Значи като я запаля в първите 10-тина минути като потегли вкарва 2-ра и след това забравя да включи 3-та или пък изключва 2-ра и почва да качва свободно обороти и понякое време зацепи. Възможни причини ? Това го прави само като не съм я карал час-два. Ако я изгася и после пак потегля няма проблем. Маслото е в нормата на пръчката, бистро е.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане за автомата
Свий
X
-
От: Питане за автомата
Колегата Todor_Ninov е прав. Напиши поне модела на Jeep -а и с какъв двигател е, което е определящо за това, какъв е автомата и какви, евентуално са му проблемите.Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнениеКое палиш и гасиш всъщност?Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Питане за автомата
Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнениеРазбирам. Грешката е моя, но какво да направя - понякога паля и гася и цигара през деня. Просто допуснах, че модела на колата има значение за което се извинявам.



www.drivingoffence.co.nz
Коментар
-
От: Питане за автомата
вече имаш доста фенове тук, продължавай в същия дух да видим докъде ще я докараш..................Първоначално публикуван от nescafe89 Преглед на мнениеЯсно е кое паля и гася - колата. Помисли малко преди да пишеш.
Колата е модел ZJ с 4.0л. двигател 1996
по темата: я кажи как точно мериш маслото, какво е на цвят и на мирис и кога последно си го сменял?________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Питане за автомата
Подкрепям....Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениевече имаш доста фенове тук, продължавай в същия дух да видим докъде ще я докараш..................
.
По темата: кутията долу, мастър рипеър кит и смяна на тръгналите да си ходят фрикциони и лентови спирачки (те са в кита + малко семерингчета и други полезни джвъчки)
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Питане за автомата
1.нивото на маслото
2.диагностика/с дилърски/
3.ако няма грешки-сваляш и разглобяваш
4.ако има механични проблеми-отстраняваш
5.като я монтираш,ако не работи както трябва-пак на диагностика
6.ако след калибрирането с оргинален софтуер не работи правилно-мозък
Та за "правилното "масло да ви кажа-използва се като кондом,за да не роди кутията.Когато роди и е все едно какво масло ще и сложиш.Смяната на маслото е задължителна за новия собственик защото не се знае какво има вътре.
Масло с предавки в него няма-то си е просто масло ,ако ще ида е"правилното".Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
Grand 3.1TD
0898 620 306 Стоян
Коментар
-
От: Питане за автомата
Симптомите са ... некоректна работа на агрегата.Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнениеАко се прецака примерно този мозък за предавките,би ли уточнил какви по точно са симптоните.ZJ'96 5.2
Коментар
-
От: Питане за автомата
1. Това е ясно, предполага се, че е първото нещо което е проверил.Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение1.нивото на маслото
2.диагностика/с дилърски/
3.ако няма грешки-сваляш и разглобяваш
4.ако има механични проблеми-отстраняваш
5.като я монтираш,ако не работи както трябва-пак на диагностика
6.ако след калибрирането с оргинален софтуер не работи правилно-мозък
Та за "правилното "масло да ви кажа-използва се като кондом,за да не роди кутията.Когато роди и е все едно какво масло ще и сложиш.Смяната на маслото е задължителна за новия собственик защото не се знае какво има вътре.
Масло с предавки в него няма-то си е просто масло ,ако ще ида е"правилното".
2. Едва ли ще хване грешка
3. Свалянето и разглобяването е доста трудоемко и ... ненужно, ако проблема е в мозъка.
4. и 5. пропускаме
6. При тази кутия нещата са доста прости и НЕ СЕ КАЛИБРИРА със софтуер. Просто компютъра не се грижи смяната точно на тези предавки /ъпшифт 1-2 и 2-3, както и доуншифт 3-2 и 2-1/ Всичко е просто хидравлика, затова и се съмнявам да има грешки.
За маслото съм съгласен, че е хубаво да се смени. Така като чета ми се струва, че става въпрос за прекалено чувствителен дауншифт. Има там едни контролни точки на кутията, в които се контролира налягането на маслото в различните кръгове /както си е монтирана/. Трябва манометър със съответния накрайник и таблица със правилните стойности разбира се.ZJ'96 5.2
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
това си е моя работа.
Коментар