Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужда от диагностика на Автоматична Скоростна Кутия Land Rover Discovey 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нужда от диагностика на Автоматична Скоростна Кутия Land Rover Discovey 2

    Здравейте.

    Днес ми се наложи да пътувм от Стара Загора до Казанлък. След като се прибрах паркирах пред офиса за около половин час. Тръгнах да излизам по задачаки.. и изненада.. Паля и гледам че ми мига лампата на селектора на скоростния лост. Викам си аа. какво стана тука. Слагам на паркинг свети нормално. Включвам пак на директна.. пак мига. поглеждам таблото и.. лампата за режимите М и S мигат, както и индикацията за скорост D и тя мига.

    Стана ми ясно, че работата не е на добре. Паркирах джипката пред вкъщи, взех другата и избръмчах по задачи.

    Дефакто скоростите напред и назад са ОК. колата се движи, но не иска да превключи на предавака по висока от 1-ва. поне за краткия тест който успях да направя докато се прибера.

    Започнах да чета докуменацията та да се ориентирам какъв подяволите е проблема.

    Натъквам се обаче на 2 неща които не са ми ясни като термин.

    Diagnostics
    While the ignition is on, the EAT ECU diagnoses the system for faults. The extent of the diagnostic capability at any
    particular time depends on the prevailing operating conditions, e.g. it is not possible to check torque converter lock-up
    while the vehicle is stationary, or to check for a short circuit to earth if the circuit concerned is already at a low
    potential.
    If a fault is detected, the EAT ECU immediately stores a fault code and the values of three operating parameters
    associated with the fault. Depending on the fault, there are four possible effects:
    * The fault has little effect on gearbox operation or vehicle emissions. The driver will probably not notice any
    change and the warning lamps remain extinguished.
    * The fault has little effect on gearbox operation but may effect vehicle emissions. On NAS vehicles, if the fault is
    detected on a second consecutive drive cycle, the MIL illuminates.
    * All gears are available but kickdown does not function. The sport and manual warning lamps flash. The MIL
    remains extinguished.
    *Limp home mode is selected and vehicle performance is greatly reduced. The sport and manual warning lamps flash. In all markets, if the fault is detected on a second consecutive drive cycle, the MIL illuminates.

    MIL (може би е някакво съкращение) обаче нямам идея какво трябва да е и не мога да се ориентирам в кодовете

    другата дума с която нещо не се справям е LIMP. Какво би трябвало да значи LIMP HOME MODE.


    Ако някой от хората сблъсквали се с подобен проблем и имат някаква идея, нека бъдат така добри да споделят

    Благодаря на всички предварително.

    Поздрави
    Стефан
    LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
    LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
    [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

  • #2
    От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

    MIL - е лампата за повреди

    LIMP HOME MODE - е "авариен" режим за работата на трансмисията

    Ако има още въпроси .... казвай ..
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

      Първоначално публикуван от SG Преглед на мнение
      MIL (може би е някакво съкращение) обаче нямам идея какво трябва да е и не мога да се ориентирам в кодовете

      другата дума с която нещо не се справям е LIMP. Какво би трябвало да значи LIMP HOME MODE.


      Ако някой от хората сблъсквали се с подобен проблем и имат някаква идея, нека бъдат така добри да споделят

      Благодаря на всички предварително.

      Поздрави
      Стефан
      MIL ,
      LIMP HOME MODE аз лично си го превеждам като допълзявам(докуцвам) до вкъщи. Провери си напрежението на акумулатора.Не се изненадвай ако днес проблема е изчезнал!

      Коментар


      • #4
        От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

        Да да.. и аз успях да го намеря из интернет какво значи:

        malfunction indicator lamp (MIL) - тъпо.. знаех че е съкращение някакво но не се сетих че е точно това.

        Дори да изчезнал днес проблема трябва да открия какъв е точно защото ако ме остави насред пътя.. не е работа да карам на 2-ра 200 километра (примерно)
        LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
        LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
        [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #5
          От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

          На едно Дискавъри като твоето, проблемите за които знаеше компютъра се виждат на снимката! Симптомите бяха като при теб. Почистването на куплунга на компютъра за скоростите реши проблема.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

            Днес следобед ще го разхвърлям и ще имам инфо.
            По всичко което прочетох, ме води към това което ми подсказа. Акумулатор.
            Никога не съм го сменял. Ще врътна акумулаторите на 2-те Дискавърита и ще се чуе.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-09-10, 11:27.
            LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
            LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
            [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #7
              От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

              И какво се случи? То си е хубаво, че много от от проблемите на двойките идват от лоша хигиена на контактите, ама си е и проблем.
              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

              Коментар


              • #8
                От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

                Честно казано така и не разбрах какво се оказа. На другия ден проверих акумулатора, 12.72v. Запалих и грешката изчезна. От тогава нямам пробелм. След цялото четене, разбрах че ако си разместиш стелките 2 пъти в рамките на един ден, колата влиза в сервизен режим

                Не ми е останало време да отида до МП за да прочетата каква грешка е предизвикала влизането в сервизен режим.
                LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #9
                  От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

                  Радвам се за теб, но винаги съм скептичен, когато нещо се е оправило/поправило/ само.
                  За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нужда от малко помощ за диагностика на Автоматична Скоростна Кутия

                    Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                    Радвам се за теб, но винаги съм скептичен, когато нещо се е оправило/поправило/ само.
                    Наясно съм с това, че всъщност не се е поправило, а проблема се е изместил някъде напред във времето.
                    LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                    LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                    [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #11
                      Проблем с автоматична скоростна кутия - Диско 2

                      Днес спрях пред един магазин и след това, като запалих лампите 'S' и 'M' започнаха да мигат едновременно, а скоростната кутия беше на 2-ра или 3-та. Прибрах се до вкъщи, като въобще нямаше превключване на предавки. Освен това, като включих на задна, скоростите се смениха с удар. Изчаках 2 часа, отидох, дадох на контакт (без да паля) и същото - мигат двете лампи заедно. Според инструкцията това било електрически проблем. Преди ми се беше случвало, когато дам контакт, върна ключа и пак дам контакт, но като изчаках 2 мин. после нямаше проблем.

                      Някой имал ли е подобен проблем и може ли да ми даде съвет, какъв може да е проблема.

                      Благодаря предварително!
                      ---------------------
                      Шофирайте разумно!
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с автоматична скоростна кутия - Диско 2

                        Диагностика

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нужда от диагностика на Автоматична Скоростна Кутия Land Rover Discovey 2

                          Днес откачих акумулатора и пак го закачих и проблема се оправи (за сега). Още не съм я карал и утре ще видя какво ще стане. Миналата седмица, случайно врътнах ключа на контакт, после до изходно положение и после запалих ми изчезна музиката. Първото нещо което направих е да проверя бушоните, но си бяха наред. Сега след това действие и и музиката/радиото тръгна. Странна работа. Акумулатора е на няма и година и колата се движи редовно, но индикатора му е бял (има нужда от зареждане). Изключвам вариант за отечка, защото седя 1 месец без да го карам и според мен трябваше да е умрял. Освен това се кара в обороти, защото е автоматик, нищо че карам само градско на къси отсечки. Лампата на таблото си гасне. Дали може да е пробил някой диод или да има накакъв друг проблем по алтернатора, например четки (май тогава лампата ще примигва отначало)?

                          П.С. Въпроса не е свързан с основната тема май
                          ---------------------
                          Шофирайте разумно!
                          [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                          Коментар


                          • #14
                            Здравейте! И аз от 2 месеца съм в отбора на Discovery II AT При мен имаше подобен проблем в началото с този авариен режим и го оправих като свалих позиционера които се намира на кутията и си го ремонтирах - проблеми няма от тогава (инфо 0885855880). А сега имам дгруг проблем -след чиптунинг на двигателя много трудно заключва хидротрсорматора ,най лесно я лъжа по баир нагоре с търсене правилната позиция на педала на газта , просто има несъвпадение с позицията на педала и оборотите на дв. (явно) Някой да даде мнение ако се е сблъсквал с подобен проблем . Ходих на доктор в Мото Пфое -Варна и ми казаха "да си карам колата -нищо и няма" . Въпроса ми е дали хидро тр. е заминал , потенциометъра на педала или ..??

                            Първоначално публикуван от qboby Преглед на мнение
                            Днес спрях пред един магазин и след това, като запалих лампите 'S' и 'M' започнаха да мигат едновременно, а скоростната кутия беше на 2-ра или 3-та. Прибрах се до вкъщи, като въобще нямаше превключване на предавки. Освен това, като включих на задна, скоростите се смениха с удар. Изчаках 2 часа, отидох, дадох на контакт (без да паля) и същото - мигат двете лампи заедно. Според инструкцията това било електрически проблем. Преди ми се беше случвало, когато дам контакт, върна ключа и пак дам контакт, но като изчаках 2 мин. после нямаше проблем.

                            Някой имал ли е подобен проблем и може ли да ми даде съвет, какъв може да е проблема.



                            Благодаря предварително!
                            .. на 99% залагам на позиционера (една малка кутика с електроника и механика от която излиза лостчето за жилото което идва от скоростния лост. Намира се соростната кутия от ляво)
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-10-13, 13:49.
                            Безгрижен , галантен и делови -Grand Cherokee 2,7crd / L.R. Discovery Td5

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с автоматична скоростна кутия - Диско 2

                              Първоначално публикуван от Bay Jeep Преглед на мнение
                              .... много трудно заключва хидротрсорматора ,най лесно я лъжа по баир нагоре с търсене правилната позиция на педала на газта , просто има несъвпадение с позицията на педала и оборотите на дв. (явно) Някой да даде мнение ако се е сблъсквал с подобен проблем . Ходих на доктор в Мото Пфое -Варна и ми казаха "да си карам колата -нищо и няма" . Въпроса ми е дали хидро тр. е заминал , потенциометъра на педала или ..??
                              Купуваш ли усилен хидротрансформатор и забравяш за проблема Потенциометрите на педала на газта са два или три в зависимост от годините на производство, несъвпадение между обороти и т.н. не съществува.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X