Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предни носачи KJ 2,8 163к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предни носачи KJ 2,8 163к.с.

    Здравейте колеги от скоро съм сбственик на въпросната машнка и много ме радва. Дижпата купих повдигната и с фланци (3 см мисля )и трябваше да сменя горните носачи с шарнирите. След смяната обаче на носачите при пълен завой започна да опира леко в подкалниците опред. Надявах се реглажа да оправи положението но уви. Джантите са оригинални метални с гуми стандартен размер 235 70r16 Носачите които използвах на Старозагорската фирма
    https://www.offroadtuning.com/shop/j...rty-2002-2012/

    Някои използвал ли е такива и имал ли е подобни проблеми? Другия проблем с носачите е че предната гресьорка на тампона към фара ми се струва невъзможна за гресиране. Знам че носачите са ниско бюджетен варият но за сега са тези, ще се радвам ако някой брал ядове сподели опит. Със здраве и безаварини километри.

  • #2
    При тая цена това май не са евтини носачи. Къде опира, в подкалника или в стабилизиращата щанга? Виж къде е излъскано.

    Коментар


    • dimott
      dimott коментира
      Редактиране на коментар
      В подкалника опира в долната му част, при пълен ляв или десен гумата започва да опира.

  • #3
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l2BqwEv7Reta_b19xftYx83amJE-960.jpg
Прегледи:83
Размер:188.0 КБ
ID:6898152

    Вашите носачи със същата форма ли са? От снимката в сайта нещо не се разбира каква е точната им форма.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • dimott
      dimott коментира
      Редактиране на коментар
      Приличат на тези от вашата снимка, нещо такова са,да.

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Доколкото съм запознат, тези носачи от моята снимка са 1:1 с оригиналните, но според изработилия ги, шарнирите могат да се монтират както от горната страна на плочката, така и от долната, като по този начин се постига по-точно регулиране. В цитирания от вас сайт пише, че наклона на плочката е променен, което би било удачно само ако става дума за точно определено повдигане. Например 2.5 инча. Просто опитайте да се консултирате отново с фирмата за какво повдигане са сметнати вашите носачи.

      П.П. Аз имах подобен проблем със старото Чероки, което беше повдигнато 2.5" с оригинално окачване от реномирана фирма. При пълен ляв или десен, гумите, 31" Дуратрак, опираха в носача. При обикновено движение по пътната мрежа нямаше никакви проблеми. След като установих какво и кога точно се случва, просто спрях да му обръщам внимание
      Последно редактирано от коко келеша; 05-11-22, 09:50.

    • dimott
      dimott коментира
      Редактиране на коментар
      Джипа е повдигнат с около 5 см. даже беше с оригинални носачи,просто реших че тези са по-добро решение понеже на заводските маншона на шарнира заминава бързо заради променения ъгал на шарнира заради повдигането. Монтирах шарнира и отгоре и отдолу на носача. Като първо го сложих под носача, сторими се по-надежно носача да лежи върху шарнира и да го натиска. След като установих опирането в подкалника го преместих отторе, опираше определено по малко но пак при пълен ляв или десен гумата трие в подкалника! Аз си мисля че е от изесенете навън гуми с фланци,но преди да сменя носачите не опираше. С 3см франци е, и при пълен завои външния краи на граифера стърже по подкалника. Ще го умувам,благодаря за отделеното време!

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X