Хайде да добавиме още един старец по пътищата на България
.Джипа го взех преди нова година по тъмно.И погледнах слабите места по купето и при мисълта,че е от Италия се зарадвах,защото праговете,багажното,всичко светеше и нямаше пробиви.Но след като си го прибрах,се намериха няколко пробойни.След малко изкърпване,смяна на преден прозорец и други дреболий,мислех,че е готов.Но направих прибързани заключения.При първото подкарване изтече маслото от сектора и видях,че царския болт и той е заминал.След подмяна на гумичките и мъркучите на сектора и смяна на болта,онзи ден го изкарах.Стигнах и до въпрос номер 1
.Като запаля джипа трябва леко на напъна волана наляво надясно и след това започва да се върти с лекота,и не мога да разбера логиката на тоя проблем,обезвъздошил съм го хубаво.Някой ако знае нещо нека да пише,защото търсих но нищо не намерих.Термостата и той е за смяна (май го няма напълно).Доста ми поиграха номера моторчетата на парното и климатика,но и те вече са сменени и са в перфектно състояние.Стигнахме и до въпрос номер 2
.Имам някакво притропване в кардана и по отчетливо се чува в предния,каретата са здрави,и нещо се насочвам към раздатката,че от там идва,някой ако има нещо да каже по въпроса,ще съм му благодарен.Ето и няколко снимки,че за момента нямам много
.Единственото което мога да споделя за този екземпляр е че след 94 година са отстранили доста глупости сътворени от англичаните.300тди е направо извънземна технология спрямо 200тди (лично мое мнение,никой да не го взима присърце
)
![Smile](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/smile.png)
![Smile](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/smile.png)
![Smile](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/smile.png)
![Smile](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/smile.png)
![Smile](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/smile.png)
Коментар