Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга?

    Здравейте,

    Моят РР е 3.5 V8. Мисля че е 130коня. Липсва му тяга по гората. На бързи катеренето е немислимо дори и на 1ва. На бавни има тяга, но по-запознати от мен казаха че като му сложа 235/85/16 ще му станат много тежки и няма да може да ги разварти. Тогава се замислих да му сложа турбо, но ме е страх да не се счупи бързо двигателя, тъй като незнам дали е ще издържи натоварването.

    Бихте ли ме посъветвали дали да му слагам турбо или как по друг начин да го тунинговам че да има повече тяга.

  • #2
    От: Турбо за РР класик - Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга?

    Първоначално публикуван от i.ivanov01 Преглед на мнение
    Здравейте,

    Моят РР е 3.5 V8. Мисля че е 130коня. Липсва му тяга по гората. На бързи катеренето е немислимо дори и на 1ва. На бавни има тяга, но по-запознати от мен казаха че като му сложа 235/85/16 ще му станат много тежки и няма да може да ги разварти. Тогава се замислих да му сложа турбо, но ме е страх да не се счупи бързо двигателя, тъй като незнам дали е ще издържи натоварването.

    Бихте ли ме посъветвали дали да му слагам турбо или как по друг начин да го тунинговам че да има повече тяга.
    С повече тяга , по-бързо ще убиеш мостовете. Пак от теб зависи. А за 235/85/16, просто не е вярно. Върти ги на бургия. Нямам спомен от кога не съм слагал първа бавна. Толкова е бавна, че те хващат нервите.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      От: Турбо за РР класик - Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга?

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      С повече тяга , по-бързо ще убиеш мостовете. Пак от теб зависи. А за 235/85/16, просто не е вярно. Върти ги на бургия. Нямам спомен от кога не съм слагал първа бавна. Толкова е бавна, че те хващат нервите.
      Подкрепям това мнение.
      Георги Владимиров

      Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

      Коментар


      • #4
        От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

        Здравейте,колега не знам кой ти е дал съвет,че при Рейнджъра 3.5 V8 ,гумите ще са му тежки.Просто 235/85/16 му пасват идеално и въобще не са тежки ,върти си ги без никакви проблеми.А до колкото до идеята да му слагаш турбо,моят съвет е да си го караш така двигателя ще изкара доста по-дълго.Според мен тази версия Classic-а няма нужда от повече тяга и пипане по-двигателя, той на бавните е безупречен.Само те съветвам да му сменяш редовно маслото и филтрите и джипа ще те изкара много.Успех!

        Съобщение от модератор:

        Моля, напишете си в профила от къде сте.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-12-11, 17:48.

        Коментар


        • #5
          От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

          На мотор на незнайно колко километри и с незнайна поддръжка е доста рисковано начинание да се слага турбо. А дали всичките му коне са живи проверихте ли, примерно да му измерите компресия и да се провери всичко ли му работи както трябва на тоз V8?Доколкото си спомням от прочетеното за мотора при износване доста му пада мощността и може затова да не върви, а ако случая е такъв по-добре парите за турбо конверсия да се похарчат за един основен ремонт с части от Англия и да си знаете, че ще го имате още дълго и ще разчитате на него.
          Subaru Legacy 2.5
          Suzuki GS500 E

          Коментар


          • #6
            От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

            Моя осмак фабрично е 90 коня. Военен модел някакъв и със 235/85/16 се чувства прекрасно.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

              Ами щом фабрично си е с толкова, поне би трябвало да си има солиден въртящ момент иначе каква би била файдата от тоя камионски мотор ако го затормозят едни по-големи гуми.Ако на човека пуснал темата е 134 коня(толкова мисля е карбураторния) и всичко му е наред значи трябва още по-малък проблем да са му такива гуми.
              Subaru Legacy 2.5
              Suzuki GS500 E

              Коментар


              • #8
                От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                Аз съм за турбо!
                Само искам да знам как ще стане монтажа.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #9
                  От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Моя осмак фабрично е 90 коня...
                  Хм..много як,бре.Некой по-слаб няма ли?
                  Сори за спама,ама не се сдържам...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Хм..много як,бре.Некой по-слаб няма ли?
                    Сори за спама,ама не се сдържам...
                    Нали знаеш приказката за конете и въртящия момент? И аз не се здържах.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Нали знаеш приказката за конете и въртящия момент? И аз не се здържах.
                      Говори ми в цифри,та да се посмеем дружно......
                      П.П.Сори,ама вече не се издържа......
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                        ....По въпроса с въртящия момент и малкото коне?Някой няма ли някаква таблица или нещо, където да са описани конските сили и въртящия момент на най масовите джипове които ползваме за оффроуд!?Би било интересно да ги сравним и поумуваме......в отделна тема,че винаги се спори за това!
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • #13
                          От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                          Бих казал не пипай нищо по мотора, не е първа младост и само беля на главата ще си навлечеш.
                          Но знам че те човърка от вътре да му вдигнеш малко мощноста. Силата на Range Rover е в това че е бавен, и за това се катери яко. Но ако решиш все пак да правиш нещо от полза ще ти е да му замереш компресия на мотора и да го видите в какво съсояние е преди да почнеш да харчиш пари по него. Плюс това ти трябва и добра турбина която му пасне. Трудно е когато никой преди теб не го е правил, но не е невъзможно. Успех в начинанието и дръж ни в течение как върви работата.
                          Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

                          Коментар


                          • #14
                            От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                            Някъде към 280 нютона мисля е този мотор(някъде в нета съм го чел).А по принцип турбото не е лоша идея ама си е свързано с добра инвестиция и според мен задължителна пълна ревизия на мотора преди това, а и също така да се направи от човек който разбира от материята, за да няма после тема пълна с проблеми и оплаквания.
                            Subaru Legacy 2.5
                            Suzuki GS500 E

                            Коментар


                            • #15
                              От: Турбо за Range Rover Classic 3.5 V8. Има ли смисъл и как да му извадя повече тяга

                              Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                              ....По въпроса с въртящия момент и малкото коне?Някой няма ли някаква таблица или нещо, където да са описани конските сили и въртящия момент на най масовите джипове които ползваме за оффроуд!?Би било интересно да ги сравним и поумуваме......в отделна тема,че винаги се спори за това!
                              Ето:
                              http://ultimatespecs.com

                              От лентата в оранжево избираш-CAR SPECS,отваря цяла страница с марките автомобили,натискаш на произволна,и ти отваря по-голяма страница вече със моделите на марката,избираш един и-четеш!
                              Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X