Здравейте. Аз съм новия собственик на Фрилендъра на yamaha-racing.
Искам да кажа, че машината е в забележително добро състояние, много мераклийски е поддържана и не изглежда да има някакви особени проблеми засега (да чукам на дърво!)
Тук е мястото и да благодаря на колегата yamaha-racing за перфектното отношение и на колегата Soni Bono за това, че дойде с мен на огледа и при самата покупка. Без него нямаше да съм толкова спокоен.
Все пак карам колата вече от 3 дни и ми направиха впечатление няколко дреболии:
1. При по-рязко ускоряване откъм задния мост се чува едно изтропване - почти съм сигурен че е добре известния проблем със износените тампони на задния диференциал.
2. Отпред вие някаква ролка - доколкото усещам е обтягащата ролка на ремъка на алтернатора, ще бъде сменена заедно с ремъка в най-скоро време.
3. Най-много ме притеснява (направо ме е хванала параноята) за известния проблем с муфата. В завой при крайно ляво или дясно доста затяга. Знам, че е нормално донякъде да затяга в крайно положение, даже видях официален бюлетин на Ленд Ровър по въпроса в който се споменава, че "известно" затягане е нормално. Въпросът е колко точно е това "известно". Карах на един колега Фрилендъра, стори ми се, че значително по-малко затяга. Но тя и рейката е различна, и гумите...
Правих теста с вдигането на задната гума - двама души завъртаме гумата без особено натягане, а сам човек също може да я завърти, но със доста по-голямо усилие.
Има ли някъде сервиз, където могат да ми дадат ЕДНОЗНАЧЕН отговор дали муфата е "тръгнала"? Някъде, където познават точните и спецификации и имат съответните инструменти (динамометричен ключ и т.н.)? Искам да се успокоя веднъж завинаги с тая муфа, че ми е голям дерт.
Искам да кажа, че машината е в забележително добро състояние, много мераклийски е поддържана и не изглежда да има някакви особени проблеми засега (да чукам на дърво!)
Тук е мястото и да благодаря на колегата yamaha-racing за перфектното отношение и на колегата Soni Bono за това, че дойде с мен на огледа и при самата покупка. Без него нямаше да съм толкова спокоен.
Все пак карам колата вече от 3 дни и ми направиха впечатление няколко дреболии:
1. При по-рязко ускоряване откъм задния мост се чува едно изтропване - почти съм сигурен че е добре известния проблем със износените тампони на задния диференциал.
2. Отпред вие някаква ролка - доколкото усещам е обтягащата ролка на ремъка на алтернатора, ще бъде сменена заедно с ремъка в най-скоро време.
3. Най-много ме притеснява (направо ме е хванала параноята) за известния проблем с муфата. В завой при крайно ляво или дясно доста затяга. Знам, че е нормално донякъде да затяга в крайно положение, даже видях официален бюлетин на Ленд Ровър по въпроса в който се споменава, че "известно" затягане е нормално. Въпросът е колко точно е това "известно". Карах на един колега Фрилендъра, стори ми се, че значително по-малко затяга. Но тя и рейката е различна, и гумите...
Правих теста с вдигането на задната гума - двама души завъртаме гумата без особено натягане, а сам човек също може да я завърти, но със доста по-голямо усилие.
Има ли някъде сервиз, където могат да ми дадат ЕДНОЗНАЧЕН отговор дали муфата е "тръгнала"? Някъде, където познават точните и спецификации и имат съответните инструменти (динамометричен ключ и т.н.)? Искам да се успокоя веднъж завинаги с тая муфа, че ми е голям дерт.
Коментар