Здравейте на всички!
Казвам се Оги, и от доста време следя темите в сайта, което страшно много ми помогна да филтрирам вероятните възможности, и да си закупя преди около месец дискавъри.
Закупих го лично от Германия, като в общи линии проблемите започнаха още там.
След Тръгването ни от Нюрнберг се оказа че чука каре. понеже се прибирахме на ход, след 400 км. съответното каре се скъса.
Прибрах се на блокаж и разглобих главините(мноого трудно).
Оказа се че предния собственик не е наливал никакво масло при каретата, а освен това е влизала и вода. Закупих си каре от мото Пфое, но след щателен оглед се оказа че полуоската е счупила и оста върху която лагеруват сателитите в дифа. Сега чакам да ми я изработят в една фирма и да зглабям.
Като нов собственик на непозната за мен техника, бих бил изключително щастлив ако ми окажете съдействие за откриване на други възможни "подводни камъни" на базата на вашия несъмнено по богат опит в областа.
Благодаря Ви предварително.
Казвам се Оги, и от доста време следя темите в сайта, което страшно много ми помогна да филтрирам вероятните възможности, и да си закупя преди около месец дискавъри.
Закупих го лично от Германия, като в общи линии проблемите започнаха още там.
След Тръгването ни от Нюрнберг се оказа че чука каре. понеже се прибирахме на ход, след 400 км. съответното каре се скъса.
Прибрах се на блокаж и разглобих главините(мноого трудно).
Оказа се че предния собственик не е наливал никакво масло при каретата, а освен това е влизала и вода. Закупих си каре от мото Пфое, но след щателен оглед се оказа че полуоската е счупила и оста върху която лагеруват сателитите в дифа. Сега чакам да ми я изработят в една фирма и да зглабям.
Като нов собственик на непозната за мен техника, бих бил изключително щастлив ако ми окажете съдействие за откриване на други възможни "подводни камъни" на базата на вашия несъмнено по богат опит в областа.
Благодаря Ви предварително.
Коментар