Здравейте.
Днес ми се наложи да пътувм от Стара Загора до Казанлък. След като се прибрах паркирах пред офиса за около половин час. Тръгнах да излизам по задачаки.. и изненада.. Паля и гледам че ми мига лампата на селектора на скоростния лост. Викам си аа. какво стана тука. Слагам на паркинг свети нормално. Включвам пак на директна.. пак мига. поглеждам таблото и.. лампата за режимите М и S мигат, както и индикацията за скорост D и тя мига.
Стана ми ясно, че работата не е на добре. Паркирах джипката пред вкъщи, взех другата и избръмчах по задачи.
Дефакто скоростите напред и назад са ОК. колата се движи, но не иска да превключи на предавака по висока от 1-ва. поне за краткия тест който успях да направя докато се прибера.
Започнах да чета докуменацията та да се ориентирам какъв подяволите е проблема.
Натъквам се обаче на 2 неща които не са ми ясни като термин.
Diagnostics
While the ignition is on, the EAT ECU diagnoses the system for faults. The extent of the diagnostic capability at any
particular time depends on the prevailing operating conditions, e.g. it is not possible to check torque converter lock-up
while the vehicle is stationary, or to check for a short circuit to earth if the circuit concerned is already at a low
potential.
If a fault is detected, the EAT ECU immediately stores a fault code and the values of three operating parameters
associated with the fault. Depending on the fault, there are four possible effects:
* The fault has little effect on gearbox operation or vehicle emissions. The driver will probably not notice any
change and the warning lamps remain extinguished.
* The fault has little effect on gearbox operation but may effect vehicle emissions. On NAS vehicles, if the fault is
detected on a second consecutive drive cycle, the MIL illuminates.
* All gears are available but kickdown does not function. The sport and manual warning lamps flash. The MIL
remains extinguished.
*Limp home mode is selected and vehicle performance is greatly reduced. The sport and manual warning lamps flash. In all markets, if the fault is detected on a second consecutive drive cycle, the MIL illuminates.
MIL (може би е някакво съкращение) обаче нямам идея какво трябва да е и не мога да се ориентирам в кодовете
другата дума с която нещо не се справям е LIMP. Какво би трябвало да значи LIMP HOME MODE.
Ако някой от хората сблъсквали се с подобен проблем и имат някаква идея, нека бъдат така добри да споделят
Благодаря на всички предварително.
Поздрави
Стефан
Днес ми се наложи да пътувм от Стара Загора до Казанлък. След като се прибрах паркирах пред офиса за около половин час. Тръгнах да излизам по задачаки.. и изненада.. Паля и гледам че ми мига лампата на селектора на скоростния лост. Викам си аа. какво стана тука. Слагам на паркинг свети нормално. Включвам пак на директна.. пак мига. поглеждам таблото и.. лампата за режимите М и S мигат, както и индикацията за скорост D и тя мига.
Стана ми ясно, че работата не е на добре. Паркирах джипката пред вкъщи, взех другата и избръмчах по задачи.
Дефакто скоростите напред и назад са ОК. колата се движи, но не иска да превключи на предавака по висока от 1-ва. поне за краткия тест който успях да направя докато се прибера.
Започнах да чета докуменацията та да се ориентирам какъв подяволите е проблема.
Натъквам се обаче на 2 неща които не са ми ясни като термин.
Diagnostics
While the ignition is on, the EAT ECU diagnoses the system for faults. The extent of the diagnostic capability at any
particular time depends on the prevailing operating conditions, e.g. it is not possible to check torque converter lock-up
while the vehicle is stationary, or to check for a short circuit to earth if the circuit concerned is already at a low
potential.
If a fault is detected, the EAT ECU immediately stores a fault code and the values of three operating parameters
associated with the fault. Depending on the fault, there are four possible effects:
* The fault has little effect on gearbox operation or vehicle emissions. The driver will probably not notice any
change and the warning lamps remain extinguished.
* The fault has little effect on gearbox operation but may effect vehicle emissions. On NAS vehicles, if the fault is
detected on a second consecutive drive cycle, the MIL illuminates.
* All gears are available but kickdown does not function. The sport and manual warning lamps flash. The MIL
remains extinguished.
*Limp home mode is selected and vehicle performance is greatly reduced. The sport and manual warning lamps flash. In all markets, if the fault is detected on a second consecutive drive cycle, the MIL illuminates.
MIL (може би е някакво съкращение) обаче нямам идея какво трябва да е и не мога да се ориентирам в кодовете
другата дума с която нещо не се справям е LIMP. Какво би трябвало да значи LIMP HOME MODE.
Ако някой от хората сблъсквали се с подобен проблем и имат някаква идея, нека бъдат така добри да споделят
Благодаря на всички предварително.
Поздрави
Стефан
Коментар