Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001.jpg
Прегледи:1
Размер:172.1 КБ
ID:5941698Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0006.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5941703Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0007.jpg
Прегледи:1
Размер:162.7 КБ
ID:5941704Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002.jpg
Прегледи:1
Размер:154.8 КБ
ID:5941699Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0003.jpg
Прегледи:1
Размер:181.0 КБ
ID:5941700Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0004.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:5941701Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0005.jpg
Прегледи:1
Размер:120.3 КБ
ID:5941702

    Ето го "красивия англичанин" за който стана въпрос в една друга тема. Осем цилиндровия двигател беше основната причина да го спася от пътя му към "вечните ловни полета". Хората от които го взех предвидливо бяха поскъсили предницата сякаш са знаели , че на мен така ми харесва. Сега предстои коригиране на задницата до форми и размери разумно приемливи . Гърбицата на тавана също може би ще претърпи корекция. За окачване вече имам оферта , така че трябва да започваме. Първо ще сменя съединителя , от там всичко останало. Забравих да кажа , основното предназначение на "красавеца" е да осъществява хард разходки из Странджа планина , а в последствие и в други.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-09-11, 14:40.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

  • #2
    От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

    Ехейййй колега ти трябва бая тънко да си го взел.Щото гледам доста работа имаш-бая парички ще се наливат.А иначе успех.На моя рейндж искам да му сложа бензинов мотор че 2,5 BMW не ме кефи нещо ))))

    Коментар


    • #3
      От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

      Поздраф за феновете на V8 звука.
      http://www.youtube.com/watch?v=8uULLuv5A0Q

      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-09-11, 17:52.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #4
        От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

        Стискам палци работата да върви, дръж ни в течение. Ако има нужда, питай, тука има хора, специално Руси, Таргата и още няколко, които могат да помогнат много.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #5
          От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

          Какво се цели със скъсяването на предницата и къде ще се поберат карантиите? Ъгъллът на атака си е достатъчно добър /по мое виждане/ с една силова броня.
          ПП Виж Дифендъра на Младен как е направен от Таргата. /Повече труд в учението, по-малко кръв в боя!/
          Успех!
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • #6
            От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

            Нас преди време именно звука на 8ка ни накара да си го купим! Успех!
            sigpic
            Land rover lightweight-series 3
            Range Rover V8
            Range Rover Classic Vouge SE V8
            Mercedes G280

            ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

            Коментар


            • #7
              От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
              Какво се цели със скъсяването на предницата и къде ще се поберат карантиите? Ъгъллът на атака си е достатъчно добър /по мое виждане/ с една силова броня.
              ПП Виж Дифендъра на Младен как е направен от Таргата. /Повече труд в учението, по-малко кръв в боя!/
              Успех!
              Принципно предницата можеше и да не се скъсява , обаче при мен се случи да е скъсена предварително. Сега работя по въпроса да и придам малко по различен вид от оригинала с цел разкрасяване и по-добър ъгъл на атака . Имам вече заготовка която започва да придава по-агресивен вид , но е рано за снимки. Вчера свалихме мотора за смяна на съединител и се оказа че огледалния диск на притискателя е счупен на две. Странна работа. Притискателя нов , феродовия нов , лагера работи добре , нямам обяснение как и защо се е счупил. Когато качихме мотора обратно забелязах че свободния ход на педала е много голям. Може би има проблем с помпата на съединителя. Днес ще имам тема за размисъл. А може би някой има идея на къде да се насоча ?
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #8
                От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                .......... Вчера свалихме мотора за смяна на съединител .........?
                Как ще сваляте мотора за съединител, бре???? Много енергоемко е. Това за счупените дискове е необяснимо за мен, Таргата да каже версия..........на вресия.
                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                Коментар


                • #9
                  От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                  Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                  Как ще сваляте мотора за съединител, бре???? Много енергоемко е. Това за счупените дискове е необяснимо за мен, Таргата да каже версия..........на вресия.
                  Обърни внимание на снимките в пост №1. Радиатора се държи само на водните съединения . Време за демонтаж при тази ситуация - 50минути максимум. Отчитам и факта , че "през плет" не бях виждал Ровър. По тази причина моля за снизхождение.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                    Сещам се за 2 варианта. Първия е авточасти от Brithpart(шийт парт). В интерес на истината, далеч не всички са боклук. Втория вариант е неоригинални помпи. Ако някой е сложил горна дебела или долна тънка, хода на долната става много голям и педала тежък. Може и да е просто дефект. Тия дни мога да отида да снимам притискател строшен на 3 парчета. И е работил до последно.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                      Има и 3ти вариант мнооого тъп... обезвъздушаване. Намерете си помпичка за обезвъздушаване -струва около 70лв. Без нея обезвъздушавахме около седмица и все не се получаваше. С помпичка за 5 минути.
                      Land Rover Defender 110SW 300tdi

                      Коментар


                      • #12
                        От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                        Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                        ........ Без нея обезвъздушавахме около седмица и все не се получаваше. С помпичка за 5 минути.
                        Не го слушай! Не си е пил Апчетата. ....... Или в най-добрия случай е пил нек'ви други.
                        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                          Стискам палци за проекта.
                          Георги Владимиров

                          Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

                          Коментар


                          • #14
                            От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                            Евала това е машината, имах такъв около 2 години обаче го продадох, много железна машинка, не върви много, но за сметка на това с караваната вървеше все едно е без каравана (6 метрова), и все пак харчи доста.
                            Ако искате да върви читаво на газ обаче забравете плочки- или инжекция която е много скъпа- или в EBAY.co.uk има един газов карбуратор които всъщност е изобретение на BRC- http://www.corrado.com.pl/warsztat/b...olution_ml.pdf
                            Казва се BLOS съответно веЧе не се произвежда понеже се води остаряла система, но си има предимства не гърми, уникална мощност повече от на бензин(знам че звучи като рибарска история за големи риби нооо...не е изпитано е!!! ), Този пич в EBAY-чето е от Полша ако се не лъжа и си е направил няква манифактура и си ги произвежда тия BLOS-ове.
                            Аз имах проблем в синхронизаторите 3 и 4 скорост мисля че беше R380 кутията (с охлаждането на маслото-между друготo след часове търсене из нета се оказа че ROVER са се осъзнали 90-те че са изкарвали кутията от завода с грешното масло ATF dextron 2,и препоръчват смяна с 10W40 на TEXACO което си е чисто двигателно 10/40). Та напразно смених съединителя който се оказа чисто нов , бях си взел кабели специално за газ SENTECH-wirewound technology, ех колко си я обичах машинката,ако не ме беше ударила кризата и мен щях сигурно още да я карам(звука на осмака още кънти в ушите).
                            И между другото много добре че е EFI-ка, че тия по старите модели с карбовете наистина са демоде.
                            Ако има нещо с което мога да помогна свиркайте,ще следя с интерес как се развива проекта.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Land Rover Discovery подготовка за сериозен офроуд.

                              Не мисля да слагам газово у-во. Сега съм на друга вълна . Реших да започна скъсяване на задницата , обаче като видях какъв гнилоч е пода на купето направо ме втресе. Сега ще трябва първо да го изкърпя и чак тогава да мисля откъде ще режа. Не снимах защото сигурно щях да чуя приказки от рода "що не вземеш направо да го хвърлиш". Иначе "дзверо" вече е с Терафирма окачване " На гол гъз чифте пищови". Става въпрос за онези олуци/76мм диаметър на амортисьорите/ дето ми ги препоръча Таргата. Другата екстра е електронното запалване " ИДИС-8" не знам дали правилно го изписвам . Чакаме "мегаскуърт"а да дойде и майстора каза че на мотора ще му дойдат едни 25-30 кончета отгоре. Това е напредъка за момента.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X