Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фарове...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    320,500,1000,2000 и вакса за автомобили. Без лак и тн.
    Понеже и моите фарови помътняха, взех да се оглеждам за варианти. Спомената фирма, която сигурно ще ги направи хубаво, ми е на другия край на града, а времето ми е в силно дефицитно.

    Попадна ми на Лидл комплект за фарове, та рекох да пробвам. За моя случай определено не можа да свърши работа. Парченцето шкурка, предвидено за 1 обработка на един фар + пастата за полиране изсветлиха донякъде помътнялата пластмаса, но не можаха да се справят с язвите в горната част на фара. Т.е. ще се наложи още обработка.

    Преди да подхвана по-сериозно въпроса се сетих, че преди години, когато смених фаровете с нови, старите не ги изхвърлих, а ги прибрах в мазето. Въпреки, че тогава от една фирма, предлагаща услуга полиране на фарове, ми заявиха, че били в много лошо състояние и не се наемали да ги оправят.

    Вярно никак не изглеждаха добре. Не стига че бяха помътнели от старост, ами и някой в предишния живот ги беше тунинговал с някакъв тъмен лак, който беше станал на гъз ...

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMAG0017.jpg Прегледи:0 Размер:136.3 КБ ID:6660061


    Реших, че нищо не губя, освен някой лев за консумативи и взех да се пробвам. Предвид състоянието, тръгнах от шкурка 320 и минах през 600, 1000,1500, 2000 и докарах нещата до тук

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:PHOTO_20201022_092022.jpg Прегледи:0 Размер:169.0 КБ ID:6660062

    На снимката не си личи, но шлайфането не е особено равномерно и на места си личат следи. Работа на ръка и вечер на изкуствено осветление ...

    Вероятно ще си поиграя още малко с 2000, а после - с 3000. Смятам след това да мина на пасти на ЗМ - първо с тази, а после - с черната капачка. Надявам се да се поизчистят следите от полирането.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-10-20, 12:17.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      След минаване с 3000 и две пасти направо прогледна ...

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:PHOTO_20201022_203713-001.jpg Прегледи:0 Размер:152.4 КБ ID:6660268

      Със сигурност има много кусури. Утре на светло сигурно ще си намеря още повече. Обаче, имайки предвид възрастта и изходното положение, направо си стават за употреба. Само трябва да измисля с какво да ги защитя, за да се забави процесът на помътняване. Погледнах фолиото на 3М за фарове, ама предвид минималното количество, което може да се купи, става доста дебело. Някой да знае къде могат да ми залепят такова фолио в София?

      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-10-20, 07:46.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        Знам къде можеш да си вземеш спрей специално за целта, като мисля, е с UV защита.
        На по-малко от 100m от мястото където се топлихме почти два часа в Мусото преди две години.
        Звънни утре и ще ти обясня.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Да не е същото място, от което взех пастите днес? Ама с тях говорих по телефона и им казах за какво ми трябват пастите, пък те не предложиха нещо по въпроса.

          П.П. https://avtomateriali.com/sprei-hb-b...r-hb-body.html Не съм обаче сигурен дали това ще държи след като вече е пастиран фарът. Този лак го дават да се нанася след шкурка 3000.
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 22-10-20, 23:21.

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Ако е на север и после наляво в уличката - да.
          Зависи с кой си говорил, но шефа, който е и собственик, би трябвало да знае какво предлага.

      • #34

        Ето я разликата

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:far.png
Прегледи:449
Размер:811.2 КБ
ID:6660406
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #35
          Слагай фолио. Лака се бели. И двете неща с шестгодишен опит. Единия джип е с фолио и не е мръднало, другия е с лак и прилича като твоя на гъз, както казваш. Преди няколко месеца поръчвах фолио от някаква горнооряховска фирма от олх- а. Струваше смешни пари- 3-4 лева за двата фара и върши работа.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
            Слагай фолио. ....
            Въпросът е какво и откъде. Виждам препоръки за фолио на ЗМ с 95% пропускливост. Само че засега по сайтовете намирам в най-добрия случай фолио за стъкло, което е до 90%. Дори на сайта на ЗМ се предлагат китове за възстановяване на фарове, но в тях няма фолио, а някакъв препарат

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


          • #37
            Някой горе пита за полиране на предно стъкло - при същите, Visio. Правих процедурата преди 2 години. Драскотините изчезват, но остават дребни точици от камъчета. Но аз и така съм доволен - стъклото ми е съвсем използваемо и в МНОГО по-добро състояние от преди. Полираха ми и задното, което беше доста надрано от чистачката. Доволен съм засега. То за нещо по-добро трябва да сменям стъкла.

            ...понеже продават разни комплекти с хидрофобно покритие (не Visio, по принцип) - не правете тая грешка. Наистина прави това като по рекламните клипчета и при висока скорост и лек дъжд е ОК - капките се търкалят по стъклото. Обаче на високи обороти на чистачките и по-силен дъжд, ефекта е обратен - видимостта е по-зле. След самите чистачки остават много леки следички, които при ниски обороти не са проблем, защото изфиряават примерно на 10см зад чистачката. На високи обороти, комбинирани с дъжд, дето иначе омокря стъклото става една мацаница от капчици и следи от чистачките и реално видимостта е по-ниска.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #38
              Полиране без фолио означава да го правиш всяка година,за лак не знам.Казвам го от личен опит.След полирането на края на следващото лято С- класата беше 2 пъти по-зле.Тогава се намесиха едни момчета,които след полирането сложиха някакво фолио,те си знаят какво.Три години по-късно няма никаква промяна,все едно са от завода.

              Коментар


              • #39
                Първоначално публикуван от Здравко1982 Преглед на мнение
                Полиране без фолио ...
                Облепих ги с фолио от МикроАСУ - Oraguard 270. Цената за количество, достатъчно за два фара + остатък беше под 9 лв.
                Като за сефте видяхме малко зор с лепенето. Ще видя колко ще изкара. Явно от мокренето при шлайфане е влязла вода във фара, та сега още се запотяват отвътре.
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 15-11-20, 07:36.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X