Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в АСК на Jееp Liberty

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло в АСК на Jееp Liberty

    Здравейте.Наскоро смених маслото в АСК.Оказа се обаче ,че съм налял малко повече.В смисъл на щеката показанието е малко над горна граница при положение "hot"на щеката.Трябва ли да източа малко и ако да как.Или може и така да кара.Благодаря.

  • #2
    А на студено как е показаното на щеката?

    Коментар


    • #3
      Почти на горна граница и на студено

      Коментар


      • #4
        Купуваш си от аптека спринцовка 50 кубика или повече, колкото намериш + система за венозно вливане (също има, не знам как точно се казва), взимаш дългия маркуч от нея (пасва идеално на накрайника на спринцовката). Вадиш първо 4 спринцовки (~200 мл.) на студено (да не вземе да се стОпи мРъкучът), караш през деня така и мериш на топло. Ако е пак над нормата, чакаш да изстине и вадиш още. За 1-2-3 дена каране препълнена няма да се скапе кутията.

        P.S. Вадиш, естествено, през канала за наливане, където е щеката за мерене.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнение
          Почти на горна граница и на студено
          Показателя дали количеството е нормално е ......студеното мерене. На топло е много относително защото при различна температура и показанията са различни. Малко над максимума на топло е има няма 50/100 г. и не е фатално. Все пак може да послушаш Гагич и да дръпнеш 200г пак няма да е фатално.

          Коментар


          • #6
            Благодаря

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнение
              Трябва ли да ..........
              Трябва да кажеш на кое положение на селектора мериш и какво става с двигателя в този момент (загасен или работи).............

              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                Рабодещ двигател на позиция N

                Коментар


                • #9
                  Когато си взех първия автомат ( Нисан Терано 2 ) , маслото на кутията беше сантиметър над максимума при топло и при студено мерене.
                  Източих веднага колкото трябваше , но колко време е карано така , един господ знае . Проблеми не съм имал с автомата...
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #10
                    Банда , ако не се лъжа на самата щека има две деления , cold или hot. При топло , тоест hot мисля , че беше около 40 градуса по целзий трябва да е на горната раница , за да сте сигурни в температурният диапазон използвайте диагностичен уред и тогава правете измерването. При различните марки автомобили , температурата по показания на таблото и реалната температура се разминават много. Исползвайте диагностичен софтуер и направете необходимите замерваня. Всичко друго е фантастика и манипулация.
                    LZ1VPM
                    KTM 450 SX
                    JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

                    Коментар


                    • bocho64
                      bocho64 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Затова студеното мерене (20гр.)е меродавно.
                      Топлото е 62гр. или приблизително толкова щото на тия зад океана е по Фаренхайт.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X