Здравейте,въпросната машина е Grand Cherokee Wj 2.7. Джипа си пали и върви перфектно докато не дойде изкачване и спускане,тръгна ли да качвам някъде или да спускам веднага гасне и остава без гориво. Филтъра остава празен,някой ако се е сблъсквал с подобна гадост моля нека сподели мнение,също така забелязах че има лек теч горе в ГНП-то,като лек теч визирам сълзене на дизелово гориво. Може ли това да е проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Остава без гориво
Свий
X
-
Днес ще го пробвам с пълен,проблема става при по стръмни препятствия и наклони. Също така като се наклони на ляво иначе по равно си върви без грижи.
Коментар
-
Има ли подкачваща помпа в резервоара , и ако има , чува ли се да работи при възникване на проблема. Възможно е при наклон да се задейства система за защита при преобръщане , която да спира притока на гориво.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от Krasi G Преглед на мнениеПич ти ако искаш си сипвай и по за 2 лева,мен това не ме грее! Направи го и с фул резервоар. Аз търся адекватен отговор от човек който може да е имал такъв проблем.ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM
Коментар
-
Еми и аз бий първо се насочил към сцепена сондичка/тръбопровод в резервоара.Не можах да найдя снимка как аджеба изглеждат,сигурно две прости тръбички с цедка...или пък са в комбинация със сондата за уреда,не знам.Както и да е...
Ако имате приключенски дух,можете се въоръжи с 20л.туба и подходящите по размер маркучлета и скоби(класически гумен маркуч с подохящия диаметър и здрави скоби).
Отворен прозорец, гражданин да придържа тубата в пасажесрското място,докле шофьорът подбира подходящите наклони,без да се разсейва.Захранващият маркуч(тоя,де влаяв "inlet" ,да е до дъното на тубата задължително.Тоя за изл. гориво , "b" на схемата, може да е потопен в дизела,но по-нагоре,да не се пеняви много.Но и двата в тубата,де).
NB!!! Тука следва МНОГО внимателно да се проселдят тръбопроводите на обратната нафта,де...да не станат разливи и феерии!!!Зер "b" моде да ходи там към някъв тройник и нататък към резервоара...та внимателно!
МасТраф-минимален.
Ако с тубата(резервоар) не прекъсва,ще рече,че причината за туй весело явление е по-назад по веригата.
Отделно...туй нещо има къмото десетина O-пръстена по линиите ,които след толкоз години плачат да бъдат подменени (желателно с viton, обикновено злелени на цвят.Отделно пластмасарията,която е в избилие,е отдавна станала крехка...).
О-пръстени следва да има в разнио бошови или италиански aftermarket комплекти...виж,за горивопроводите може да е по-неприятна финансово ситуацията...
Всичко преди ППомпа е на вакуум.
Подкачащата помпа е след филтъра,на маторя,движена от разпр.вал..чиста механика.
OPERATION - LOW PRESSURE PUMP
The low pressure pump draws fuel from tank
through fuel filter and supplies the high pressure
pump. Fuel pressure at starter speed is 0.4 to 1.5 bar
(6 to 22 psi.). A fuel pressure of 2.0 to 2.5 bar (29 to
36 psi.) is reached at idle speed. Fuel pressure is lim-
ited to 3.5 bar ± .5 bar (51 psi. ± 7 psi) by the valve
in the fuel delivery pump. This valve opens by over
coming a spring force and allows excessive fuel to
flow to the intake side of the low pressure pump.
This diverted fuel flows into the return flow pipe
through the fuel cooler back to the tank. As a result
of this circulation, the fuel always remains relatively
cool.
Пренасочващият клапан връз горивния филтър,с биметалната пластина , може и да иска и той смяна,не е изключено да се е уморила пластината. При други системи при този сценарий горивото се пренасочваше(май) постоянно в режим "подгрев" към антифриза, което не е добре хич.
PRE - HEATING Up to 45°C (113°F), the thermo
bimetal plate of the preheater, shuts off the return
fuel flow port to the fuel tank. The fuel from the rail
flows into the fuel filter to be warmed. If there is air
in the system, a ball seals off a port and the air is
directed to the fuel tank.
NON PRE - HEATING From above 45°C (113°F)
the thermo bimetal plate of the preheater, shuts off
the port to the fuel filter and fuel from the rail flows
directly into the return flow line to the fuel tank.
А то можеше и снимка на течащата помпа все пак..зер може и да е комплексно явление,ступване на няколко...
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар