Здравейте,
преди седмица Jeep-a ми влезе в сервизен режим и не иска да излезе. Джипа е 2.7CRD 2002г. Реших да го закарам в мерцедес да му сменят маслото на скоростната, както и да ми изчистят грешката. За жалост и след смяна на масло и филтри, грешката пак се появява. Дава грешка P 00700. След като се изтрие, изгасва MIL лампата. Давам на контакт, при което светват всички лампи на таблото и после изгасват. До тук добре... след като запаля двигателя, след 3сек. веднага светва MIL лампата и джипа влиза в сервизен режим. Това става още преди да съм включил на скорост. Когато сменяха маслото ми казаха, че са намерили някакво пърченце метал, за което имат съмнение, че е от иглен лагер.
Чудя се дали да карам и да разглобяват кутията основно или да търся проблема в електрониката.
преди седмица Jeep-a ми влезе в сервизен режим и не иска да излезе. Джипа е 2.7CRD 2002г. Реших да го закарам в мерцедес да му сменят маслото на скоростната, както и да ми изчистят грешката. За жалост и след смяна на масло и филтри, грешката пак се появява. Дава грешка P 00700. След като се изтрие, изгасва MIL лампата. Давам на контакт, при което светват всички лампи на таблото и после изгасват. До тук добре... след като запаля двигателя, след 3сек. веднага светва MIL лампата и джипа влиза в сервизен режим. Това става още преди да съм включил на скорост. Когато сменяха маслото ми казаха, че са намерили някакво пърченце метал, за което имат съмнение, че е от иглен лагер.
Чудя се дали да карам и да разглобяват кутията основно или да търся проблема в електрониката.
Коментар