Покарах тези дни повечко колата и взе да ми харесва, явно ще си я оставя, но имам един основен въпрос - липсват ми 3 см от клиренса?! В книжката пише, че трябва да е 225 мм отпред, а е 195 мм. Гумите са 215/60/17, а за Trailhawk трябва да са 215/65/17 и от там 1 см е ясен, но остават още два? Как да разбера дали това са оригиналните пружини (имат жълти точки за маркировка) и възможно ли е да са омекнали толкова за 9 години? Ако всичко е оригинално, кой е най-добрия вариант да си върна височината - лифт кит за 1.5"?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Renegade Trailhawk клиренс?
Свий
X
-
Не се занимавай с глупости за 2-3см. Клиренса никога не стига, и 80 санта да го направиш.
Ако ще го правиш за офроуд ти трябват бая повече от 3 санта, ако не е само за гората, няма значение.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
- 1 like
-
Сега намерих по-сериозен сайт за гумите и там си пише, че заводски си излиза с 215/60/17, а може да се слагат и 215/65/17. Демек трите санта си ми липсват и това ще ме дразни, а от друга страна един кит 1.5" тамън ще я изправи без да се пипа нищо по окачването.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
"Дразни" е сериозен повод. Кеф цена няма. Намисли си как искаш да изглежда, преди да купуваш. После скачаш в боя.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Нямам добри снимки, но поне да я видите - втората снимка е специално за Павката да си припомни тротинетката!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
- 1 like
Коментар
-
Някъде пишеше, че дизайнерът на това нещо бил изял много бой. По-малко от дизайнерът на Фят Мултипла, но все пак доста.
Явно си го е залсужил...
- 2 likes
Коментар
-
Сега гледах един истински Trailhawk - еми по-висок е точно с 3 сантиметра! Маркировката на пружините му е друга: две сини точки и една жълта, а мойте са две жълти и една бяла, предполагам на швейцареца са му се досвидели няколко хилки за оригиналното окачване и е поръчал обикновено за 4х4 защото там и без това не можеш да караш извън асфалта. Сега драмата ми е ако сменя само пружините с амортисьорите дали ще стане работата или още други неща ще трябват? По форумите чета, че само това е разликата между Trailhawk и останалите 4х4 - пружините и амортисьорите. Баси, точно на мен да ми се падне най-ниския Trailhawk дето всеки уикенд съм в гората!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
Едо , ма ти верно ли се качи до Калин с тротинетка.? Миналата седмица се качих с " новата " кола до Винчето . Още на качването настигнах двама с скъпи велосипеди . Единия беше ел. И на слизане след 4 часа още не бяха се качили . Бяха на серпентините под язовира . Та ми е чудно че ти е стигнал тока до горе.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеСега гледах един истински Trailhawk - еми по-висок е точно с 3 сантиметра! Маркировката на пружините му е друга: две сини точки и една жълта, а мойте са две жълти и една бяла!
Коментар
-
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеЕдо , ма ти верно ли се качи до Калин с тротинетка.? Миналата седмица се качих с " новата " кола до Винчето . Още на качването настигнах двама с скъпи велосипеди . Единия беше ел. И на слизане след 4 часа още не бяха се качили . Бяха на серпентините под язовира . Та ми е чудно че ти е стигнал тока до горе.Последно редактирано от Edo; 31-07-25, 10:05.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
- 1 like
Коментар
-
Супер че си успял със Zero-то да изкачиш яз. Калин, впечатляващо наистина
Има една марка и модел ел тротинетка, която ще ти позволи да изкачиш яз. Калин без почивки, Dualtron X Limited (X LTD) 2 бр. контролери 50 A Square Wave, а в Boost режим – до 70 A, батерия - 96 V, 60 Ah (LG 21700 клетки) – около 5.7 kWh енергия, има много стабилна мощност, справя се с наклони до 70 % (≈ 35°) с лекота, изключително здраво управление и охлаждане имат но, седни преди да продължиш да четеш, цената му е: 12 700 лева.
https://i.postimg.cc/VL2kB1th/dualtron-x-limited.webpПоследно редактирано от Еделвайс; 31-07-25, 14:36.
-
Не забравяйте, че клиренса е нещо много относително. Фиятчето с 15 санта клиренс е по-добре от моето Шеви с 35 санта.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Зачетох се в инструкциите за монтаж на един лифт кит на Teraflex и с учудване виждам, че съдържа и подложки за още куп неща: резервоар, висящ лагер на кардана, задно гърне и др.- нещо не схващам: без рама, нали се вдига цялото купе от бомбетата барабар със всичките закачени за него неща, защо ще подлагат и на други части?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
Според ChatGPT:
✅ Не е заради вдигане само на купето, а заради промяна на геометрията на цялото возило след suspension лифта. Подложките за резервоар, кардан, гърне и пр. се слагат, за да избегнеш вибрации, претривания и опиране при новата позиция на компонентите.
🔧 Защо Teraflex лифт кит включва подложки и за други компоненти?
1. При suspension lift се променя геометрията на всички свързани части, не само купето.
Подложките за висящия лагер (carrier bearing) на кардана коригират ъгъла, за да се избегнат вибрации и преждевремененно износване.
Резервоарът и гърнето (ауспухът) понякога се оказват под напрежение или на ръба на протривания след лифт – затова се полагат допълнителни подложки или скоби.
-
-
Промяната на мястото на висящия лагер се комбинира с промяна на наклона на двигателя и кутията (раздатката) Обикновено, когато има висящ лагер, първото парче от кардана е в линия с кутията. Карето не е мислено да работи на ъгъл. На някои коли дори няма каре а само гумен тампон. Лада, Москвич, Мерцедес и пр.
На Патрол, примерно лифта води до сериозни проблеми със задния кардан. Слагат двойни карета, свалят надолу раздатката, което съсипва просвета... Бе, весело е това с лифта и често е безсмислено. ...освен за пред кафето. Написах горе. Силверадо 4х4 с 35 санта и 400 коня няма да стигне там където ще стигнеш с Фордчето. Ако не вярваш, ела и пробвай.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Мерси за инфото Колеги - почвам да схващам в какъв филм ще се вкарам! Мисля да отида първо до официалните вносители и да ми кажат дали колата е излязла от завода с оригинално окачване за модела Trailhawk, ако просто е провиснала с годините (факт който срещам все по-често из форумите) ще става въпрос за възстановяване на височината, а не за лифт. Тогава може би е по-просто - смяна на пружини или подложки само под бомбетата.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 2 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар