Здравейте, става въпрос за следното:
Чероки 1992 г. / двигател 4.0 HO / без газово, най-напред да поясня, че всичко разказано по-долу се случва ЕДИНСТВЕНО при студен двигател, като си загрее всичко си е съвсем нормално. И така :
- ДЕН ПЪРВИ : както всеки един друг път след старта ("Park") двигателя си "изръмжава" до около 1500 об, и след около 2-3 сек. си ги сваля на около 850 - дотук всичко наред, изчаквам 2 мин. да позагрее и почвам да превключвам лоста на скоростите през всички позиции, САМО когато минава през "N" внезапно оборотите св вдигат над 1500 и след около 5 сек се връщат на 850. Загасям, отново паля - едно към едно с горе-описаното.
- ДЕН ВТОРИ : стартирам (на "Park") и оборотите заковават на около 1500, стоят си така две минути, подавам рязко газ да речем над 3000 и като отпусна си падат на "любимите" 850. Гася, изчаквам минутка, пак паля - всичко по същия начин. След като веднъж оборотите са се "нормализирали" ,при местенето на лоста на автоматика аномалии няма в нито една позиция.
- ДЕН ТРЕТИ : старт (на "Park") - първите 10 секунди - всичко както в доброто време "преди", след което - изведнъж самофорсаж до "омразните" 1500 за около 10 секунди, после си падат на 850 - и така още 2-3 пъти докато накрая все пак задържат на 850. Изчаквам 2 мин, отработвам момента с лоста на автоматика - забележки никакви и в позиция "1-2" отпускам педала на спирачката и - двигателя ЗАГАСВА !
Паля отново, отпускам спиарчката - аха пак да загасне, подавам малко газ и така карам около 1 минута, пускам педала на газта и Черока си пъпли леко леко напред както винаги досега.
Последните 2 часа и половина търсих надлежно в подфорум "JEEP" и не открих нищо което да наподобява моя случай. Затова ще съм много благодарен ако споделите вашите мнения.
Чероки 1992 г. / двигател 4.0 HO / без газово, най-напред да поясня, че всичко разказано по-долу се случва ЕДИНСТВЕНО при студен двигател, като си загрее всичко си е съвсем нормално. И така :
- ДЕН ПЪРВИ : както всеки един друг път след старта ("Park") двигателя си "изръмжава" до около 1500 об, и след около 2-3 сек. си ги сваля на около 850 - дотук всичко наред, изчаквам 2 мин. да позагрее и почвам да превключвам лоста на скоростите през всички позиции, САМО когато минава през "N" внезапно оборотите св вдигат над 1500 и след около 5 сек се връщат на 850. Загасям, отново паля - едно към едно с горе-описаното.
- ДЕН ВТОРИ : стартирам (на "Park") и оборотите заковават на около 1500, стоят си така две минути, подавам рязко газ да речем над 3000 и като отпусна си падат на "любимите" 850. Гася, изчаквам минутка, пак паля - всичко по същия начин. След като веднъж оборотите са се "нормализирали" ,при местенето на лоста на автоматика аномалии няма в нито една позиция.
- ДЕН ТРЕТИ : старт (на "Park") - първите 10 секунди - всичко както в доброто време "преди", след което - изведнъж самофорсаж до "омразните" 1500 за около 10 секунди, после си падат на 850 - и така още 2-3 пъти докато накрая все пак задържат на 850. Изчаквам 2 мин, отработвам момента с лоста на автоматика - забележки никакви и в позиция "1-2" отпускам педала на спирачката и - двигателя ЗАГАСВА !
Паля отново, отпускам спиарчката - аха пак да загасне, подавам малко газ и така карам около 1 минута, пускам педала на газта и Черока си пъпли леко леко напред както винаги досега.
Последните 2 часа и половина търсих надлежно в подфорум "JEEP" и не открих нищо което да наподобява моя случай. Затова ще съм много благодарен ако споделите вашите мнения.
Коментар