Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP CHEROKEE KJ мнение за конкретна обява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JEEP CHEROKEE KJ мнение за конкретна обява

    Здравейте,
    Търся си Cherokee KJ за лек до среден офроуд и риболов. Някой да е гледал въпросния екземпляр, че аз съм от Русе и Дупница ми е малко далече..
    Линк към обявата https://www.cars.bg/offer/673dfda9961f1a7ab00cfcc2 . Ако някой има информация за запазен екземпляр до 10000 лв, без значение дизел или бензин, ще се радвам да го сподели.
    Благодаря предварително

  • #2
    ...
    Последно редактирано от marinrr; 02-01-25, 13:34.
    Марин Райковски

    Коментар


    • donauport
      donauport коментира
      Редактиране на коментар
      полезно, благодаря

  • #3
    Щом е италианка искай таргата,италианския регистрационен номер и си провери пробега.
    Италианките поне има супер запазени купета,а купето е най скъпата част от колата.
    https://www.kmsicuro.it/vehicle/info

    Коментар


    • donauport
      donauport коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря колега, на обявата в мобиле за същото чероки има и талона. Ами според тоя сайт на 8.01.2024 е била на 221988 км, така че километрите отговарят

  • #4
    "Без ръжди"- те праговете са цъфнали...това отдолу едва ли е кал,по скоро кафявата тиха гостенка,ауспуха също "без ръжда"
    Котка в чувал,бездънна яма за пари по ремонти...
    Не съм специалист, ама това не бих го купил...

    Коментар


    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      Е къде пък видя ръжди точно на тая джипка?

    • vwbeetle
      vwbeetle коментира
      Редактиране на коментар
      На последната снимка,праговете са подпухнали отдоло,боята ги държи.Ако ги почна с отверка,интересно ще стане.Не,не съм специялист,само изказвам мнение

  • #5
    Аз също не виждам ръжда, поне на снимките ми изглежда добре, затова питах дали някой я е гледал на живо

    Коментар


    • #6
      Първоначално публикуван от donauport Преглед на мнение
      ...питах дали някой я е гледал на живо
      Ако я е гледал на живо - значи ти е конкурент (търси да купи същита кола), не очаквай друго, освен да тръгне да те разубеждава. Или пък... с цел да му отпаднеш от състезанието - да те нахендри на кофти кола, пък той да продължи да си търси добрата.

      Прагове се правят тука, на Гара Искър, предполагам и на други места, на съвсем разумни цени. Да намериш читав праг за това по морга е кауза пердута, трябва да си внесеш - има из интернета, пак са правени някъде, неоригинални, оригинални всъщност не се предлагат.
      За мен проблемът е в преливника на охладителната система - дясната (гледано на снимката) част на казанчето трябва да е празна. А тука не е или е боядисана от предходно пълнене, което значи, че е имало прегряване. И самото казанче нещо е много кафяво - също признак на прегряване. Фабрично са бели, полупрозрачни, с времете леко жълтеят, ама това много кафенéе:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:673dfdbf935e754b9d092b18o.jpg
Прегледи:264
Размер:277.4 КБ
ID:6984334
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • #7
        Снимка от интернета как изглежда нормалното казанче (нивото на антифриза е за студен двигател):

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:KJ-Cherokee-Diesel.jpg Прегледи:0 Размер:112.5 КБ ID:6984336
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #8
          Аз проблеми с ръжда не виждам, видно е някакво съвсем слабо повърхтностно оцветяване. Колата изглежда запазена и чиста. Имам спомени от четеното за сравнително скъпи части около ангренаж, водна помпа и т.н, за първонаалното обслужване, но после чак след няколко десетки хиляди километра е следващото. От познати механици съм чувал, че нямало части за този мотор, но не си представям при този глобален пазар да няма части за някоя кола. Относно казанчето за антифриз- може да съществуват просто и бели, и кафяви казанчета фабрично, не мога да кажа. На моята лека кола се прецака оригиналното казанче и монтираха полско, бяло, от материал нещо като пресован найлон, лесно деформируемо, но това имаше в магазините за модела...Не, че е невъзможно да има техническа неизправност, предвид поскъпването колите втора ръка на запад, и това, че търгашите докарват или удряни и с лош вид коли, или пък с техническа неизправност, за да е на продаваема цена тук. Гледайте, слушайте, карайте и успех !
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #9
            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            ...Относно казанчето за антифриз- може да съществуват просто и бели, и кафяви казанчета фабрично, не мога да кажа.
            Нали знаеш лафа:

            Запомнете - кафяв антифриз НЯМА! ©



            Кафяви казанчета - също. Отговорно го заявявам.

            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • sonda
              sonda коментира
              Редактиране на коментар
              Има логика, защото през кафява пластмаса е трудно да се види нивото на антифриза, бил той син или червен...А и братята италианци имат навика да не сменяват течности баш-баш...

            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Той цветът е "по-бял кахър" в сравнение с пълното второ (дясно) отделение на казанчето. Функцията му е екологична - като избуши капачката, да не се излива антифриз в околната среда. По-старите системи директно изливат на пътя, тука са го правили еко-меко. Пак може да плюе навън, ама ако много се напълни. Това отделение трябва да е празно. Влезлият в него антифриз не се връща сам в охладителната система при спадане на налягането - трябва да се източи и прехвърли в другото отделение. А тука това дясно отделение видимо е пълно.

            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              .......

          • #10
            По принцип бих имал едно наум при идеално измити двигатели, така се прикриват успешно всякакви течове, масла, хидравлично, спирачно, антифриз...

            Коментар


            • sonda
              sonda коментира
              Редактиране на коментар
              Няма обратен вариант в автокъщите...Там само с това се занимават неуморно продавачите целодневно...Разходи се из Горубляне и ще видиш. Един мие с маркуа, друг лъска, трети полира с шлайф, боядисват се забележки по боята с лак за нокти, кожени салони с вакса се лъскат, гуми се мажат, за да "светят" и т.н, за да "хване окото" колата... Щото не изисква финанси...Виж техническата част е кое как си е дошло, така си стои, единствено съм виждал варел с отработено масло, от което пълнят ептем пресушените мотори...

            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Taka e Дани, ето, Фронтерата например дето ми я докара от Швейцария, да чукна на дърво, най-доброто и безпроблемно МПС което съм имал, от 2016 год ако не се лъжа, вече е на 9 години, на километража през 2016 показваше 107 000 км а сега е само на 144 500 км реални , знаеш че не навъртам по много километри, освен обслужване, нищо друго не съм пипал, за което вечно съм те благославял и съм ти благодарен, уцелил съм шестицата с тази Фронтера благодарение на теб, жив и здрав да си

              п.с. Покрай покупката наскоро и сбъдването на една от моите мечти - собствен гараж, Фронтерата заслужено стои само в топъл гараж с ТЕЦ и вярвам да ми служи вярно още няколко години
              Последно редактирано от Еделвайс; 05-01-25, 18:25.

            • sonda
              sonda коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря, Павка ! Живи и здрави да сте цялото семейство !

              Лелее...Верно ли девет години минаха..Като, че беше вчера, времето лети..

          • #11
            Това е по-стария двигател на VM 2.8 , при него ангренажният ремък е зацепен към двете колела на разпределителните валове , има го и като 2.5. При следващия модел 2.8 , ремъка е зацепен само към единия вал , а двата вала са зацепени помежду си със зъбна предавка. Двигателя е много здрав , части има , проблем са майсторите. Обслужването е сложно , трябва много разглобяване докато се стигне до водната помпа , затова го мразят и плюват майсторите , да се сменят накладки е друга бира. Водната помпа задължително се сменя , защото се задвижва от назъбената част на ремъка , и е най-зацепения елемент. И възникне ли проблем с нея , замръзване , блокиране , и не е оригиналната/тя е пластмасова / , ремъка прескача с много. За този двигател трябва механик с умения , инструмент , и търпение , или човек трябва да си го прави сам. Виждал съм автомобил с този двигател на реални 715000 , само автоматика беше претърпял ремонт. Относно казанчето , рядко се вижда чисто. Задължително се бърка с пръст в него , за да се провери за омасляване. Омасляването е предимно от проблем с топлообменника , но той се сменя лесно още при първата смяна на маслото.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #12
              Благодаря на всички за коментарите, ще имам едно наум и ако стигна до него регион ще я погледна на живо

              Коментар


              • #13
                Проблема на каруците по на 20+ години, е че след навършването на 15-тина годинки , става така че текущия по ред собственник само кара докато върви и нищо не поддържа.
                Може точно тая да е изключението.

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                  Проблема на каруците по на 20+ години, е че след навършването на 15-тина годинки , става така че текущия по ред собственник само кара докато върви и нищо не поддържа.
                  Може точно тая да е изключението.
                  Абе, принуден е да сменя повреждащи се (амортизирани и т.н.) части и възли.
                  Все по-често и по-често.
                  Накрая като почнат да се чупят лавинообразно, поддръжката става неизгодна и пуска колата за продажба.
                  Преди това "икономисва" в поддръжката с ментаци, с "връзване с тел", свински опашки, лепене с тиксо, накрая и това му се вижда прекалено скъпо.
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #15
                    Загледах се в снимки на двигателния отсек на поне 10 обяви и масово разширителния съд е в някакъв такъв омазан цвят...Ама няма логика да не е бил бял преди

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X