Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шпилки/болтове за главините на Grand Cherokee WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шпилки/болтове за главините на Grand Cherokee WJ

    Някой някъде да в виждал/продава?


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221104_164349.jpg Прегледи:0 Размер:330.3 КБ ID:6898665
    Прикачени файлове
    WG 2.7 CRD

  • #2
    Аз съм вземал на два джипа от доставчика(чужбина), имат ги налични или бързо пристигат от други дилъри в държавата и са евтини.

    Има и китайски но освен ако не си притиснат от срок, бих взел оригинала.

    В Сф нали има едни Скорпиони или нещо такова.

    Звънни на Еди с парт номер и ще ти измисли вариант.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • imarh
      imarh коментира
      Редактиране на коментар
      Опция ми е

  • #3
    Евроболт?
    http://eurobolt.net//index.php?route...egory&path=139
    Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
    Око за око, паста за зъби!
    Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

    Коментар


    • murfito
      murfito коментира
      Редактиране на коментар
      Свали една здрава и в магазина или една скъсана и премери общата дължина на здрава шпилка. Другия вариант е шублер и резбомер. Шлиците също имат значение. И малко смазка на резбите няма да навреди.
      Последно редактирано от murfito; 06-11-22, 12:48.

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Мърфито е прав за смазката, но с едно уточнение, мъничко и то графитна или медна грес и то много консерватични/миниатюрни количества, защото после не можеш да хванеш точното натягане и следват скъсани шпилки.

      Идеята ми е, че натягане без смазка е реални примерно 96Нметра, натягане със смазка е реално 105Нметра въпреки, че динамометричния показва 96Нметра! Цифрите не са точни, а илюстрират казуса Аз ползвам медна високотемпературна грес 1/3 и 2/3 сух графитен прах, преди това дълги години само мажех с молив(с мек графит) джантите и гайките и никога (повече) нямах проблеми. Инак съм губил ден в развиване(разпробиване/секач и т.н.) на прецакана гайка и съм плащал поне два пъти за сваляна не секретни гайки (счупени) точно заради пренатягане + имам поне 1-2 скъсани шпилки на гумите и поне 20-30 скъсани шпилки на турбота, колектори и какви ли не места ама тва е друга тема

    • murfito
      murfito коментира
      Редактиране на коментар
      Няма значение каква смазка ще се ползва. Просто не трябва да се клепа. Важно е да не се смазва конуса на болта или гайката.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X