Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

    Здравейте. Аз съм новия собственик на Фрилендъра на yamaha-racing.
    Искам да кажа, че машината е в забележително добро състояние, много мераклийски е поддържана и не изглежда да има някакви особени проблеми засега (да чукам на дърво!)
    Тук е мястото и да благодаря на колегата yamaha-racing за перфектното отношение и на колегата Soni Bono за това, че дойде с мен на огледа и при самата покупка. Без него нямаше да съм толкова спокоен.

    Все пак карам колата вече от 3 дни и ми направиха впечатление няколко дреболии:

    1. При по-рязко ускоряване откъм задния мост се чува едно изтропване - почти съм сигурен че е добре известния проблем със износените тампони на задния диференциал.

    2. Отпред вие някаква ролка - доколкото усещам е обтягащата ролка на ремъка на алтернатора, ще бъде сменена заедно с ремъка в най-скоро време.

    3. Най-много ме притеснява (направо ме е хванала параноята) за известния проблем с муфата. В завой при крайно ляво или дясно доста затяга. Знам, че е нормално донякъде да затяга в крайно положение, даже видях официален бюлетин на Ленд Ровър по въпроса в който се споменава, че "известно" затягане е нормално. Въпросът е колко точно е това "известно". Карах на един колега Фрилендъра, стори ми се, че значително по-малко затяга. Но тя и рейката е различна, и гумите...
    Правих теста с вдигането на задната гума - двама души завъртаме гумата без особено натягане, а сам човек също може да я завърти, но със доста по-голямо усилие.
    Има ли някъде сервиз, където могат да ми дадат ЕДНОЗНАЧЕН отговор дали муфата е "тръгнала"? Някъде, където познават точните и спецификации и имат съответните инструменти (динамометричен ключ и т.н.)? Искам да се успокоя веднъж завинаги с тая муфа, че ми е голям дерт.

  • #2
    От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

    Здрасти,мерси за хубавите думи,надявам се да не останеш разочарован и за напред,понеже нямаш право на ЛС. ще пиша тук:
    1.В Монтана не можаха да ми доставят тампони за задния диференциал и понеже машината ми трябваше,а като погледнах отдолу имаше следи кардана как е закачал ламарината над дифа,което неминуемо означава силно износени тампони,аз смених само предния тампон с подобен такъв,но от Волво,за това направо ги сменяй всичките.
    2.За ролката е ясно
    3.Тук във форума доколкото съм чел има няколко човека който са много на "ТИ" с Ленд Ровърите,според мен до тях трябва да се допиташ,въпреки,че още по телефона от Англия ми казаха,че муфата е сменена.Относно проверката с ключ,аз имам такъв голям динамометричен ключ,но трябва да видиш има ли някъде написано с какво усилие трябва да се върти,аз както ти казах съм я въртял с тръбен ключ окло 50см. дълъг директно на кардана.

    Коментар


    • #3
      От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

      Yamaha-racing, сред често срещаните проблеми на модела срещам и този, за откъсващата се планка на хидравличната помпа на съединителя. Някъде из темите в които беше публикувал имам спомени че беше казвал че си я укрепвал специално, правилно ли съм разбрал?

      Коментар


      • #4
        От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

        Да правилно си прочел,усилих я колкото е възможно.

        Коментар


        • #5
          От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

          Колега, да те питам, днес ходих при един познат електротехник - има диагностична техника, искахме да проверим какво ще каже колата.
          Но не можахме да намерим диагностичния куплунг.
          Включително дойде един друг познат който работи в сервиз където правят Ланд Ровер-и и той не можа да го намери.
          При обръщането на волана местил ли си го и къде?
          Да не е просто отрязан и премахнат?
          Не ми се вярва, но...

          Коментар


          • #6
            От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

            100% не е премахнат,ама в момена не се сещам къде се намира,по-принцип къде трябва да се намира???

            Коментар


            • #7
              От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

              Ами би трябвало да е някъде около централната конзола, обърква ги това, че колата е с обърната дирекция. Но гледаха и от двете страни и нищо не намериха. Ти със сигурност не си премахвал многопинов куплунг някакъв? Възможно ли е Freelander 1.8i от 1998 да няма куплунг за диагностика? (въпросът е към всички с такава кола)

              Коментар


              • #8
                От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

                ЗДравей, НЕ, категорично не е възможно. По-скоро е някъде в коша при двигателя и затова не го намираш. Утре ще питам колега с машина от 98г. Той я кара на диагностика и ще каже. Моята е малко по-нова, но и на мен ще ми е интересно.
                Бог обича смелите, но води разумните....

                Коментар


                • #9
                  От: Здравейте, Нов собственик на стар Land Rover Freelander 1,8-1998г.

                  Писах ти в темата за падок-а, за ролката в случай че не си го видял?!?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X