Здравейте, преди няколко дни пристигна и моето Cherokee WK2 - 3.6L но има проблем, за който бих искал да чуя мнения на компетентни колеги или такива които са се сблъсквали със същия проблем!
ДВГ на място пали и работи без грешки, без да тресе и т.нт. Но при настъпване на газта на пътя(защото на място не позволява повече от 3000 об) вади много бяла пара (наистина много - не се вижда нищо зад колата)? Нивото на антифриза беше много паднало (като пристигна). При отвиване на капачката на разширителя имаше мирис на димни газове. Самият антифриз не е бистър, а ми изглежда помътнял, но сякаш не е каша. Но пък няма следи от масло отвътре по капачката или да плува отгоре на повърхноста или стените на казанчето (може би по дъното има, защото сякаш се беле нещо като утайка - не е сигурно). При форсиране прави мехурчета в казанчето и се усеща леко втвърдяване на маркучите на охладителната течност(не знам дали е нормално). Маслото в ДВГ е бистро и си е межди мах и min.
В момента търся сервиз където да я закарам за диагностика. Но междувременно получих две мнения от специалисти запознати с WK2, но и двете са различни. В единия сервиз казват маслен охладител, а в друг гарнитура на главата или спукана глава. Затова се допитвам и тук за мнения от компетентни колеги, докато открия добър сервиз за проблема в Бургас (ако някой знае, да препоръча). Благодаря предварително.
ДВГ на място пали и работи без грешки, без да тресе и т.нт. Но при настъпване на газта на пътя(защото на място не позволява повече от 3000 об) вади много бяла пара (наистина много - не се вижда нищо зад колата)? Нивото на антифриза беше много паднало (като пристигна). При отвиване на капачката на разширителя имаше мирис на димни газове. Самият антифриз не е бистър, а ми изглежда помътнял, но сякаш не е каша. Но пък няма следи от масло отвътре по капачката или да плува отгоре на повърхноста или стените на казанчето (може би по дъното има, защото сякаш се беле нещо като утайка - не е сигурно). При форсиране прави мехурчета в казанчето и се усеща леко втвърдяване на маркучите на охладителната течност(не знам дали е нормално). Маслото в ДВГ е бистро и си е межди мах и min.
В момента търся сервиз където да я закарам за диагностика. Но междувременно получих две мнения от специалисти запознати с WK2, но и двете са различни. В единия сервиз казват маслен охладител, а в друг гарнитура на главата или спукана глава. Затова се допитвам и тук за мнения от компетентни колеги, докато открия добър сервиз за проблема в Бургас (ако някой знае, да препоръча). Благодаря предварително.
Коментар