Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 2.0 MpI отказа да пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 2.0 MpI отказа да пали

    Привет,

    имам няколко въпроса относно Discovery 2.0 MpI. Газ/Бензин
    Историята е следната: Вчера както си карах забелях,че стрелката на бензина започна да пада до нула и да се вдига до макс., но колата вървеше на газ без проблем.
    Спрях да заредя и после отказа да запали на бензин,но понеже беше загряла успя да включи на газ по време на въртенето на стартера и едва запали.
    Днес е същото. Интересно ми е защо стрелката на горивото се вдига до макс след подаване на контак.
    Въпроси:
    Може ли да е ел. проблем ?
    Трябва ли да чувам горивната помпа ?( На личната кола я чувам,но на Диското не съм обръщал внимание)
    Как се вади тази помпа ?
    Някакви идеи !


    Съобщение от модератор:
    Моля, напишете си в профила от къде сте.
    ...ЦЪК
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-02-12, 20:05.

  • #2
    От: LR 2.0 MpI отказа да пали

    Бензиновата помпа не се чува докато работи.

    Провери ли горивния филтър?
    Признаците са като да не стига гориво, така че провери подред:
    -Има ли гориво в резервоара (свършило или спукан резервоар);
    -запушване на горивния филтър;
    -спукване или запушване някъде по горивопровода.

    И още една идея: пробвай да запалиш с отворена капачка на резервоара.

    Коментар


    • #3
      От: LR 2.0 MpI отказа да пали

      Колега,до колкото знам помпата трябва да е в резервоара,може и да не я чуваш вътре,но от вън до резервоара при контакт би трябвало да се чуе.Най-вероятно се е предала.При палене ако задържиш копчето на газовото от което обръщаш газ-бензин(дори и на тези които обръщат автоматично)колата може да запали на газ,но това е временно,особенно в тези студове.При Дискавъри има един капак на пода в багажника и от там се бърка в резервоара.

      Коментар


      • #4
        От: LR 2.0 MpI отказа да пали

        Поздрав,
        Помпата е на "дъното на багажника", чува се в салона при подаване на контакт, ако няма гориво в резервоара помпата се чува по-силно.
        При контакт помпата заработва2-3 секунди и спира, върнат контакта е нужно да изчакаш 15-20 секунди преди пак да дадеш контакт и помпата да заработи.
        Под мокета в багажника има люк с 6 винтчета и под него е "Фланеца" със сондата и помпата, работата на помпата може да се провери без да се вади от резервоара, също така на място може да се провери поплавъка. Горивния филтър е в десния,заден подкалник или по-скоро между подкалника и рамата, според мен е най-добре да остане последен вариант. Преди 15 дни имах проблем със замръзнало "нещо" на дъното на резервоара /по-скоро в нивото на помпата/.Помпата си работеше, но напразно като да няма гориво. Реших проблема като долях два пъти /първия не стана/ по 20 литра затоплен бензин.
        Успех.

        п.п. Напиши къде се намираш/ не от къде си/
        Последно редактирано от dimow; 17-02-12, 16:22. Причина: п.п.
        Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
        Димитър Димов +ЧЧ7784854894

        Коментар


        • #5
          От: LR 2.0 MpI отказа да пали

          Привет отново,

          Намерих проблема,поне така си мисля.
          Има 15 А бушон,който гори при подаване на контакт.
          Сега остава да разбера защо става така ?Ако някой има идеи ?!

          П.С. В София съм,кв.Гео Милев до КАТ окръжен

          Коментар


          • #6
            От: LR 2.0 MpI отказа да пали

            Първоначално публикуван от skyfx Преглед на мнение
            Привет отново,

            Намерих проблема,поне така си мисля.
            Има 15 А бушон,който гори при подаване на контакт.
            Сега остава да разбера защо става така ?Ако някой има идеи ?!

            П.С. В София съм,кв.Гео Милев до КАТ окръжен
            Най вероятно бензиновата помпа е задържала,за това ти горят бушоните,просто е окъсила.

            Коментар


            • #7
              От: LR 2.0 MpI отказа да пали

              При окачена помпа,въпросният бушон гори отново при подаване на контакт. Някой има ли схема на тази инсталация? Идеи къде да търсим проблема ?

              Коментар


              • #8
                От: Land Rover Discovery 2.0 MpI отказа да пали

                Прегледай бобините и кабелния сноп до тях.

                Коментар


                • #9
                  От: Land Rover Discovery 2.0 MpI отказа да пали

                  "Вчера както си карах забелях,че стрелката на бензина започна да пада до нула и да се вдига до макс"
                  Хи, ако има възможност проследи този кабелен сноп най вероятно нещо да е прекъснато по него

                  Коментар


                  • #10
                    От: LR 2.0 MpI отказа да пали

                    Това става ли?
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20mpi.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5350082

                    Иначе послушай mumbler. Имаше подобен случай с губене на тоци при 200 тди-то на Насов. Диагнозата се направи при Дядо Владо с яко клатене на корубата на Диското. Оказаха се прищипани снопове.
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Land Rover Discovery 2.0 MpI отказа да пали

                      Благодаря на всички!

                      Проблема се оказа прекъснат кабел под мокета в багажника. Кабелният сноп върви над рамките на вратите и влиза в багажника. Прекъснато е някъде под газовата бутилка и затова променихме трасето и сега всичко е ОК. Диското отново е на работа.
                      Благодаря Ви.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X