Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към шоферите на Grand Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос към шоферите на Grand Cherokee

    Представете си, че сте в шоурум на Grand Cherokeе, където са изложени всички модели на тая марка, нови, с еднакви цвят и цена. Трябва ви кола всякакви условия. Коя бихте си купили?

    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    Това:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241214_123736173.jpg
Прегледи:248
Размер:1.12 МБ
ID:6984612
    "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Айде, Гагич, недей бетер жена ми! Пиши поне модел, мотор и некакви данни, ако ги знаеш, де.

    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      Малко мяза на катафалка Бого

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Такава им е нещо модата - виж новите Suburban-и например. Старите по ми харесват, ама новите били технологично доста по-напред.

  • #3
    Айде, Гагич, недей бетер жена ми! Пиши поне модел, мотор и некакви данни, ако ги знаеш, де.
    Снимката е от България. Не знам как ги внасят и за какви пари, вътре са убиец, ама през прозореца с някакви особени стъкла не станаха снимки. Има из интернета доста.
    Два двигателя - 6,4 HEMI (530 к.с.) и редови шестак дизел Stellantis Hurricane GME-T6 битурбо (500 к.с. и нищо общо с VM Motori )
    Регулируемо въздушно окачване, трите електронно блокируеми диференциала, как си требе, шаси от Додж Рам 1500, кеф ти магистрала, кеф ти гаден черен път и дори малко извън него. Световен шампион по теглене на ремаркета, лодки, каравани и т.н.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2022_Jeep_Grand_Wagoneer_interior.jpg
Прегледи:244
Размер:159.4 КБ
ID:6984620
    "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

    Коментар


    • #4
      Стелантис в основата си е старото ПСА,а те поназнайват туй-онуй за дизелите.

      Коментар


      • #5
        Да поясня - снимката е от сервиза на Еди. Дошло за смяна на ДВГ масло (много му е рано да счупи нещо).
        Видях още две на улицата - едно бяло, ама със семейство умнокрасиви вътре - мама, татко и дете, та ми беше неудобно да ги снимам и едно синьо, подмина ме из софийските задръствания.
        Какви са тия дето ги карат, явно отдавна не съм в час с "непрестанно повишаващото се жизнено равнище на българския народ" ©
        "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
          Представете си, че сте в шоурум на Grand Cherokeе, където са изложени всички модели на тая марка, нови, с еднакви цвят и цена. Трябва ви кола всякакви условия. Коя бихте си купили?
          За еднаквия цвят...ммм...те от завода не са били достъпни всички цветове, и всички възможни екстри, с всички възможни двигатели и трансмисии.
          Тоя новия не го знаех въобще, но предвид надеждност и безпроблемност от старата школа, може би някои от по-редките варианти на ранните модели би бил доста ценен. Имало е някога и бензин с ръчни скорости, може пък това да харесва повече на някой почитател на просто и надеждно. А пък вариантите като екстри, цветове, интериор също не са малко, и за там е въпрос на вкус.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение

            ...предвид надеждност и безпроблемност от старата школа, може би някои от по-редките варианти на ранните модели би бил доста ценен. Имало е някога и бензин с ръчни скорости, може пък това да харесва повече на някой почитател на просто и надеждно.
            Цецо, то едно 4х2 ще е много по-надеждно от 4х4, нали? По-малко възли - по-малка вероятност за повреди.
            Автоматикът скоро ще стане на сто години като масово влаган в автомобили.
            Май на-а-а-ай накрая поизчезнаха хората, твърдящи, че ел-прозорците са боклук и старата врътка е по-надеждна. Едно време яко "битуваше" такова мнение. Както и че климатикът е излишна глезотия.
            Преклонението пред "старото и надеждното", проведено докрай води до магарешката каручка и конната езда.
            "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Така е, съгласен съм. Но все пак 4х4 спрямо 4х2 има повече предимства отколкото автомата пред ръчката, там е повече субективно и въпрос на вкус, условия на ползване и т.н.
              А може би и древните мотори на първите от модела са по-надеждни, макар и неикономични. Оня 5,9 в ZJ го дават вървящ колкото първите 5,7 във WK.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              5.9 e 237 коня, първите 5.7ци са 325. Няма как да вървят еднакво.

              5.9 е чук без дръжка. Един от най-надеждните Jeep мотори, според писанията. Но си е архаичен, със скромни за обема си характеристики и като мощност, и като харч.

          • #8
            На мен ми прилича на... вагон/рейс. Още първите Wagoneer-и за мен са си грозни. И предвид факта че празно тежи почти 3 тона, да се правят асоциации за възможности като на RAM 1500 (тежащ около 2200кг, коклото Grand Cherokee-то ми). То си е Jeep-ска версия на кола с концепциа като Escalade - голямо, тежко, вероятно здраво, подходящо да му накачиш още тон бронирани стъкла и прочие полюции, ама.... за всякакви условия не е. Там, където RAM-а няма да усети нищо, това или ще се свлече или ще се окопае като прасе.

            Ако от сегашнирте модели - Grand Cherokee, категорически, точно щото е красиво, с уговорката че и то е семейно возило за полянкаджийски заигравки, но не и чак "за всякакви условия". И да не е европейската версия с "миксер в истерия" под капака., ами именно 5.7 или 6.4. АКо пък наблегнем на "за всякакви условия" - то май освен Wrangler друго не остана.

            ПП: И, Гагич, 6.4-ката е 470 коня, върху някои RAM-ове е и по-малко. Хубави коне беше турбинираната 6.2-ка, ама такава вече май не предлагат.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
              Стелантис в основата си е старото ПСА,а те поназнайват туй-онуй за дизелите.
              Поназнайват за малките дизели. Единствените що-годе читави дизели, слагани на Jeep/RAM, като изключим Cummins, са Mercedes. Практически всичко останало е "леле майко".
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Точно тия мнооого здравите са здрави, защото са немощни. Това важи за повечето стари бусове въобще. Имал съм досег с няколко точно такива 'легендарни' возила - колкото и да го натискащш и товариш, то все няма сила да се счупи и на дълги изкачвания стигаш до 3-та (от 5) или втора (от 4) предавка и дълго и напоително изкачваш баир с "първа светлинна" от 60-70км/ч. Те и в повечето случаи са опасни за каране с висока скорост. От джипка обаче човек очаква малко по-различни неща. Чероки с 2.5 VM или малкия Renault мотор е нещастие неземно още като го запалиш - хем не върви, хем ти изпадат пломбите от вибрациите, хем VM-а хвърля и глави.

              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                То е така и за дъртите вечни Койоти от Япония, вечни с тия огромни тежки мотори с по 70-80к.с. на ДЖИЙП само моторчето на задната чистачка има повече к.с. от японските мотори

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                И да, и не. Без изобщо да гледаш двигател, като сравниш железата на старите спрямо новите Койоти, не е като да няма разлика. Ако сравняваш и с друга марка, съвсем. Просто физически са по-здрави. Гегите също, но и там - нам кви си мостове, нам кви си раздатки, шаси дето и при ядрен удар няма да се сгъне... и на всичкото това пльоснат един 80 коня двигател.

                Другото е, като отвориш един американски и един японски мотор от едни и същи години, има съществени разлики. Дъртите тойотски мотори са мислени за милионници и реално са милионници. И след като станат за ремонт са направени така, че след него пак да са милионници. Не при всички мотори е така.

                ...от друга страна, Hemi-тата търпят и ризи, и разстъргване, има и бутала и всичко, по няколко чишита. Ама.... не са милионници. Има и такива екземпляри, експлоатирани правилно, но в общия случай не са. Докато при дъртите Койоти и други от сорта, да е милионник е нещо нормално.

            • #10
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...

              ПП: И, Гагич, 6.4-ката е 470 коня, върху някои RAM-ове е и по-малко. Хубави коне беше турбинираната 6.2-ка, ама такава вече май не предлагат.
              Много неясноти има около двигателите. В някакъв дилърски сайт видях мощностите и твърдението, че редовия шестак е дизелов, пък в уЙкипедЯта го дават, че бил бензинов: https://en.wikipedia.org/wiki/Stella...rricane_engine
              "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Поне около Hemi-тата няма. 6.4 с над 500 коне го е имало само в "сандъков" вариант. Цивилните варианти, вграждани във возила от завода, тръгват от 410 и масовите са около 470, което си е литрова мощност като на късните 5.7, леко понапомпана. За повече - турбиниране.

                Hurricane е трилитрова бензинка с директно впръскване, като това последното с директното впръскване хич не кефи, ама натам отиват всички.

                GM имат 6.2 V8 с директно впръскване, като еволюция на по-стария им с индиректно. То май от всичките американци само Stelantis се бяха засилили да махат V8-ците.

            • #11
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Д
              Какви са тия дето ги карат, явно отдавна не съм в час с "непрестанно повишаващото се жизнено равнище на българския народ" ©
              Е точно де...За сметка на "непрекъснато понижаващото се жизнено равнище на барем 80 на стоте от "другия" народ"...

              Те ги те :

              https://vsi4kibri4ki.com/news/v-blga...rcedes-amg-one

              Е..м ти дубайските шейхове, наще си ги поръчват като топъл леб...

              Иначе Гранд вагонера гледам е четвърт милион съсе дедесе, виждал съм, огромен е на живо..., но дотам...

              По ми харесва тоя, но цената ... https://www.autoscout24.ch/de/d/jeep...775447?slide=0





              Последно редактирано от sonda; 08-01-25, 23:12.
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Какво ти харесва в него? 5.9 с "чутовните" 146 коня и 3 степенен автоматик.

                Да, вероятно ще го карат и внуците, ако не изгние, но освен носталгичния дизайн всичко останало е твърде скромно като показатели. Това си е ретро забавление, не кола за всеки ден.

              • sonda
                sonda коментира
                Редактиране на коментар
                Именно.."Носталгичния дизаин, и ретро излъчването"..Естествено, че не за всеки ден.

            • #12
              • Engine: twin-turbocharged 3.0-liter six-cylinder with 540 horsepower and 521 pound-feet of torque
              • Drivetrain: four-wheel drive
              • Transmission: eight-speed automatic
              https://cars.usnews.com/cars-trucks/...er/performance
              "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

              Коментар


              • #13
                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                • Engine: twin-turbocharged 3.0-liter six-cylinder with 540 horsepower and 521 pound-feet of torque
                • Drivetrain: four-wheel drive
                • Transmission: eight-speed automatic
                https://cars.usnews.com/cars-trucks/...er/performance
                И? Не знам дали бих го предпочел пред 6.4. То и европейската версия на Grand Cherokee е с подобна концепция. Не мога да приема 3 литров бензин за 3 тонна кола, точно колкото и 2-литров бензин за двутонна (европейското Grand Cherokeee). Сигурно не съм прав, ама...
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз за това не мога да приема новите Вранглери с 2 литра мотор бензин, това ако си под 6-7 000 оборота не може да изкачи баира

                • Bogoljub Gagic
                  Bogoljub Gagic коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аа-а-а, ма много убави били - лекички, подскачали като пъдпъдък при оффроудстване, по-малко затъвали и т.н.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Те са лекички с всякакъв двигател. Разликата между двулитровия и да речем 5.7 не вярвам да е над 100 кила, което е нищо.

              • #14
                Ето пролетариата в КМБ какво си пазарува:

                https://telegraph.bg/interesno/novin...milioni-440664
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X