здравината (става дума за дълга база ,от късия нямам впечатления) мога да кажа че съм свидетел как един такъв носорог ,нагъчкан с 12 човека (и аз един от тях) нацели камък с диаметър колкото половината на колелото ,при скорост към 40 км/ч. От удара в предно дясно колело ,машината се вдигна на 2 гуми и по някакъв късмет се приземи пак на 4-те. Никакви последици за окачването, само гумата се спука. Пробвахме го после на асвалта - нито тресе нито дърпа при висока скорост!!!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #7
              До: Здравината на Defender

              Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
              ...както и някой съображения за цената.

              ...
              Не съм спец, ама май Дефендъра е най-евтиният в класа си НОВ автомобил, за класа имам в предвид твърди мостове, то май и не останаха много такива, сещам се само за Нисан Патрул (по-скъп доколкото знам) и Мерцедес Г класа (доста по-скъп ако не бъркам нещо), докато можеха да се внасят и регистрират УАЗ-ки бих препоръчал Патриот-а - Много добра машина и като комфорт и като проходимост Особено за цената си, но сега докато не извадят Евро 4, без тях.

              Коментар


              • #8
                До: Здравината на Defender

                Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                ...Остават притесненията за изпълнението и качеството, както и някой съображения за цената...
                Качество и изпълнение като в ТЛК80 или 105 няма да видиш в Дифендъра (мое мнение), но при нормално обслужване търпи и кара много. Проблеми с качеството може д аима предимно в дребни детайли, които вярно, дразнят, но в никакъв случай не със агрегатите. Не бих взел късия пред дългия, предимствата на 90-тка са единици в сравнение с пъти повече при 110, освен ако не говорил за чисто траялни цели и цена разбира се.

                Все още няма никакви отзиви за новия двигател, но Td5 се доказа като отличен такъв.

                Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                ...П.С. Това с резерваната гума и задната врата е проблем при почти всички джипове.
                Не бих казал, че проблема е в пантите, по-скоро вратата е слаба и не издържа (при каране на черно) друсането и вибрациите на задната гума и наи-често пука джама.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X