След една демпферна вакханаалия при Андро160 с донор-Кукера на Доктора, муленцето получи леко ляв Уклон .
Та сложихме система газови успокоители Де'Карбон /газови/, заменихме панхарда и кУрмилната щанга с усилени и кардан от УАЗ / за сефте беше счупено карето към предния диф/. И понеже конфигурацията при Док явно не съвпадаше с моята, минахме от болтово съединение на "твърдо" - резнахме П-профила и го заварихме за рамата. Теоретично всичко мина с 5.50, ама май 50-те стотни наклоняват волана на ляво .
Та се зачудих дали различното положение в хоризонтална равнина на 2-та демпфера и последващото разлагане на векторите на силата, не е причина за поведението на джипката. Предният е с наклон около 20 градуса спрямо моста, а задният е успореден на моста.
Иван ми каза, че трябва да мина на реглаж, но предната кормилна щанга мисля не влияе на сходимостта.
Та сложихме система газови успокоители Де'Карбон /газови/, заменихме панхарда и кУрмилната щанга с усилени и кардан от УАЗ / за сефте беше счупено карето към предния диф/. И понеже конфигурацията при Док явно не съвпадаше с моята, минахме от болтово съединение на "твърдо" - резнахме П-профила и го заварихме за рамата. Теоретично всичко мина с 5.50, ама май 50-те стотни наклоняват волана на ляво .
Та се зачудих дали различното положение в хоризонтална равнина на 2-та демпфера и последващото разлагане на векторите на силата, не е причина за поведението на джипката. Предният е с наклон около 20 градуса спрямо моста, а задният е успореден на моста.
Иван ми каза, че трябва да мина на реглаж, но предната кормилна щанга мисля не влияе на сходимостта.
Коментар