Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не-стандартни работи по Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Не-стандартни работи по Чероки

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Майтапа си е майтап, ама така е кофти.
    Няма да се сърдиш, ей..!!! Просто като ти прочетох коментара и ми дойде! Нищо лично... Поздрави

    Коментар


    • #62
      От: Не-стандартни работи по Чероки

      Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
      Няма да се сърдиш, ей..!!! Просто като ти прочетох коментара и ми дойде! Нищо лично... Поздрави
      Като ти дойде, тури си с крилца. Споко. Яз носим и на майтап и на бой. Не казвам, че не е здрав.Просто намалете желязото и увеличете гумата. Сега.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #63
        От: Не-стандартни работи по Чероки

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Като ти дойде, тури си с крилца. Споко. Яз носим и на майтап и на бой. Не казвам, че не е здрав.Просто намалете желязото и увеличете гумата. Сега.
        Хахахахаахаха!!! Готин си ти... Надявам се да носиш и на пиене и да се видим на събора през септември. На този етап едва ли ще го сменим, защото след двудневно обикаляне на магазините, само това намерихме. Хубавото е, че цялата работа е на болтова връзка и може да се смени много бързо и лесно, ако излезе нещо по-хубаво или този прави бели в което се съмнявам. Глигана е вече 2 седмици в бокса и не издържам... Утре отпрашвам за Велинград, а в други ден за Девин - то ще си покаже. Вервай ми...

        Коментар


        • #64
          От: Не-стандартни работи по Чероки

          Кастора как го нагласихте , от снимките се вижда че не са рязани носачите ?
          При този лифт е дошъл между 0 и 3 градуса .
          Не че неможе и така да се кара но волана се дърижи доста странно при толко малък ъгал .
          Ъгала на предния кардан така също е неблагоприятен.
          Шнорхела ме кефи как е станал мен ме домързя даси права шаиба за болтове и го заварих направо за калника
          Направих едно гумено съединение вътре при мотора преди филтъра така че лесно да откачам тръбата демек свързвам шнорхела когато кача калните гуми и лебедката .
          Имам злосторни комшии и не искам някой да ми налее шнорхела с вода пред блока.

          Коментар


          • #65
            От: Не-стандартни работи по Чероки

            Не волана, а джипа се държи странно. Трябва да се коригира постоянно. Не дъжи линията, ами захожда наляво надясно. Ако има и малко луфт в накрайниците, става съвсем весело.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #66
              От: Не-стандартни работи по Чероки

              Ма кефите ме, че сте отворени!
              Тарга, тоя буфер е от Бай Тошово време бре, а и Перничани са мъдри хора и освен че карат Голф 2, имат една много вярна максима: "пред винкелО всички са равни!
              Кастора сме го оправили, че свалихме джипа с някой друг сантим. Кардана е добре.

              Коментар


              • #67
                От: Не-стандартни работи по Чероки

                Оно че си каже. А за винкелО не си много прав.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #68
                  От: Не-стандартни работи по Чероки

                  Постнете някоя снимка в ''профил'' на джипа, за да добием представа колко се е вдигнал. Какво е разстоянието от центъра на джантата до калника, съответно отзад и отпред, след лифта?

                  Коментар


                  • #69
                    От: Не-стандартни работи по Чероки

                    Виждам нестихващ инетерс към проекта, което ме радва! Разстоянието от центъра на джантата до веждата отпред е 60 см. (гумите са 31-ци), отзад е малко повече в момента, но ще изравни като поолегнат ресорите. Кардана и кастора го вкарахме в нормите, а волана не играе и няма луфтове! Днес му навъртяхме 30-40 км градско. Возията е поомекнала доста (от пред окачването се държи супер на дупките), а като отпуснат малко ресорите отзад ще стане 6... Ще го видим как е и в гората и ще пиша! Определено ще трябва реглаж на моста въпреки, че сходимоста я оправихме с помоща на ролетка...! Появи се странен парадокс! При пълен ляв и десен предните гуми опират в долния носач (задират грайферите) въпреки, че съм с фланци 38 мм...?! След предния "лифт" пак опряха, но като сложих фланците проблема изчезна... Възможно ли е да съм нямал сходимост и за това да не са опирали или прекалено големия "лифт" тогава (около 9,5 см) да е ограничавал хода на кормилната уредба, който сега се е върнал..?! Идеи как да се оправи този проблем..?!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Не-стандартни работи по Чероки

                      От това че сме намалили лифта е.
                      Ако има ограничителен болт ще го регулираме.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Не-стандартни работи по Чероки

                        Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                        Виждам нестихващ инетерс към проекта, което ме радва! Разстоянието от центъра на джантата до веждата отпред е 60 см. (гумите са 31-ци), отзад е малко повече в момента, но ще изравни като поолегнат ресорите. Кардана и кастора го вкарахме в нормите, а волана не играе и няма луфтове! Днес му навъртяхме 30-40 км градско. Возията е поомекнала доста (от пред окачването се държи супер на дупките), а като отпуснат малко ресорите отзад ще стане 6... Ще го видим как е и в гората и ще пиша! Определено ще трябва реглаж на моста въпреки, че сходимоста я оправихме с помоща на ролетка...! Появи се странен парадокс! При пълен ляв и десен предните гуми опират в долния носач (задират грайферите) въпреки, че съм с фланци 38 мм...?! След предния "лифт" пак опряха, но като сложих фланците проблема изчезна... Възможно ли е да съм нямал сходимост и за това да не са опирали или прекалено големия "лифт" тогава (около 9,5 см) да е ограничавал хода на кормилната уредба, който сега се е върнал..?! Идеи как да се оправи този проблем..?!
                        Оправихте ли проблема?

                        Коментар


                        • #72
                          От: Не-стандартни работи по Чероки

                          Първоначално публикуван от walker Преглед на мнение
                          Оправихте ли проблема?
                          Веднага. Врътнахме два болта.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Не-стандартни работи по Чероки

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Веднага. Врътнахме два болта.
                            ограничителните, за радиуса на завоя?
                            така играхме и без лифт при "рошави" 235/75/15 и без фланци... дет се вика не е основната задача на колата вече лекото градско паркиране...
                            не бързам за никъде...
                            XJ 2.5TD '98

                            Коментар


                            • #74
                              От: Не-стандартни работи по Чероки

                              Проблема както се оказа се е дължал и на силно износени шарнири (каквито се сетите)... Просто не бяха пипани (с изключение на един) от както Глигана е излязал от завода.. Та тръгвам към морето силно натоварен и докато стигна от Велинград (където му сложих към 300 км из балкана вкл. и малко екстрийм) до Варна, предницата се отвори с 3 градуса... Последва смяна на всички шарнири, рециклиране на една щанга и реглаж на предния мост, както и изправяне на волана и сега всичко е ОК...!!! Возията е перфектна като за Чероки и окачването определено работи...

                              П.П. Пропуснах да кажа, че свалих "Кайманите" до по-кални дни и му сложих едни чисто нови АТ "BF Goodridge" - 31-ци и сега върви, вози и шуми като лека кола...!
                              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 15-08-10, 12:09.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X