Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

    Колеги събота се хвърлям да решавам проблема,предварително обаче ако може някой с опит да ме насочи на някъде...Проблема е следния:

    1.Преди 10ина дни съвсем леко(без пушене,мирис на феродо) започна да ми задържа задно ЛЯВО колело -> Оказа се накладка почти на желязо и блокирало цилиндърче,вероятно поради малък теч от семеринга на моста(възнамерявам при първа възможност - време да го метна и този проблем),също така задните маркучи доста застарели(в процес на търсене,ако някой има идея от къде да взема?)

    2.Смених задни накладки,почистих дисковете и апаратите перфектно(не съм ги свалял),обезвъздуших (долях много малко 30-50мл)

    3.След 50ина км започна основния ми проблем-> на прибиране от работа почти всеки ден в продължение на седмица сериозно задържане на задно ДЯСНО колело (пушек,мирис,загряване) и от части ляво.При нощуване на Рейнджа на сутринта и цял ден 20-30км никакви проблеми с спирачките и съответно последващо затягане най често дори без предварително натискане на спирачката ,дори не непосредствено след натискане на педала.

    4.Днес ми писна в едно задръстване и "почукнах" апаратите ,определено имаше разлика но пак леко задържаше разбира се най вече заден десен...


    Някакви идеи?Помагайте да се хвърлям Събота,че не се издържа разхода определено се покачва

    Благодаря ВИ предварително!
    [B][I][COLOR=blue][COLOR=green]Land Rover - Range Rover[/COLOR] [COLOR=green]Classic Coupe 3.5 1980'
    [COLOR=black]Mercedes Benz - w126 500 SEL 1986' [/COLOR][/COLOR]
    Ако не ти пука къде си, значи не си се загубил.[/COLOR][/I][/B]

  • #2
    От: Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

    Първоначално публикуван от Raptor@ Преглед на мнение
    Колеги събота се хвърлям да решавам проблема,предварително обаче ако може някой с опит да ме насочи на някъде...Проблема е следния:
    1.Преди 10ина дни съвсем леко(без пушене,мирис на феродо) започна да ми задържа задно ЛЯВО колело -> Оказа се накладка почти на желязо и блокирало цилиндърче,вероятно поради малък теч от семеринга на моста(възнамерявам при първа възможност - време да го метна и този проблем),също така задните маркучи доста застарели(в процес на търсене,ако някой има идея от къде да взема?)
    3.След 50ина км започна основния ми проблем-> на прибиране от работа почти всеки ден в продължение на седмица сериозно задържане на задно ДЯСНО колело (пушек,мирис,загряване) и от части ляво.При нощуване на Рейнджа на сутринта и цял ден 20-30км никакви проблеми с спирачките и съответно последващо затягане най често дори без предварително натискане на спирачката ,дори не непосредствено след натискане на педала.
    Така както описваш проблема си мисля,че когато цилиндрите са били изкарани до край най-вероятно са корозирали и сега като си ги прибрал задържат.Най добре ги демонтирай напълно,разглоби и почисти основно като ги разглобиш нацяло!Незнам обаче с какво теча на задния семеринг на моста би повлиял на задните цилиндърчета.Изчакай да видиш какво ще напишат и други колеги!

    Коментар


    • #3
      От: Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

      Задържат, защото буталцата са ръждясали.
      Помага само смяна с нови, не са скъпи. Да не забравиш да смениш и гумичките и спирачната течност.

      Коментар


      • #4
        От: Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

        Прието! Свалям ги още утре... надявам се да няма много клей...

        Благодарско!
        [B][I][COLOR=blue][COLOR=green]Land Rover - Range Rover[/COLOR] [COLOR=green]Classic Coupe 3.5 1980'
        [COLOR=black]Mercedes Benz - w126 500 SEL 1986' [/COLOR][/COLOR]
        Ако не ти пука къде си, значи не си се загубил.[/COLOR][/I][/B]

        Коментар


        • #5
          От: Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

          Първоначално публикуван от Raptor@ Преглед на мнение
          Прието! Свалям ги още утре... надявам се да няма много клей...

          Благодарско!
          Щом задържат ще имат,въоръжи се с много търпение и успех!

          Коментар


          • #6
            От: Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

            Крис в Момин Сбор има буталца и гумички. Почти за без пари.
            99% ще ти трябват нови, поръчвай ги преди да отвориш.
            Буталца 606696 - 4бр са задните, гумички AEU1547, 1 комплект за 4 бут.

            Коментар


            • #7
              От: Спирачен проблем след смяна задни накладки Рейндж Ровър Класик 3.5 V8

              Тенкс,много колеги! За Архива проблема е решен оказа се редуцир клапана за задната линия беше блокирал.
              ( http://www.lrseries.com/resources/us...ALVE-BRAKE.jpg ),

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ANR3194-PRESSURE-REDUCTION-VALVE-BRAKE.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:5351599

              Смених му 2та пръстена на шибъра и този на капачката ,смених съчмичката и го промих.
              Искам да обърна внимание, да се внимава много с отварянето на набитата капачка и запазването на цялостта и защото после при сглобяването трудно се херметизира . Оверхоунах разбира се и апаратите сега остава хубаво да обезвъздуша с-мата.
              Остана ми само въпрос откъде е възможно да се намери това късото единствено гъвкаво маркучле?
              Благодаря предварително!
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-03-12, 20:17.
              [B][I][COLOR=blue][COLOR=green]Land Rover - Range Rover[/COLOR] [COLOR=green]Classic Coupe 3.5 1980'
              [COLOR=black]Mercedes Benz - w126 500 SEL 1986' [/COLOR][/COLOR]
              Ако не ти пука къде си, значи не си се загубил.[/COLOR][/I][/B]

              Коментар


              • #8
                Проблем със спирачната система на РЕЙНДЖ РОВЪР КЛАСИК 93 год

                Здравейте на всички участници в този интересен форум.
                Преди два дни станах собственик на ,Ренч Ровър Класик.Взех го от доста далече ,по време на пътя карах внимателно и слушах за разни шумове.
                Автомобила се държа добре , прибрах се благополучно след 4 часа път с много сняг и вятър.Спираше много добре на заснежения път, педала на спирачките беше високо горе , пипаш и той кове.По едно време се сещам че автомобила който закупих беше с ABC , и би трябвало да преклецва този твърд педал,УЖАС ABS не работи.Спирачки има ,което все пак е добре.Прибрах се вкъщи към 9 часа благополучно, и от другия ден се започна с проблемите.
                1. проверка на датчиците на главините,добре и 4 бр съпротивлението еднакво измерено с мултицет
                2. намиране на компютърното управление на ABC.ДОБРЕ НЕ МИРИШЕ НА изгоряло , без видими дефекти
                3.бушони и релета ,тези под шофьорската седалка са си там и са здрави
                4.помпата на ABC върти налягане в системата има спирачна течност също
                5.някакъв необясним шум в помпата
                6.развих 2 бр ,щуцерите на разпределителя ,течност има , развих 1бр щуцер на помпата течност има,развих 1 бр щуцер на нещо след помпата и там течност има.
                И сега на къде , след доста чудене размисли и четене тук там,реших че помпата може би неправи достатъчно налягане и може би затова не спира,или датчика на помпата не работи.
                Джипа не съм го местил , на следващия ден се наложи да го преместя и установих че СПИРАЧКИ няма.Чудене защо ги няма,и нищо не измислих.
                Свалих помпата внимателно разделих моторчето от нея,взех ключ с мисълта да развия датчика ,но усетих голямо съпротивление отсреща,доста зор но все пак го преборих,резбата беше повлякла на този алуминиев датчик с №083М2.
                Разглобих и помпата ,почистих я добре видимо ми изглежда здрава ,моторчето има четки на 50% втулките са здрави.
                И се започна сглобяването ,което беше не чак толкова лесно, взех две кабелчета ток от акумулатора и екстра , всичко работи добре.
                Качих я на мястото си без датчик,на негово място завих тапа направена на струг сложих дифтунка , кабела захранващи мушнах на място,но помпата не тръгва,пипнах датчика с разбитата резба (КОЙТО НЕ СТАВА ЗА НИЩО) и помпата заработи ,през тапата леко навлажни,помпата промени звука, натовари се.
                Развих щуцера на помпата и там ни въздох ни течност,на щуцерите на главините има всичко ,налягане и течност ,но СПИРАЧКИТЕ ги няма.
                Сега докато пиша и се чудя кое ще задвижва накладките та да ги има спирачките,без серво апарат можели да имам спирачки,и дали този датчик ако го сменя ще се оправи ABS .
                Между временно сега се сетих че в жабката при подлакътниците има 2 бр релета и още 2бр празни гнезда.


                МОЛЯ ,ЗА ПОМОЩ от всякъде защото вече не ми го побира главата този голям проблем--ДЖИП БЕЗ СПИРАЧКИ.
                Благодъря ви предварително!!!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X