Здравейте.Наскоро смених маслото в АСК.Оказа се обаче ,че съм налял малко повече.В смисъл на щеката показанието е малко над горна граница при положение "hot"на щеката.Трябва ли да източа малко и ако да как.Или може и така да кара.Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Масло в АСК на Jееp Liberty
Свий
X
-
Купуваш си от аптека спринцовка 50 кубика или повече, колкото намериш + система за венозно вливане (също има, не знам как точно се казва), взимаш дългия маркуч от нея (пасва идеално на накрайника на спринцовката). Вадиш първо 4 спринцовки (~200 мл.) на студено (да не вземе да се стОпи мРъкучът), караш през деня така и мериш на топло. Ако е пак над нормата, чакаш да изстине и вадиш още. За 1-2-3 дена каране препълнена няма да се скапе кутията.
P.S. Вадиш, естествено, през канала за наливане, където е щеката за мерене.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Показателя дали количеството е нормално е ......студеното мерене. На топло е много относително защото при различна температура и показанията са различни. Малко над максимума на топло е има няма 50/100 г. и не е фатално. Все пак може да послушаш Гагич и да дръпнеш 200гПървоначално публикуван от tsani Преглед на мнениеПочти на горна граница и на студено
пак няма да е фатално.
Коментар
-
Трябва да кажеш на кое положение на селектора мериш и какво става с двигателя в този момент (загасен или работи).............Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнениеТрябва ли да ..........
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Когато си взех първия автомат ( Нисан Терано 2 ) , маслото на кутията беше сантиметър над максимума при топло и при студено мерене.
Източих веднага колкото трябваше , но колко време е карано така , един господ знае . Проблеми не съм имал с автомата...Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Банда , ако не се лъжа на самата щека има две деления , cold или hot. При топло , тоест hot мисля , че беше около 40 градуса по целзий трябва да е на горната раница , за да сте сигурни в температурният диапазон използвайте диагностичен уред и тогава правете измерването. При различните марки автомобили , температурата по показания на таблото и реалната температура се разминават много. Исползвайте диагностичен софтуер и направете необходимите замерваня. Всичко друго е фантастика и манипулация.LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар