Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Серия от проблеми по моя Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Серия от проблеми по моя Фрилендър

    Здравейте колеги, иска ми се да споделя в тази тема гадната серия от проблеми, които ме сполетяха само за десет дни по моя Фрилендър. Не че не си го обичам, ама ми писва вече! Първо една студена и мразовита сутрин в началото на месеца натискайки копчето на ел.стъклото в опит да го отворя, се чу един гаден звук и прозореца на шофьорската ми врата просто пропадна в нея гадост, след отстраняване на корите на вратата се оказа че се е скъсало жилото на машинката, което забележете беше видимо ръждясало точно на мястото на скъсване, това се оправя с едно ходене в Княжево на майстор и 85 левчета. Второ, карайки си в събота джипката по шосето Банкя-София кротко с около 80-90 км/ч и изключвайки от скорост в един момент установих че оборотите на двигателя вместо да намаляват си стоят на 3000 и дори се покачват сами, което продължи докато не изключих двигателя, отбивайки край пътя, странно, след консултация с познат майстор и след като му обясних, че предишния ден ми глъхнеше мотора при рязко ускорение и решавайки че е от гаден бензин сипах 10 литра сто октанов, след което проблема изчезна, пича ми каза че имам проблем с дросела и трябва да го почистя защото явно е замърсен и блокира, двигателя естествено е 1.8 К На следващия ден проблема вече го нямаше и аз се успокоих, казвайки си че е от кофти бензин. И тъкмо всичко отново си дойде на място, когато днес по обяд отключвайки с дистанционното шофьорската си врата установих че същата НЕ СЕ отключи, чува се как щрака механизма, при повторно натискане на дистанционното се отваря другата врата и багажника, но не и моята. Пробвах с ключа и стана. Спрях вечерта пред нас, и дръпнах ръчната спирачка на джипа, при което същата си остана в горно положение и ни напред ни назад. Вероятно механизмите са замръзнали и ще се оправят, но със сигурност не е редно да става така и се чудя защо се случи и дали не е проблем по принцип на Фрилендъра. Та си мисля сега защо точно на мен и защо точно сега, толкова ли е калпава наистина тази конструкция та започват да ми се трошат всевъзможни джаджи по джипката, като цяло много ми харесва машинката не ме е оставяла да сега, но този месец наваксах за две години накуп. ЕГАТИ КЪСМЕТА

    Помогнете с някоя идея за проблема с оборотите и механизма на вратата та да мине по-безболезнено, защото започвам наистина да се отчайвам приятели.
    Бог обича смелите, но води разумните....

  • #2
    От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

    Мадкоп, ще каже човек, че кой знае какво е станало. Казвам го не защото на чужд гръб и сто тояги са малко, а за да погледнеш малко по-отгоре на тези неволи. За коли на тези години ми се струва, че това е най-нормалното нещо - дребни проблемчета, но все по нещо да има. Аз имам 2 коли и 2 атв-та: познай - винаги има по нещо дребно и дразнещо, което отнема време /и пари разбира се/ за правене. Като карах по-нова кола се убедих, че и с по-новите е горе долу същото, та недей да си го слагаш много-много
    VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

    Коментар


    • #3
      От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

      За оборотите на празен ход.Аз съм с Дискавъри 2000mpi-при мен се получаваше същия проблем и го правеше когато си поиска.Къде ли не ходих и не можаха да го оправят.Накрая видях,че имам едно маркуче от радиатора отиващо точно в моторчето за празен ход.Явно взима от него сигнал каква е температурата на антифриза и от там определя какви обороти да държи.Ако и ти имаш такова-внимателно обезвъздушаване решава проблема.Успех!

      Коментар


      • #4
        От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

        На 1.8 двигател няма да има такова. За вратата не разбрах чуваш ли да щрака механизма на тази, която не се отваря? Ако щрака пък не отключва/заключва, занчи е механичен проблем в бравата, ако обаче не щрака, първо провери идват ли тоци до нея. Имал съм подобен случай с Еспас - едно щифтче от платмаса се беше счупило и всичко си мърдаше, само дето последното движение, за да отключи не се получаваше заради щифта и само си тракаше без да работи.
        За оборотите защо не минеш на диагностика?
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-02-11, 07:35.
        VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

        Коментар


        • #5
          От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

          Относно Фрееландера има изписани много теми, но като извод за мен : Колицата е хубава като дизайн и стои добре на пътя; проходима е но не е за хард изпълнения; има някои части , които трябва да се сменят или излиза много скъпо ( виско съединител); купето е изработено от доста чупливи материали. Огледалата за задно виждане са на 90% строшени. Радва ме че няма ръжда и не гори много ( нафта).
          Сменил съм доста неща по него. Ако случайно махаш корите на вратите погледни жилото за ел.стъклата- има една пласмасово щифтче което държи жилото. Това щифтче се износва и се слага нещо железно!!! Смени го сега или ще ти се наложи.
          Последно редактирано от priap; 01-02-11, 14:37. Причина: пропуск
          [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

          Коментар


          • #6
            От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

            Така, първо благодаря за мненията, да добавя само че ел механизма сработва (чува се звук) при отключване но не отваря бравата, а след отваряне с ключ затваря, така че най-вероятно наистина е механична повреда (нещо извадено или счупено), за оборотите ще карам машината на диагностика първо и после ще мисля, а що се отнася до ръчната, пробвах да покарам малко с натегната ръчна и отпуснат лост за да я освободя, но единственото което успях е да потормозя колата, добре че ръчната ми попринцип не държеше та се движи. Та този въпрос към момента е най- важния, защо се скапа така ръчната и къде да погледна по-напред. Предполагам че нещо е замръзнало, но след карането около километър би трябвало да се размръзи, знам ли... Тъпа работа, защото наистина не знаеш какъв сюрприз те очаква в тая джипка ежедневно и малко по малко се превръщаш в автомобилостроител до момента в който почти не останат фабрични чаркове по джипа, може би тогава ще стане здрав най-накрая. Абе обичам го, вършил ми е работа, обиколих България с него три пъти, но това трошене просто ме озадачава. Определено британското инженерство и автомобилостроене ми пада в очите.
            Бог обича смелите, но води разумните....

            Коментар


            • #7
              От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

              Жилата на ръчната са се набили с кал и ръжда. Лекуват се с нови. За оборотите най-вероятно виновник е стъпковото моторче за празен ход. Понякога чистене с ултразвук го съживява, ако не - ново.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #8
                От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                Не се притеснявай, навярно джипчето ще те издържи повече от колкото предполагаш.
                Някой преди теб е бил мурдарин - трябва да го прегледаш като се затопли изцяло.
                Имам впредвид - до колкото ти е възможно под капак и ниши да хвърлиш поглед, да отвориш тук там и да не караш само....като го оставяш за после....
                Тези повреди са в нормите - лошото е че при теб наведнъж и ти за около 3 минути си се научил да псуваш.
                Имай впредвид обслужването за по сложните неща, като раздатка и виско.
                Виското е консуматив и на 100 000км. се сменя и надали това особено Италианец го прави..... тук пък лятото махаме за да го щадим карданите и ....така...
                Раздатката и заден диференциал пък трябва да и сменяш маслото (16лв.) със всяка смяна на маслото на двигателя.
                Така големите проблеми ги загърбваш а малките вече маи си ги оправил....и така си карай готиното джипче и си свиркай.......
                Успех.

                Коментар


                • #9
                  От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                  А какво е маслото за раздатката и заден диф??
                  [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                    Първоначално публикуван от priap Преглед на мнение
                    А какво е маслото за раздатката и заден диф??
                    Маслото за раздатката е 75W/80 количество 1.1литра заден диференциал 80W/90 или 85W90 0,830 литра, скоростна кутия MTF94 долива се 10W40 2.0 литра.ТД4 1.6литра.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                      Колеги, използвам си темата отново за да опиша поредната странна случка с джипката. Та вчера карайки към работа си бях пуснал парното на максимално топло, колата си вървеше супер, а стрелката на температурата си беше както обикновено почти на средата на скалата. Спирайки духалката обаче изведнъж и стрелката на температурата започна постепенно да спада като спадна почти до студено и всичко това в движение. Забелязах също че малко след това стрелката започна да се връща като когато ускорявах тя се движеше надолу пропорционално на ускорението на колата, а в покой и при бавно каране се вдига до нормално. При пускане отново на парното ситуацията се нормализира и стрелката си дойде на мястото. Та мисля че е от термостата но тъй като не съм сигурен ми се ще да го покоментирам а и да почерпя малко опит от вас за възможните проблеми. Двигателя, да напомня е бензин 1.8- от ония "хубавите".
                      Бог обича смелите, но води разумните....

                      Коментар


                      • #12
                        От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                        Здравейте мили колеги! Аз ще използвам темата като нов член на форума за да попитам и аз за проблем с бравата (най вероятно) на дясната врата! Та проблемът е следния..... когато отключиш с дистанционното тя изщтраква но не се отключва (отключва се само от вътре като се дръпне лоста за отваряне), но се заключва без проблеми от дистанционното! Взех нова (втора употреба) но при монтажа същия проблем! Та въпросът ми е дали е механичен проблема или не и да ми дадете съвет къде да се опитам да го отсраня? Аз съм от София. Благодаря на всички и приятен ден!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                          Някои не е ли намерил решение на проблема с вратата че и аз имам съшия проблем

                          Коментар


                          • #14
                            От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                            Това с вратите е мн. често срещан проблем. Необходим е нов механизъм + адекватен монтаж. Може и да се рециклира - с временен ефект.
                            Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                            „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                            LZ1EMS

                            Коментар


                            • #15
                              От: Серия от проблеми по моя Фрилендър

                              И аз имах същият проблем, работата е в това, че не стига достатъчно ток до машинката. Има два варянта за лечение, единия е подмяна на кабела а другия които направих аз е разглобяване на машинката и изхвърляне на една пружинка която прави съпротивление.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X