Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лудаци режат Grand Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лудаци режат Grand Cherokee

    Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
    Може да олекотяват натоварването на задния мост с още 100-200кг.
    На предния е проблем теглото, не на задния. А така още повече нарушават баланса.

    Коментар


    • #17
      От: Лудаци режат Grand Cherokee

      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
      На предния е проблем теглото, не на задния. А така още повече нарушават баланса.
      Като се сложи резервуара и двете резервни гуми и клетката ще се нормализира.

      Коментар


      • #18
        От: Лудаци режат Grand Cherokee

        Посъветвай ги да демонтират задното стъкло докато не е станало на пихтия ,че почти съм обеден че от толкова пазене ще олети .
        Личното ми мнение за този проект е че разхищавате време и пари .Все пак успешна и спорна работа
        Лудак

        Коментар


        • #19
          От: Лудаци режат Grand Cherokee

          Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
          Посъветвай ги да демонтират задното стъкло докато не е станало на пихтия ,че почти съм обеден че от толкова пазене ще олети .
          Личното ми мнение за този проект е че разхищавате време и пари .Все пак успешна и спорна работа
          Мерси колега.

          Коментар


          • #20
            От: Лудаци режат Grand Cherokee

            Това не беше ли самоносещо купе???

            Коментар


            • #21
              От: Лудаци режат Grand Cherokee

              Самоносещо е. И ако не го укрепят, както го подготвят за нещо по-сериозно с тези клетки, може да се сгъне много неприятно. Преди да се сгъне първи ще замине предния джам...
              JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

              Манол Денев

              Коментар


              • #22
                От: Лудаци режат Grand Cherokee

                Колко мъка има по този свят, Господи! Защо сте убили този красавец и кой ви каза, че возило с вградена рама може да си го режеш както ти хрумне, особено ако ще се ползва и за състезания! На това нещо, ако не му се измисли нещо (РАМА) - върху което да се сложи купето и да се хване поне окачването на него (двигателя, скоростната и раздатката са многоооо пожелателни, да не кажа задължителни), от усукванията ще се превърне в скраб за отрицателно време!

                П.П. Сега пак гледах снимките! "скъсили" сте го по линията на задния мост - там където се хващат амовете и пружините, т.е. мястото където натоварванията и усукванията на купето са най-големи! Допълнително - отрязали сте и без това не особено здравите греди и сте "затворили" носещата конструкция с греда направена от П-образни винкели и задния капак! Това което ще се случи, ще стане в следния ред:

                1. Ще се скъсат заварките между самоделната греда и оригиналните греди на купето.
                2. Ще се скъсат заварките между капака и купето в най-слабите точки - там където са само на една ламарина (покрива).
                3. За да видите какво ще стане след точки 1 и 2, вземете една кутия от натурален сок и я усучете във всички посоки! После отрежете горната част с отвора за пиене и отново усучете кутията! Вижте разликите преди да отрежете кутията и след това, после осъзнайте, че всъщност това е купето което сте "скъсили"!

                За да не описвам точки 4,5,6,7 и т.н. по най бързия начин намерете човек който наистина разбира от тези работи, за да измисли как да подсили конструкцията посредством рама някаква, защото в този вид джипа няма да изкара много!

                Поздрави
                Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 22-04-11, 08:01.

                Коментар


                • #23
                  От: Лудаци режат Grand Cherokee

                  Тази част от самоносещата конструкция, която изрязват колегите, няма да промени особено здравината на самоносешата рама.
                  Причината е че точно там оформеното шаси е омекотено, с цел предпазване от камшичен удар. Като гледам , намерението им да изградят клетка, следователно колата няма повече да се ползва за пътнически цели.
                  Много внимателно трябва да я балансират обаче с допълнителните тежести при изграждане на клетката, защото при скок, предницата решително ще натежи - както казва Явор.

                  Като цяло аз съм ЗА експериментите и решително ще следя развитието на проекта.
                  Появата на трудности по пътя е неминуема, но това не означава да не се експериментира и да се решават в ход проблемите.
                  Все ще научим нещо ново.
                  Успех !
                  Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                  Коментар


                  • #24
                    От: Лудаци режат Grand Cherokee

                    Първоначално публикуван от Николаи Руменов Преглед на мнение
                    Да се накаси джипа и отзад да се сложи вътре резервуара и да се направи ватрешна и външна клетка и да има две резервни гуми.
                    Резервоар вътре в купето и при едно обръщане екипажът окъпан с бензин ...

                    Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                    ... Много внимателно трябва да я балансират обаче с допълнителните тежести при изграждане на клетката, защото при скок, предницата решително ще натежи - както казва Явор. ...
                    Скокове има, когато се кара бързо, по ралиджийски. Ама ако ще е за рали-рейд, това рязане е тотална безсмислица, защото няма да подобри колата с нищичко, по-скоро обратното ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Лудаци режат Grand Cherokee

                      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                      Тази част от самоносещата конструкция, която изрязват колегите, няма да промени особено здравината на самоносешата рама.
                      Причината е че точно там оформеното шаси е омекотено, с цел предпазване от камшичен удар.
                      Не съм съгласен! Конструкцията в оригиналния и вид е изчислена да поема усукванията на купето по надлъжната ос на автомобила (колебанията при движение на двете оси). Тази конструкция е нарушена и купето няма да издържи точно в точките които съм описал - елементарна физика! Като прибавим и усукващия момент, който прибавят двигател, скорости, раздатка и кардани (които при този модел са различни във всеки един момент спрямо предна и задна оси), нещата съвсем се ***рат! Хубаво е когато се прави нещо, да се мисли преди това...

                      Поздрави

                      Коментар


                      • #26
                        От: Лудаци режат Grand Cherokee

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Ама ако ще е за рали-рейд, това рязане е тотална безсмислица, защото няма да подобри колата с нищичко, по-скоро обратното ...
                        +1
                        Лудак

                        Коментар


                        • #27
                          От: Лудаци режат Grand Cherokee

                          Първоначално публикуван от Николаи Руменов Преглед на мнение
                          Не на Лазарово няма да се пуска тази машина човекът които го кара не обича Траялите тои е за състезание както са на Трявна,Албена такива
                          Доколкото колата не е за траяли, наистина скъсяването на задната част е доста спорно.
                          Обаче от друга страна, кога ще научим, какво би станало с джип Гранд Чероки, ако се скъси и поизреже ?
                          Не е толкоз лесно да прежалиш 10 000 лева и да го почнеш като пита с кашкавал .

                          За модифицирани Нисани, Геги, Витари, Тойоти сме виждали, а Гранд не.
                          Разликата е че там има шасите, а тук успехът е доста спорен.
                          В този смисъл адмирирам начинанието на колегите, защото е източник на опит за всички нас.
                          А дадената тема разглеждам като дискусионна, в която всеки може да два мнение и да следи резултата.

                          След приключване на експеримента, всеки един от нас ще може да каже - Да , аз зная какво става при рязане на Гранд.
                          Което в момента не е така. В момента допускаме, какво би станало.
                          Ще има проблеми, но те ще се решават в ход. Резултатът е неизвестен - засега.

                          По добре да се прави нещо, отколкото да се отказваме поради скептични очаквания и да не правим нищо.
                          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                          Коментар


                          • #28
                            От: Лудаци режат Grand Cherokee

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                            .... елементарна физика...
                            Не е физика....

                            Не е проблем да се разточковат задните напречни греди и да се заварят пак отзад. Няма да се скъса там където е описано. Проблемът е по скоро, че няма смисъл да се прави това със този модел на тази марка. От цялата работа само се губи баланса на масите на автомобила, Едно окачване и едни 39ки биха били по подходящи след съответната модификация на мостовете, ако се търси траялка. За рали Чавдар по горе е написал.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Лудаци режат Grand Cherokee

                              Нета е пълен с клипове на чероци и грандове, чийто купета са разкъсани (окачването влиза в купето, скъсани греди и т.н.).... Точно за физика става въпрос...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Лудаци режат Grand Cherokee

                                Първоначално публикуван от Николаи Руменов Преглед на мнение
                                ... човекът които го кара не обича Траялите тои е за състезание както са на Трявна,Албена такива
                                С резервоара вътре в купето, без да има непроницаема преграда между него и екипажа, тази кола не трябва да мине през техническия преглед на което и да било нормално състезание ...

                                А след като няма да се кара на траяли, рязането на задницата доста сериозно губи смисъл. Вярно е, че задният свес на Гранда не е добър, но с едно махане на щатната броня, използване на по-големи гуми и усилена защита на резервоара, нещата могат да се подобрят достатъчно, без да се стига до такива драстични промени в конструкцията на автомобила, за последствията от които едва ли някой има някаква представа.

                                Иначе, лично на мен би ми било интересно колко време ще оцелее един Гранд Чероки при използване за рали-рейд, за което само бих усилил окачването и бих добавил една вътрешна клетка.
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 22-04-11, 09:25.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X