Здравейте колеги преди 10 тина дена станах собственик на Дискавъри 1 200 ТДи(Продължение на темата от вчера съм горд собственик на Ланд Ровър) и наред с вълнението и радостта от новата придобивка имам и извесни проблеми.
Те не са 1 и 2, но основният ми е че колата е била преправяна в нечии селски гараж. Продавача ми я продаде, че няма клима, но когато отворих капака и видях компресора и наред със скромната доза вълнение, това предизвика и малки очаквания. След 4 дена тежка работа с климата някой се беше гаврил брутално - например перките на вентилатора бяха нитови за радиатора, но аз смениж всичко, оторих с един майстор компресора - сменихме уплътненията и семерингите , ново масълце ,нови маркучи за климата, нов филтър, че и по електроникА имаше побългаряване, а най идиотското беше заради шантавият размер на ремъка за водната помпа - който не беше оргинален и беше свалил обтегача за компресора твърде на долу та ми се наложи да сменям и този ремък за да стане ремъка за компресора ( тук е мястото да вмъкна, че или аз(инжинер от корабни машини и межанизми ) който работя с техника постоянно и виждам всичко, нещо съм се оказал несхватлив или системата за обтягането на ролката където седят ремъците на климата и на водната помпа е идиотизъм при дискавъри 1( който знае точният начин на обтягане нека каже) И в крайна сметка след безкрайни ремонти и дертове, промивания на системата и намиране на кусури, съм горд да кажа, че Роувърчето ми е обратно в оргинално състояние с заредена с А134Р, няма никакви течове на фреон ( иначе има от шибидаха хахаха ) и духа студено та само скреж дето, не ми излиза на стъклото и тука идва проблема . климатика духа студено от 4 те въздуховода разположени по таблото, тялото на климатика няма връзка в дужалката към предното стъкло и към краката ( което не е някаква болка за умиране, дори въобще не ми пука) Но тука вече идва проблема, че парното ми духа само от духалките за стъклото и за краката и то по избор или едното или другото, не и от двете едновременно и не особенно силно
- колата загрява добре от това проблем, не съм видял абе нищо не знам какво се случва, не ми се иска да свалям таблото , защото без обида към любимата джипка ама качеството на сглобките не е най - идеалното и после ще има напасвания , колеги ако сте имали подобни проблеми , ако сте сваляли цели табла и сте виждали въздуховодите моля дайте ми съвет. Само да отбележа че ако не ги затворя ръчно духалките на таблото ще ми духа топло на прозореца или в краката, а от тези духалки ще духа студено и единственият начин да стопля купето е да затворя духалките на таблото и да наглася да ми духа на краката и то не особенно силно , за сега е доста добре ама януари в 5 часа като тръгвам на лов май ще трябва да си наливам антифриз в манерката
.
Те не са 1 и 2, но основният ми е че колата е била преправяна в нечии селски гараж. Продавача ми я продаде, че няма клима, но когато отворих капака и видях компресора и наред със скромната доза вълнение, това предизвика и малки очаквания. След 4 дена тежка работа с климата някой се беше гаврил брутално - например перките на вентилатора бяха нитови за радиатора, но аз смениж всичко, оторих с един майстор компресора - сменихме уплътненията и семерингите , ново масълце ,нови маркучи за климата, нов филтър, че и по електроникА имаше побългаряване, а най идиотското беше заради шантавият размер на ремъка за водната помпа - който не беше оргинален и беше свалил обтегача за компресора твърде на долу та ми се наложи да сменям и този ремък за да стане ремъка за компресора ( тук е мястото да вмъкна, че или аз(инжинер от корабни машини и межанизми ) който работя с техника постоянно и виждам всичко, нещо съм се оказал несхватлив или системата за обтягането на ролката където седят ремъците на климата и на водната помпа е идиотизъм при дискавъри 1( който знае точният начин на обтягане нека каже) И в крайна сметка след безкрайни ремонти и дертове, промивания на системата и намиране на кусури, съм горд да кажа, че Роувърчето ми е обратно в оргинално състояние с заредена с А134Р, няма никакви течове на фреон ( иначе има от шибидаха хахаха ) и духа студено та само скреж дето, не ми излиза на стъклото и тука идва проблема . климатика духа студено от 4 те въздуховода разположени по таблото, тялото на климатика няма връзка в дужалката към предното стъкло и към краката ( което не е някаква болка за умиране, дори въобще не ми пука) Но тука вече идва проблема, че парното ми духа само от духалките за стъклото и за краката и то по избор или едното или другото, не и от двете едновременно и не особенно силно



Коментар