Голямо здравейте офроудни момци и моми разбира се!
Здобих се скоро с мечтаното XJ 4.0 2000г. класик. Мнооооо е убаф камиона. Разучавам го още и му се кефя.
Не си е в България но ще си дойде след няколко седмици...
Та днес го опнах да дъло пътуване по магисталите (да го зсеча колко харчи) направих му 500 км и какво усетиххххх...
1. Ками0нчето е един път - точно за каквото си мечтах
2. Фърфи кат змей - мноо мазен мотор
обаче май има нещо нередно откум предниа диф.
Карам си аз само на задно и единсвенота нещо дето се чъжа е само вятъра и малко свистене от гумите.И с 40 и с 150 перфектно. Ако го покарам на фул таим пак е супер - няма вибрации и тропане , обаче лек "шум" подразни ухото ми . Шума не е силен - тябваше ми време да свикна с колата за да го усетя. Зависи от скорастта - до 60 практически го няма. Усилва се и като подам газ - т.е. по инерция го няма.
Та момчето спира на една бензиностанция и ъмно почва да се чуди и експериментира. Сложих го на неутрална и без ръчна легнах и започна ена проверка....
Задния кардан има само лек луфт - около 1мм по обиколката като се завърти на ръка. Предния обаче е около 5мм .леко мазно има и по двата дифа около семерингите.
Освен това когата съм на задно само , в града , има едно протропване при бааавно потегляне. При фул тайм е бетон.
Та моята теория е:
Има лопкане (луфт) в предния диференциам.Когато той не е натоварен - демек задно само при нормално движение луфта е обран в едната посока и няма грижи. При спиране дифа се напряга в другата посока и затова при потегляне после протраква малко.
При фул тайм дифа е постоянно натоваре в едната посока и затава притеснителния луфт е "обран", оба4е понеже все пак има луфт има слабо наистина виене.
Та питам аз патилите момци. Моа ли аз да не се шашкам , да си сваля предния кардан и да си докарам камиончето безопасно ?
Благодаря
Здобих се скоро с мечтаното XJ 4.0 2000г. класик. Мнооооо е убаф камиона. Разучавам го още и му се кефя.
Не си е в България но ще си дойде след няколко седмици...
Та днес го опнах да дъло пътуване по магисталите (да го зсеча колко харчи) направих му 500 км и какво усетиххххх...
1. Ками0нчето е един път - точно за каквото си мечтах
2. Фърфи кат змей - мноо мазен мотор
обаче май има нещо нередно откум предниа диф.
Карам си аз само на задно и единсвенота нещо дето се чъжа е само вятъра и малко свистене от гумите.И с 40 и с 150 перфектно. Ако го покарам на фул таим пак е супер - няма вибрации и тропане , обаче лек "шум" подразни ухото ми . Шума не е силен - тябваше ми време да свикна с колата за да го усетя. Зависи от скорастта - до 60 практически го няма. Усилва се и като подам газ - т.е. по инерция го няма.
Та момчето спира на една бензиностанция и ъмно почва да се чуди и експериментира. Сложих го на неутрална и без ръчна легнах и започна ена проверка....
Задния кардан има само лек луфт - около 1мм по обиколката като се завърти на ръка. Предния обаче е около 5мм .леко мазно има и по двата дифа около семерингите.
Освен това когата съм на задно само , в града , има едно протропване при бааавно потегляне. При фул тайм е бетон.
Та моята теория е:
Има лопкане (луфт) в предния диференциам.Когато той не е натоварен - демек задно само при нормално движение луфта е обран в едната посока и няма грижи. При спиране дифа се напряга в другата посока и затова при потегляне после протраква малко.
При фул тайм дифа е постоянно натоваре в едната посока и затава притеснителния луфт е "обран", оба4е понеже все пак има луфт има слабо наистина виене.
Та питам аз патилите момци. Моа ли аз да не се шашкам , да си сваля предния кардан и да си докарам камиончето безопасно ?
Благодаря
Коментар