Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

    Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
    Да, бе, да... Това е въпросната статия. Всеки може да си прочете, за какво става въпрос.



    И-и-и-и, Гагич, току-що беше включен на задна скорост!
    Пак не позна, дядовото. Ма що се абиш за тез дръглести пишман-антимотори, обърни се към пътеводната светлина, върни се към основите на познанието:
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    ... ръководството по ремонт на "Москвич" от проф. д.т.н. Бухасчук от Магаданския технически институт, превод от руски на инж. к.т.н. Кухолейков ...
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #62
      От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

      Тъй, тъй...

      Само че, в днешния малък свят може да получиш разнообразна информация, дори и от цитираните Гагичови първоизточници, а именно The Smithsonian's National Air and Space Museum. Единственият двигател на Chrysler в авиационната експозиция е този:

      Chrysler XI-2220-11, Inverted V-16 Engine

      Интересни неща има в описанието, но не и това, което ти твърдиш...

      Виж и какво има в музея на Крайслер. Дори и те не знаят, че са правили hemi-двигател през 1929-та...
      Последно редактирано от Павлин Андреев; 27-09-18, 22:18. Причина: Добавка, заради дублирането на мнението по-долу
      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

      Коментар


      • #63
        От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Значи нещо ошебался. Хеми V10 няма. Всъщност може и да имя някъде, ама от както Крайслер откраднаха името и си го патентоваха, кой спал - спал, кака се ожени. Иначе хемисферични двигатели са произвеждали почти всички автомобилни производители.
        RAM 8.0 V10, RAM 8.3 SRT10 и Viper SRT10 не са HEMI. Освен че горивните им камери на са полусферични, са и в голям блок. Всички HEMI са small block.
        Този Рам с 300кс на тези килограми как го видя като магистрална бегачка не знам. Сигурно го сравняваш с някаква модерна Тойота.
        Ама има си хора които искат да притежават уникални неща. Неща които са изключителни просто защото няма с какво да ги сравниш. Рам 8.0 е едно такова нещо. Сега ние нали няма да им завиждаме. Приемаме го и им се радваме.
        Пламене, не четеш...Никъде не съм писал, че е HEMI, а защо човека е решил да го прави на магострално нещо- негова работа...Писах по повод на неадекватна заигравка с големи мотори в не съвсем подящи купета и комплектации, и неремонтируемостта навред у нас..Иначе...Кой каквото му харесва ...
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #64
          От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

          ...
          Последно редактирано от Павлин Андреев; 27-09-18, 22:17. Причина: Нещо се е объркало...
          "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

          2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

          Коментар


          • #65
            От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Нали не верваш на "Гугъл" и се присмиваш на всеки, който ползва тази търсачка? Друго си е ръководството по ремонт на "Москвич" от проф. д.т.н. Бухасчук от Магаданския технически институт, превод от руски на инж. к.т.н. Кухолейков
            Все пак в "Гугъл" не пише всичко.
            Това за 1929 г., когато са разработили "The Inverted V engine" го пишеше на една табела с дълго обяснение пред прототип на "Хеми" за "PT Thunderbolt", ама 36 цилиндЪра в цитирания от мен Музей на авЯцЯта. Имам табелата на снимка от 2012 г., трябва да поровя да видя къде е. Даже и аз съм се снимАл пред двигателя.
            Габич , давай на "дилър кънект" ,Цецо ще има инфо!
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #66
              От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение

              Важното беше казано по-горе, за цивилна употреба, твоя мотор си има съществени недостатъци.
              Ама то това че трябва да му се сменя маслото ако е недостатък, значи малко е изсмукън от пръстите. Проблема си е изцяло наш в България, защото караме с по лоши масла и от Италия. Иначе и с многото си картерни газове пак си карат по милион.
              Всяко Хеми си има звезда на славата.
              Първото 5.7 като го сложиха в Джип 2005 си беше направо фурор. 330кс изключване на цилиндрите за първи път в автомобилостроенето мощен икономичен и т.н. Към днешна дата може и да е малко пенсионерски според моите разбирания ама за времето си беше чук. И още го слагат. Само конете му всяка година се увеличават.
              2006-та излезна 6.1. Малиииии тва къф изруд е. Ама в Гранд Чероки. В леките им коли е удушено пиле. Чак след пет години Мерцедес и БМВ направиха нещо почти толкова бързо в клас СУВ.
              2012 представиха 6.4 460кс . Аз само на това не му разбрах идеята. Уж е спортно пък изключва цилиндрите и е икономично пък е тежко. Мерцедесова работа.
              И последното 6.2 707кс. Сега да видим за колко години ще ги стигнат американците.

              Коментар


              • #67
                От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Габич , давай на "дилър кънект" ,Цецо ще има инфо!
                Както вече имах възможност да посъветвам:

                Ма що се абиш за тез дръглести пишман-антимотори, обърни се към пътеводната светлина, върни се към основите на познанието:

                Мнение на Bogoljub Gagic
                ... ръководството по ремонт на "Москвич" от проф. д.т.н. Бухасчук от Магаданския технически институт, превод от руски на инж. к.т.н. Кухолейков ...

                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #68
                  От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                  Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                  а защо човека е решил да го прави на магострално нещо- негова работа....
                  Ако говориш за Рам 8.0 не го е правил човека. То така си излиза от завода.
                  Ми хората си искат с пикап по магистралата. Тогава де. Нещото трябва да е къмто 2000г.
                  Като има търсене има и предлагане. Пълно е с луди.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                    Да спомена , ограничението от 30 км/ч е еднакво около училища и за камиони , и за ...каквато си искат мощност!И в щатите.Глобите са изродски.
                    Габич да си поднесе извиненията към колегите , засегнати от гагичосването му.Не го моля.За достойнство спомена!
                    Може и да го не направи , но повече да не споменава понятието!
                    В този форум.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Ако говориш за Рам 8.0 не го е правил човека. То така си излиза от завода.
                      Ми хората си искат с пикап по магистралата. Тогава де. Нещото трябва да е къмто 2000г.
                      Като има търсене има и предлагане. Пълно е с луди.
                      Дамм..Сега се сетих, като спомена за вгражданите мотори в Рам по пнова време, че беше преди години..Баш бегачка беше, защото всъщност мотора бе 8.3 SRT..Само на задно, ръчна кутия, 22" гуменки и тръбна конструкция в легена..Целта му беше непрекъснато да държи 250 км/ч по магистралата, та за това се оплакваше, че му прекъсва и задъхва над 200, а този мотор май няма ограничител..Паралия беше някакъв от Горна баня и обикаляше всички сервизи наред, предлагаше дори да им купи всякакъв вид диагностики и да им ги остави подарък, ама...По-късно стоя бая време и чакаше някакви чаркове за мотора от Щатите, как е финиширал процеса не знам..Но да- луди всякакви..А иначе 8.0- да, обикновен нискооборотен мотор- бръм-бръм, гледам Димата взел един такъв, та влачи тежки товари с ремарке...
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #71
                        От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                        Габич да си поднесе извиненията към колегите , засегнати от гагичосването му.Не го моля. За достойнство спомена!
                        Може и да го не направи , но повече да не споменава понятието!
                        В този форум.
                        Ни ми слагЪЙ думье в устътъ, ва!!! [(с) селската детска градина и ФорумЪт]
                        Я нАмери къде съм споменал "достойнство"? Eдинственото коЙто казАх, е:
                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Ако, ама ако, повтарям: ако бай "Жеко" е почтен, ще каже VIN-а на въпросния ДоЖд и ще се изяснят нещата.
                        Ти VIN пусТна ли? Не пусТна!
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                          Дамм..Сега се сетих, като спомена за вгражданите мотори в Рам по пнова време, че беше преди години..Баш бегачка беше, защото всъщност мотора бе 8.3 SRT..Само на задно, ръчна кутия, 22" гуменки и тръбна конструкция в легена..Целта му беше непрекъснато да държи 250 км/ч по магистралата, та за това се оплакваше, че му прекъсва и задъхва над 200, а този мотор май няма ограничител..Паралия беше някакъв от Горна баня и обикаляше всички сервизи наред, предлагаше дори да им купи всякакъв вид диагностики и да им ги остави подарък, ама...По-късно стоя бая време и чакаше някакви чаркове за мотора от Щатите, как е финиширал процеса не знам..Но да- луди всякакви..А иначе 8.0- да, обикновен нискооборотен мотор- бръм-бръм, гледам Димата взел един такъв, та влачи тежки товари с ремарке...
                          Това вече е съвсем друга бира. 8.3 е същия 8.0 Магнум само че подобрен от Viper Team(старото име на SRT). Това са хората които създадоха DODGE Viper SRT10. Над 10 пъти са шампиони в Америка на Драг. За съжаление SRT вече правят само Dodge.
                          Сетих се за 8.0 защото RAM SRT10 се произвежда само с двойна кабина, а ти каза еденична.
                          Това наистина е много бъза кола. Ама на скорост. Първото SRT на Гранд Чероки тръгва по-бързо.
                          За такава кола да преде над 200 си е проблем. Няма ограничител.
                          Обикновенно след 50 000км горивната система изисква цялостна смяна. Всичко свързано с впръскването - ново.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            ...искаха ми пари в официален сервиз за измерване на компресия...
                            А защо мерихте компресия?
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #74
                              От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Ни ми слагЪЙ думье в устътъ, ва!!! [(с) селската детска градина и ФорумЪт]
                              Я нАмери къде съм споменал "достойнство"? Eдинственото коЙто казАх, е:

                              Ти VIN пусТна ли? Не пусТна!
                              Та много мислих - немаш достойнство.Нищо не умееш!Не се ебавай с колегите ми!
                              А , фнимафай да не стъпиш на кръпата на некой , дето те е оценил по стойност на папука!
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                изключване на цилиндрите за първи път в автомобилостроенето .
                                Това не е вярно. За първи път в атвомобилостроенето система за изключване на цилиндрите прави Кадилак в двигателя им с код v8-6-4 l62 ( по кода става ясно) още през 1981г. Този двигател е общо взето дъното им по надежност именно заради тази система.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X