Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
    Принципно си прав, но целта в случая е да се разбере първо по-лесното (и по вероятното, чисто статистически) - дали не е фирясал контролера. Ако е - просто се сменя, ако не е - настройването на гейта пак е по-лесно при байпасиран контролер.
    Така да е човек, и ти си прав, кажи сега откъде да си закупя тия кабели и медни пръстени и другите карантии, да си оправя тресенето, че ми се разфазира погледа на празен ход
    ТКЗС за цял живот

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

    Коментар


    • #32
      От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

      Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
      Така да е човек, и ти си прав, кажи сега откъде да си закупя тия кабели и медни пръстени и другите карантии, да си оправя тресенето, че ми се разфазира погледа на празен ход
      За тресенето - дай малко да го прецизираме: има ли някакви други симптоми - "звуци" от помпата, трудно палене... Ако нямаш съмнения за въздух/газове в горивото няма смисъл да се мъчиш и с уплътненията на дюзите - операцията си е гадна.
      Гледал ли си тампоните на мотора? Ако са паднали долу също тресе доста.
      Ако си сигурен, че тресенето има връзка с температура, пробвай да покараш с разкачен AAP сензор и виж дали ще има някаква промяна.

      За експресно пазаруване на части обикновено ползвам магазинчето срещу Вест Ауто, в една пряка на Мария Луиза. За дребни и по-непретенциозни работи цените са поносими, като за Britpart и Allmakes. По сериозните работи си ги поръчвам от Падок.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #33
        От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        За тресенето - дай малко да го прецизираме: има ли някакви други симптоми - "звуци" от помпата, трудно палене... Ако нямаш съмнения за въздух/газове в горивото няма смисъл да се мъчиш и с уплътненията на дюзите - операцията си е гадна.
        Гледал ли си тампоните на мотора? Ако са паднали долу също тресе доста.
        Ако си сигурен, че тресенето има връзка с температура, пробвай да покараш с разкачен AAP сензор и виж дали ще има някаква промяна.

        За експресно пазаруване на части обикновено ползвам магазинчето срещу Вест Ауто, в една пряка на Мария Луиза. За дребни и по-непретенциозни работи цените са поносими, като за Britpart и Allmakes. По сериозните работи си ги поръчвам от Падок.
        Значи тресе само и единствено, когато е студена нафтата, не двигателят, а нафтата. Пали лесно, помпата е тиха отзад, няма връзка с тампоните според мен. Страшна мистерия е, даже започвам да се съмнявам и в датчика за температура при нафтовия регулатор...
        ТКЗС за цял живот

        http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

        Коментар


        • #34
          От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

          Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
          Значи тресе само и единствено, когато е студена нафтата, не двигателят, а нафтата. Пали лесно, помпата е тиха отзад, няма връзка с тампоните според мен. Страшна мистерия е, даже започвам да се съмнявам и в датчика за температура при нафтовия регулатор...
          Моят не отчиташе. Само не си спомням, като го закачихме на тестера, каква беше аварийната стойност - върти ми се нещо като +40 C, но не съм сигурен. Като смених регулатора, смених и него, но след това не съм го закачал отново и всъщност не съм проверявал дали е от датчика или има нещо по кабелите - според мен промяна не настъпи. Датчика струваше два-тринайсе лева.
          В крайна сметка, що не я закараш при Митака, да я закачите?
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #35
            От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

            Кой е Митака, защото съм малко бос в тия среди ? За ровър знам няколко сервиза, в които няма да стъпя по принцип, но Митака не го познавам...
            ТКЗС за цял живот

            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

            Коментар


            • #36
              От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

              Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
              Кой е Митака...
              dignatov
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #37
                От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                Любо, като се видите с Митко, не забравяй да го подсетиш, че си ми един от най добрите приятели

                Коментар


                • #38
                  От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                  Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                  Любо, като се видите с Митко, не забравяй да го подсетиш, че си ми един от най добрите приятели
                  Ахаааа, значи това бил твоят човек Много ти отива аватар с Ровър, ебаси лицемера
                  ТКЗС за цял живот

                  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                  Коментар


                  • #39
                    От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                    Откакто се постопли времето празният ход е стабилен - не тресе, не подмята, най-вероятно е от "зимната нафта". Много съм благодарен на колегата stargazer за темата, защото с тази профилактика на практика кубчето започна да върви повече и да харчи по-малко
                    ТКЗС за цял живот

                    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                    Коментар


                    • #40
                      От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                      Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                      Откакто се постопли времето празният ход е стабилен - не тресе, не подмята, най-вероятно е от "зимната нафта". Много съм благодарен на колегата stargazer за темата, защото с тази профилактика на практика кубчето започна да върви повече и да харчи по-малко
                      Да ти кажа при мен какво се получи преди два дни:
                      Влачех се се на първа на полусъединител, без газ, зад някакви леки коли тук в квартала (който е още на вили и могили заради новата канализация), и както си се влачех изведнъж оборотите подскочиха до 2000 и след това се върнаха на нормалните за празен ход. След тая случка вече окончателно няма ни вибрации, ни чудене при подаване на газ и, може и да си въобразявам, но ми се струва, че и разхода падна малко.

                      Сега, като се върна към началото на темата - това дето беше налепено по цедката на помпата - дали пък не са сажди? При положение, че ако медните пръстени на дюзите пропускат изгорели газове от цилиндъра към тръбата с горивото, в тези газове има достатъчно сажди...
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                        Да ти кажа при мен какво се получи преди два дни:
                        Влачех се се на първа на полусъединител, без газ, зад някакви леки коли тук в квартала (който е още на вили и могили заради новата канализация), и както си се влачех изведнъж оборотите подскочиха до 2000 и след това се върнаха на нормалните за празен ход. След тая случка вече окончателно няма ни вибрации, ни чудене при подаване на газ и, може и да си въобразявам, но ми се струва, че и разхода падна малко.

                        Сега, като се върна към началото на темата - това дето беше налепено по цедката на помпата - дали пък не са сажди? При положение, че ако медните пръстени на дюзите пропускат изгорели газове от цилиндъра към тръбата с горивото, в тези газове има достатъчно сажди...
                        Човек, във всяка английска кола има по един благороден полтъргайст Това с оборотите нямам никакво обяснение, но такива свръхестествени неща се случват по тия джипове, че даже не ми е и чудно. Сега в резервоара това наистина са сажди, направих си труда да измия цялата кошница и помпа с бензин под налягане и в отливния леген след половин ден се отложи голямо количество именно нагар. Няма вариант да е от тия дифтунги, те не уплътняват ли между дюзата и горивната камера да не издиша в главата ? Ако е така, няма как да има нагар в горивото. Може би в даден момент постъпва някакво минимално количество смес през дюзата, докато е с ниско налягане и електромагнитът още не е затворен, знам ли. Това са мои ламерски разсъждениея. Но, ако наистина това е нагар, само обратно през дюзите може да дойде това. Освен, ако някъде по горивните рейки и магистрали няма пак някаква връзка, но едва ли.
                        ТКЗС за цял живот

                        http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                        Коментар


                        • #42
                          От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                          Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                          Няма вариант да е от тия дифтунги, те не уплътняват ли между дюзата и горивната камера да не издиша в главата ? Ако е така, няма как да има нагар в горивото.
                          Ами, всъщност, понеже тук конструкцията е малко изкилифещена, от едната страна на дифтунгите е горивната камера, а от другата - вградения в главата горивопровод. И, след като от там влизат газове в горивопровода, явно с тях влизат и саждите.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Ами, всъщност, понеже тук конструкцията е малко изкилифещена, от едната страна на дифтунгите е горивната камера, а от другата - вградения в главата горивопровод. И, след като от там влизат газове в горивопровода, явно с тях влизат и саждите.
                            Отвратително, и като стане в повече пропуска, смятай какви газови мехури стават и за какво тресене говориме......
                            ТКЗС за цял живот

                            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                            Коментар


                            • #44
                              От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                              Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                              Отвратително, и като стане в повече пропуска, смятай какви газови мехури стават и за какво тресене говориме......
                              Така де - при мен беше точно такъв случая.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Профилактика на горивната система на Land Rover Discovery 2 Td5

                                Тъй.
                                Направих една "разходка" до Хърватска, Словения и Австрия. Разбира се имаше пак приключение - Диското угасна на първия Toll (Путарина) на Сръбската магистрала. Този път първият заподозрян беше горивния филтър, който се канех да сменя преди тръгване, но така и не стигнах до него. С един флакон (предозирано на половин резервоар) някаква добавка за чистене, която намерих на първата бензиностанция, се добрах до Загреб, където за мой късмет имаше сервиз точно срещу хотела, при това работещ в събота. Момчетата успяха да ми намерят и доставят филтър Mahle за по-малко от половин час, макар и малко скъпичко - 170 куни (около 45 лева). Запазих си обаче стария филтър, понеже ми се стори ненормално тежък, в сравнение с новия и преди малко намерих време да го срежа. Ето какво има вътре:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC_0417.jpg
Прегледи:1
Размер:76.3 КБ
ID:5379716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC_0418.jpg
Прегледи:1
Размер:164.2 КБ
ID:5379717
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC_0419.jpg
Прегледи:1
Размер:156.8 КБ
ID:5379718Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC_0420.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5379719
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC_0421.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5379720
                                Този филтър е на около 8000 км. В 90% от случаите зареждам на Горнобанския Лукойл, просто понеже ми е най-удобно, но явно ще трябва да се преориентирам.
                                С новия филтър изкарах останалата част от пътуването без ядове. Освен това, разхода падна с близо литър, след смяната му (и с хърватска и австрийска нафта).
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X