Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Renegade Trailhawk клиренс?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Renegade Trailhawk клиренс?

    Покарах тези дни повечко колата и взе да ми харесва, явно ще си я оставя, но имам един основен въпрос - липсват ми 3 см от клиренса?! В книжката пише, че трябва да е 225 мм отпред, а е 195 мм. Гумите са 215/60/17, а за Trailhawk трябва да са 215/65/17 и от там 1 см е ясен, но остават още два? Как да разбера дали това са оригиналните пружини (имат жълти точки за маркировка) и възможно ли е да са омекнали толкова за 9 години? Ако всичко е оригинално, кой е най-добрия вариант да си върна височината - лифт кит за 1.5"?
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Не се занимавай с глупости за 2-3см. Клиренса никога не стига, и 80 санта да го направиш.
    Ако ще го правиш за офроуд ти трябват бая повече от 3 санта, ако не е само за гората, няма значение.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #3
      Сега намерих по-сериозен сайт за гумите и там си пише, че заводски си излиза с 215/60/17, а може да се слагат и 215/65/17. Демек трите санта си ми липсват и това ще ме дразни, а от друга страна един кит 1.5" тамън ще я изправи без да се пипа нищо по окачването.
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        "Дразни" е сериозен повод. Кеф цена няма. Намисли си как искаш да изглежда, преди да купуваш. После скачаш в боя.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          Нямам добри снимки, но поне да я видите - втората снимка е специално за Павката да си припомни тротинетката!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • drukman
            drukman коментира
            Редактиране на коментар
            Според мен изглежда съвсем прилично. Не прилича на офроудър, но то и не е такова. Ако го повдигнеш, ще стане ни риба, ни паламуд.

          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Много е лачена, да ти е честита и да те слуша

            п.с. тротинетката се радвам че я караш, само дано отпаднат тези глупости с гражданската и регистрационна табела за тротките, че всичко това е заради лапетата които карат безразсъдно....

          • Edo
            Edo коментира
            Редактиране на коментар
            Тротинетката на снимката е в момента на тръгване от Пастра към язовир Калин, тока стигна само до края на бетона малко над язовира - последния километър до Винтчето не можах! Пазача на бариерата каза, че за първи път вижда тротинетка там.

        • #6
          Някъде пишеше, че дизайнерът на това нещо бил изял много бой. По-малко от дизайнерът на Фят Мултипла, но все пак доста.
          Явно си го е залсужил...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #7
            Сега гледах един истински Trailhawk - еми по-висок е точно с 3 сантиметра! Маркировката на пружините му е друга: две сини точки и една жълта, а мойте са две жълти и една бяла, предполагам на швейцареца са му се досвидели няколко хилки за оригиналното окачване и е поръчал обикновено за 4х4 защото там и без това не можеш да караш извън асфалта. Сега драмата ми е ако сменя само пружините с амортисьорите дали ще стане работата или още други неща ще трябват? По форумите чета, че само това е разликата между Trailhawk и останалите 4х4 - пружините и амортисьорите. Баси, точно на мен да ми се падне най-ниския Trailhawk дето всеки уикенд съм в гората!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Моят съвет е да не бързаш, покарай я малко поне 1-2 месеца, виж как ще е в гората и тогава прецени дали ще си заслужават за тези 3 см да се вкараш в излишни финанси и разправии.

            • Edo
              Edo коментира
              Редактиране на коментар
              Аз вече си я карам и засега няма ядове, но факта, че е скопена няма да ми даде мира и ще трябва да направя нещо по въпроса.

          • #8
            Едо , ма ти верно ли се качи до Калин с тротинетка.? Миналата седмица се качих с " новата " кола до Винчето . Още на качването настигнах двама с скъпи велосипеди . Единия беше ел. И на слизане след 4 часа още не бяха се качили . Бяха на серпентините под язовира . Та ми е чудно че ти е стигнал тока до горе.
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
              Сега гледах един истински Trailhawk - еми по-висок е точно с 3 сантиметра! Маркировката на пружините му е друга: две сини точки и една жълта, а мойте са две жълти и една бяла
              Явно на тази кола клиренсът й се мери под предната броня, а не на шарнира на носачите и оттам влиянието на пружините на размера му. Иначе клиренс без големи гуми или портални мостове няма как да се вдигне. Всичко друго е осигуряване на повече място за събиране на кал!

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                Едо , ма ти верно ли се качи до Калин с тротинетка.? Миналата седмица се качих с " новата " кола до Винчето . Още на качването настигнах двама с скъпи велосипеди . Единия беше ел. И на слизане след 4 часа още не бяха се качили . Бяха на серпентините под язовира . Та ми е чудно че ти е стигнал тока до горе.
                Аз се бях подготвил с две батерии, но проблема се оказа в наклона - на всеки 5 минути контролерите прегряваха и ограничаваха мощността и така: 5 минути каране + 1 минута почивка, за около 2 часа се качих под Малкия Калин. Очаквах и слизането да е проблем заради прегряването на дисковете, но там тротинетките имат предимство пред колелата защото дисковете им са еднакви, а гумите с огромна разлика в диаметъра и тротинетките позволяват спокойно слизане без спиране и голямо прегряване - за 40-50 минути се прибрах.
                Последно редактирано от Edo; 31-07-25, 10:05.
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • Еделвайс
                  Еделвайс коментира
                  Редактиране на коментар
                  Супер че си успял със Zero-то да изкачиш яз. Калин, впечатляващо наистина

                  Има една марка и модел ел тротинетка, която ще ти позволи да изкачиш яз. Калин без почивки, Dualtron X Limited (X LTD) 2 бр. контролери 50 A Square Wave, а в Boost режим – до 70 A, батерия - 96 V, 60 Ah (LG 21700 клетки) – около 5.7 kWh енергия, има много стабилна мощност, справя се с наклони до 70 % (≈ 35°) с лекота, изключително здраво управление и охлаждане имат но, седни преди да продължиш да четеш, цената му е: 12 700 лева.

                  https://i.postimg.cc/VL2kB1th/dualtron-x-limited.webp
                  Последно редактирано от Еделвайс; 31-07-25, 14:36.

              • #11
                Трябва и с джипа да можеш да се качиш спокойно с този клиренс . Фиата дето купих наскоро е с 19 см клиренс . Стигнах до Винчето . А тук е до малък Калин Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20250731_133027_Gallery.jpg
Прегледи:104
Размер:269.5 КБ
ID:7007013
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #12
                  Не забравяйте, че клиренса е нещо много относително. Фиятчето с 15 санта клиренс е по-добре от моето Шеви с 35 санта.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #13
                    Зачетох се в инструкциите за монтаж на един лифт кит на Teraflex и с учудване виждам, че съдържа и подложки за още куп неща: резервоар, висящ лагер на кардана, задно гърне и др.- нещо не схващам: без рама, нали се вдига цялото купе от бомбетата барабар със всичките закачени за него неща, защо ще подлагат и на други части?
                    Honda XL600LM, 1987
                    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                    Коментар


                    • Еделвайс
                      Еделвайс коментира
                      Редактиране на коментар
                      Според ChatGPT:

                      ✅ Не е заради вдигане само на купето, а заради промяна на геометрията на цялото возило след suspension лифта. Подложките за резервоар, кардан, гърне и пр. се слагат, за да избегнеш вибрации, претривания и опиране при новата позиция на компонентите.

                      🔧 Защо Teraflex лифт кит включва подложки и за други компоненти?

                      1. При suspension lift се променя геометрията на всички свързани части, не само купето.

                      Подложките за висящия лагер (carrier bearing) на кардана коригират ъгъла, за да се избегнат вибрации и преждевремененно износване.

                      Резервоарът и гърнето (ауспухът) понякога се оказват под напрежение или на ръба на протривания след лифт – затова се полагат допълнителни подложки или скоби.

                  • #14
                    Промяната на мястото на висящия лагер се комбинира с промяна на наклона на двигателя и кутията (раздатката) Обикновено, когато има висящ лагер, първото парче от кардана е в линия с кутията. Карето не е мислено да работи на ъгъл. На някои коли дори няма каре а само гумен тампон. Лада, Москвич, Мерцедес и пр.
                    На Патрол, примерно лифта води до сериозни проблеми със задния кардан. Слагат двойни карета, свалят надолу раздатката, което съсипва просвета... Бе, весело е това с лифта и често е безсмислено. ...освен за пред кафето. Написах горе. Силверадо 4х4 с 35 санта и 400 коня няма да стигне там където ще стигнеш с Фордчето. Ако не вярваш, ела и пробвай.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #15
                      Мерси за инфото Колеги - почвам да схващам в какъв филм ще се вкарам! Мисля да отида първо до официалните вносители и да ми кажат дали колата е излязла от завода с оригинално окачване за модела Trailhawk, ако просто е провиснала с годините (факт който срещам все по-често из форумите) ще става въпрос за възстановяване на височината, а не за лифт. Тогава може би е по-просто - смяна на пружини или подложки само под бомбетата.
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 4 потребители онлайн. 2 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X