Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Некадърен ремонт на интеркулера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: До: Некадърен ремонт на интеркулера

    То хубаво, ама не виждам как някое от тия двете може да натовари турбото.

    Сепаратора, не знам точно какъв вид е и какво точно има в конкретния, но обикновено е възможно просто да се промие с нафта или друга подходяща течност, и ще продължи да си работи безгрижно. Най-често вътре има метални или пластмасови мрежички, или нещо от сорта, чиято цел е да улови колкото може повече масло от картерните изпарения. С времето се задръства с гнус и престава да отделя маслото ефективно. Каквото не улови, минава през турбото, интеркулера, и се изгаря от двигателя. Резултата от задръстен сепаратор е повече масло, отиващо за изгаряне в двигателя. Това евентуално би понатоварило катализатора или филтъра за твърди частици, ако има такъв, но за да се стигне до там трябва да похарчва доста масло.

    Ако се кара с читаво масло, например пълна синтетика на известна марка, тия запушвания се случват в пъти по-рядко, ако изобщо се случат. Същия сепаратор на тераното ми се беше позадръстил като го купих, но след 2 смени на масло с пълна синтетика се самоотпуши.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: До: Некадърен ремонт на интеркулера

      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
      WJ 2002-2004 2,7ЦРД:
      http://www.usa-auto.ru/p82498C2002.html

      позиция 15 - клапан за картерни газове
      позиция 10 - маслен сепаратор - може би на това казват филтър.

      WJ 1999-2002 3,1ТД:
      http://www.usa-auto.ru/p57918C1999.html

      позиция 5 - маслен сепаратор
      Здравейте. Филтърът за картерни газове при Cherokee е отбелязан на позиция 15. Все още не съм го сменил. Нямам време, но и това ще стане. Само новите дизели, където впръскването на горивото е по системата common rail са оборудвани с такова чудо На старата ми и вярна алмера нямам такъв филтър. Проверил съм за цени в "Балканстар" и във "Вест ауто". Разликата е около 20 лв. в полза на последните. Но мисля да го закупя от "Балканстар". Във "Вест ауто" - "Младост" ми се струват леко некомпетентни. Около петнадесет минути се суетиха в търсене какво представлява този консуматив, относно цената и пр.
      Поздрави.
      Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
      Nissan Almera N16 2.2 DI
      LZ1MAS

      Коментар


      • #18
        От: До: Некадърен ремонт на интеркулера

        Първоначално публикуван от mordo Преглед на мнение
        Здравейте. Филтърът за картерни газове при Cherokee е отбелязан на позиция 15. Все още не съм го сменил. Нямам време, но и това ще стане. Само новите дизели, където впръскването на горивото е по системата common rail са оборудвани с такова чудо На старата ми и вярна алмера нямам такъв филтър. Проверил съм за цени в "Балканстар" и във "Вест ауто". Разликата е около 20 лв. в полза на последните. Но мисля да го закупя от "Балканстар". Във "Вест ауто" - "Младост" ми се струват леко некомпетентни. Около петнадесет минути се суетиха в търсене какво представлява този консуматив, относно цената и пр.
        Поздрави.
        Позиция 15 не е филтър, а клапан. На дъртото ми терано (с двигател, който се произвежда от 80 и някоя година), го има същото, комбинирано в един корпус с маслоотделителя. Не е никаква екзотика.

        Но пак - не виждам как това би могло да натовари турбото. Ако се запуши, няма да пуска картерни газове към турбото, а ако му омекне пружината (ако е с пружина), ще пуска повече от нужното. Просто не виждам как турбото би умряло от липса или излишък на картерни газове.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          От: До: Некадърен ремонт на интеркулера

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Позиция 15 не е филтър, а клапан. На дъртото ми терано (с двигател, който се произвежда от 80 и някоя година), го има същото, комбинирано в един корпус с маслоотделителя. Не е никаква екзотика.

          Но пак - не виждам как това би могло да натовари турбото. Ако се запуши, няма да пуска картерни газове към турбото, а ако му омекне пружината (ако е с пружина), ще пуска повече от нужното. Просто не виждам как турбото би умряло от липса или излишък на картерни газове.
          Moже да натовари щеката и да я "изтреля" в един момент.
          Оня къде шпакловал кулера бил "неандерталец", а тоя където го отворил за филтъра, клапана и турбото "професионал"!

          Коментар


          • #20
            От: До: Некадърен ремонт на интеркулера

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Moже да натовари щеката и да я "изтреля" в един момент.
            Оня къде шпакловал кулера бил "неандерталец", а тоя където го отворил за филтъра, клапана и турбото "професионал"!
            То не е лошо тая система да работи както трябва. Ама предпочитам да дам 2.20лв за кило нафта, вместо нам си колко за ново. В 99% от случаите и клапана и маслоотделителя се почистват до състояние на ново без никакви проблеми. За конкретните - не знам, но това не е космическа технология и няма какво толкова да има вътре.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #21
              От: До: Некадърен ремонт на интеркулера

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              То не е лошо тая система да работи както трябва...
              Като изтреля щеката и изхвърли маслото верно ще го "натовари".
              Може и маркуч да избие.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X