Представете си, че сте в шоурум на Grand Cherokeе, където са изложени всички модели на тая марка, нови, с еднакви цвят и цена. Трябва ви кола всякакви условия. Коя бихте си купили?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос към шоферите на Grand Cherokee
Свий
X
-
Снимката е от България. Не знам как ги внасят и за какви пари, вътре са убиец, ама през прозореца с някакви особени стъкла не станаха снимки. Има из интернета доста.Айде, Гагич, недей бетер жена ми! Пиши поне модел, мотор и некакви данни, ако ги знаеш, де.
Два двигателя - 6,4 HEMI (530 к.с.) и редови шестак дизел Stellantis Hurricane GME-T6 битурбо (500 к.с. и нищо общо с VM Motori
)
Регулируемо въздушно окачване, трите електронно блокируеми диференциала, как си требе, шаси от Додж Рам 1500, кеф ти магистрала, кеф ти гаден черен път и дори малко извън него. Световен шампион по теглене на ремаркета, лодки, каравани и т.н.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
- 2 likes
Коментар
-
Да поясня - снимката е от сервиза на Еди. Дошло за смяна на ДВГ масло (много му е рано да счупи нещо).
Видях още две на улицата - едно бяло, ама със семейство умнокрасиви вътре - мама, татко и дете, та ми беше неудобно да ги снимам и едно синьо, подмина ме из софийските задръствания.
Какви са тия дето ги карат, явно отдавна не съм в час с "непрестанно повишаващото се жизнено равнище на българския народ" ©В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
- 1 like
Коментар
-
За еднаквия цвят...ммм...те от завода не са били достъпни всички цветове, и всички възможни екстри, с всички възможни двигатели и трансмисии.Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеПредставете си, че сте в шоурум на Grand Cherokeе, където са изложени всички модели на тая марка, нови, с еднакви цвят и цена. Трябва ви кола всякакви условия. Коя бихте си купили?
Тоя новия не го знаех въобще, но предвид надеждност и безпроблемност от старата школа, може би някои от по-редките варианти на ранните модели би бил доста ценен. Имало е някога и бензин с ръчни скорости, може пък това да харесва повече на някой почитател на просто и надеждно. А пък вариантите като екстри, цветове, интериор също не са малко, и за там е въпрос на вкус.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Цецо, то едно 4х2 ще е много по-надеждно от 4х4, нали?Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
...предвид надеждност и безпроблемност от старата школа, може би някои от по-редките варианти на ранните модели би бил доста ценен. Имало е някога и бензин с ръчни скорости, може пък това да харесва повече на някой почитател на просто и надеждно.
По-малко възли - по-малка вероятност за повреди.
Автоматикът скоро ще стане на сто години като масово влаган в автомобили.
Май на-а-а-ай накрая поизчезнаха хората, твърдящи, че ел-прозорците са боклук и старата врътка е по-надеждна. Едно време яко "битуваше" такова мнение. Както и че климатикът е излишна глезотия.
Преклонението пред "старото и надеждното", проведено докрай води до магарешката каручка и конната езда.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
- 1 like
Коментар
-
Така е, съгласен съм. Но все пак 4х4 спрямо 4х2 има повече предимства отколкото автомата пред ръчката, там е повече субективно и въпрос на вкус, условия на ползване и т.н.
А може би и древните мотори на първите от модела са по-надеждни, макар и неикономични. Оня 5,9 в ZJ го дават вървящ колкото първите 5,7 във WK.
-
На мен ми прилича на... вагон/рейс.
Още първите Wagoneer-и за мен са си грозни. И предвид факта че празно тежи почти 3 тона, да се правят асоциации за възможности като на RAM 1500 (тежащ около 2200кг, коклото Grand Cherokee-то ми). То си е Jeep-ска версия на кола с концепциа като Escalade - голямо, тежко, вероятно здраво, подходящо да му накачиш още тон бронирани стъкла и прочие полюции, ама.... за всякакви условия не е. Там, където RAM-а няма да усети нищо, това или ще се свлече или ще се окопае като прасе.
Ако от сегашнирте модели - Grand Cherokee, категорически, точно щото е красиво, с уговорката че и то е семейно возило за полянкаджийски заигравки, но не и чак "за всякакви условия". И да не е европейската версия с "миксер в истерия" под капака., ами именно 5.7 или 6.4. АКо пък наблегнем на "за всякакви условия" - то май освен Wrangler друго не остана.
ПП: И, Гагич, 6.4-ката е 470 коня, върху някои RAM-ове е и по-малко. Хубави коне беше турбинираната 6.2-ка, ама такава вече май не предлагат.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Поназнайват за малките дизели. Единствените що-годе читави дизели, слагани на Jeep/RAM, като изключим Cummins, са Mercedes. Практически всичко останало е "леле майко".Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеСтелантис в основата си е старото ПСА,а те поназнайват туй-онуй за дизелите.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Точно тия мнооого здравите са здрави, защото са немощни. Това важи за повечето стари бусове въобще. Имал съм досег с няколко точно такива 'легендарни' возила - колкото и да го натискащш и товариш, то все няма сила да се счупи и на дълги изкачвания стигаш до 3-та (от 5) или втора (от 4) предавка и дълго и напоително изкачваш баир с "първа светлинна" от 60-70км/ч. Те и в повечето случаи са опасни за каране с висока скорост. От джипка обаче човек очаква малко по-различни неща. Чероки с 2.5 VM или малкия Renault мотор е нещастие неземно още като го запалиш - хем не върви, хем ти изпадат пломбите от вибрациите, хем VM-а хвърля и глави.
-
То е така и за дъртите вечни Койоти от Япония, вечни с тия огромни тежки мотори с по 70-80к.с.
на ДЖИЙП само моторчето на задната чистачка има повече к.с. от японските мотори
-
И да, и не. Без изобщо да гледаш двигател, като сравниш железата на старите спрямо новите Койоти, не е като да няма разлика. Ако сравняваш и с друга марка, съвсем. Просто физически са по-здрави. Гегите също, но и там - нам кви си мостове, нам кви си раздатки, шаси дето и при ядрен удар няма да се сгъне... и на всичкото това пльоснат един 80 коня двигател.
Другото е, като отвориш един американски и един японски мотор от едни и същи години, има съществени разлики. Дъртите тойотски мотори са мислени за милионници и реално са милионници. И след като станат за ремонт са направени така, че след него пак да са милионници. Не при всички мотори е така.
...от друга страна, Hemi-тата търпят и ризи, и разстъргване, има и бутала и всичко, по няколко чишита. Ама.... не са милионници. Има и такива екземпляри, експлоатирани правилно, но в общия случай не са. Докато при дъртите Койоти и други от сорта, да е милионник е нещо нормално.
-
Много неясноти има около двигателите. В някакъв дилърски сайт видях мощностите и твърдението, че редовия шестак е дизелов, пък в уЙкипедЯта го дават, че бил бензинов: https://en.wikipedia.org/wiki/Stella...rricane_engineПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...
ПП: И, Гагич, 6.4-ката е 470 коня, върху някои RAM-ове е и по-малко. Хубави коне беше турбинираната 6.2-ка, ама такава вече май не предлагат.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Поне около Hemi-тата няма. 6.4 с над 500 коне го е имало само в "сандъков" вариант. Цивилните варианти, вграждани във возила от завода, тръгват от 410 и масовите са около 470, което си е литрова мощност като на късните 5.7, леко понапомпана. За повече - турбиниране.
Hurricane е трилитрова бензинка с директно впръскване, като това последното с директното впръскване хич не кефи, ама натам отиват всички.
GM имат 6.2 V8 с директно впръскване, като еволюция на по-стария им с индиректно. То май от всичките американци само Stelantis се бяха засилили да махат V8-ците.
-
-
Е точно де...За сметка на "непрекъснато понижаващото се жизнено равнище на барем 80 на стоте от "другия" народ"...Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеД
Какви са тия дето ги карат, явно отдавна не съм в час с "непрестанно повишаващото се жизнено равнище на българския народ" ©
Те ги те :
https://vsi4kibri4ki.com/news/v-blga...rcedes-amg-one
Е..м ти дубайските шейхове, наще си ги поръчват като топъл леб...
Иначе Гранд вагонера гледам е четвърт милион съсе дедесе, виждал съм, огромен е на живо..., но дотам...
По ми харесва тоя, но цената
... https://www.autoscout24.ch/de/d/jeep...775447?slide=0
Последно редактирано от sonda; 09-01-25, 00:12.0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
- Engine: twin-turbocharged 3.0-liter six-cylinder with 540 horsepower and 521 pound-feet of torque
- Drivetrain: four-wheel drive
- Transmission: eight-speed automatic
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
И? Не знам дали бих го предпочел пред 6.4. То и европейската версия на Grand Cherokee е с подобна концепция. Не мога да приема 3 литров бензин за 3 тонна кола, точно колкото и 2-литров бензин за двутонна (европейското Grand Cherokeee). Сигурно не съм прав, ама...Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение- Engine: twin-turbocharged 3.0-liter six-cylinder with 540 horsepower and 521 pound-feet of torque
- Drivetrain: four-wheel drive
- Transmission: eight-speed automatic
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар