Колкото и странно да е и това ми се случи. Да разбера, че съществува подобна възможност и тя е реална. Пак пишем ръководство за ремонт на своя глава и на принципа проба-грешка. Темата е информативна и надали ще търпи развитие.
Та след година и половина неработещо моторче на задната чистачка /за доумъртвяването спомогна един иначе нелош жичкаджия, който натроши магнитния статор/, видях обявата на Краси Канев за Д1/200тди на части. И понеже идва пролет, флуидите ме завлякоха до старото муле и реших да пооправя това-онова.
Прати ми човекът моторчето с опция за преглеждане преди плащане, ама аз съм си джаста-праста и платих и изчезнах. Отварям след няколко часа кутията и к'во да видя - няма нищо общо. След малко консултации по телефона, реших да го сложа. Викам някаква нова концепция ще да е.
Ръгам-ръгам не влиза. Оказа се, че донорското е с р-р на оста 19мм, а старото 15мм. Моето се закрепва с широка 10-сантиметрова конзола, а новото с някаква шина с тампони. Въртях, суках наникъде не става. Накрая отидох при приятел, взех едно сврело 20мм и го боднах в стария отвор. Намуших частите. Чесах се, пих бира и накря хванах гаргите и стегнах мотора само с гайката на оста. Зад мотора мушнах със сила /като на чуждо/
едно гумено уплътнение и реших, че съм приключил. Колкото изкара, майната му.
На нагледната агитация е видна въпиющата разлика м/у двете компановки. А на третата снимка е един екс/статор, паднал геройски във вещи жичкаджийски ръце.
ПП Не снимах крайния резултат, ама то скука.
Велико нещо е това имперската инженерна мисъл.






ПП2 Моето Диско е '91, а донорът '93 / това е важно, може би/.
Та след година и половина неработещо моторче на задната чистачка /за доумъртвяването спомогна един иначе нелош жичкаджия, който натроши магнитния статор/, видях обявата на Краси Канев за Д1/200тди на части. И понеже идва пролет, флуидите ме завлякоха до старото муле и реших да пооправя това-онова.
Прати ми човекът моторчето с опция за преглеждане преди плащане, ама аз съм си джаста-праста и платих и изчезнах. Отварям след няколко часа кутията и к'во да видя - няма нищо общо. След малко консултации по телефона, реших да го сложа. Викам някаква нова концепция ще да е.
Ръгам-ръгам не влиза. Оказа се, че донорското е с р-р на оста 19мм, а старото 15мм. Моето се закрепва с широка 10-сантиметрова конзола, а новото с някаква шина с тампони. Въртях, суках наникъде не става. Накрая отидох при приятел, взех едно сврело 20мм и го боднах в стария отвор. Намуших частите. Чесах се, пих бира и накря хванах гаргите и стегнах мотора само с гайката на оста. Зад мотора мушнах със сила /като на чуждо/

На нагледната агитация е видна въпиющата разлика м/у двете компановки. А на третата снимка е един екс/статор, паднал геройски във вещи жичкаджийски ръце.
ПП Не снимах крайния резултат, ама то скука.
Велико нещо е това имперската инженерна мисъл.

ПП2 Моето Диско е '91, а донорът '93 / това е важно, може би/.
Коментар