Обява

Свий
Няма добавени обяви.

cherokee/grand с кой мотор?..бензинов

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • cherokee/grand с кой мотор?..бензинов

    Тук съм аутсайдер. Нямам JEEP но едно приятелче си купи наскоро чероки 2.1 тд (без да пита) - клоаката дето му викате, та нещо съм се меракландисал да взема нещо такова, но с бензинов мотор. Неговия работи нормално за сега, но той още не го е карал много. Може и гранд разбира се ако се класирам финансово (приготвил съм до 10000лв). Интересува ме към кой мотор (от бензиновите на газ разбира се) да се насоча. Кой е най удачния компромис мощност/надежност/разход на гориво. Малко съм притеснен от 4.0, 5.2 ....да не говорим за 5.9 от огромният им обем и предполагам че както са и автоматик по малко от 20/100 газ сигурно не може да го свалиш.... а за 2.5 ми се струва малко хилав за този камион...
    "..there is no substitute for cubic inches.."

  • #2
    Аз не мисля че между 2.5 и 4.0 ще има голяма разлика в разхода... Това което съм виждал е че големите двигатели работят по разтоварено и ако се кара умерено автомобила понякога даже харчат по-малко...

    2.5 ще има предимството че е значително по-лек... Но най-добре да каже някой който наистина е пробвал и двата...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Аз също не съм ги карал всичките но като съпоставя това което пише с това което сипвам в резервоара излиза че даните на производителя за разхода са верни.
      Черокито тежи около 1600кг. 4.0 е със 100кг по тежък от 2.5.
      4.0 - 10/17
      2.5 - 11/13
      Както се вижда по големия е по икономичен при извънградско.
      И двата пият 92 За сега го има.
      При Гранда положението е различно. 5.2 харчи винаги повече от 4.0.
      Разхода е много специфично нещо и е трудно да се напише на хартия. На 4.7 му дават градско 22. Аз на няколко пъти го качих на 25 както и наи редовно го свалям на 19.

      Коментар


      • #4
        2,1 мотора е на Рено (J8S-814, 890)...... не "въпросния"
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          VM 2.5 са два. Единия е турбодизел а другия е команрейл. И двата се слагат в Чероки и ГрандЧероки.
          Разхода и на трите(с 2.1) е почти еднакъв. Около 10

          Коментар


          • #6
            Значи,карах 2.1 тд на рено две години.Независимо кой кво си пише,за мен е безпроблемен мотор,пали при -15,гори средно 8/9 лете/зиме,много уравновесен,при редовн смяна на маслото,антифриза и филтрите,немисля,че би трябвало да му създаде каъвто и да е проблем,ако не е прегряван/евентуално шлайф и смяна на гарниитура прибл.300 лева/.Единственният му недостатък е липсата на мощност,за офроуд се кара на 1-2 макс.,на дълъг път държи нормално 110 без забележки.Според мен просто човека трябва да си прецени дали си струва да плаща 2-3 литра в повече бензин и да има на разположение мощност,когато му потряба.Без екстремни изкачвания,мисля че 2.1 тд се справя отлично с хубави гуми.
            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

            Коментар


            • #7
              И още нещо важно за дизелите на Jeep 2.1,2.5,3.1 рових се яко във всички възможни сайтове по въпроса.С думи прости болката им е следната,прегряват и се налага,шлайф или смяна на глави от неправилна експлоатация.Затова всеки разумен човек,като си купи таквоз чудо би трябвало да направи следните неща:
              1. Ежегодна подмяна на антифриза !!!
              2.Проверка на водната помпа,ако е необходимо замянат или поне нови уплътнения/много често при смяна на антифриза,потичат уплътненията/
              3.Проверка на силиконовата муфа на вентилатора,ако е необходимо подмяна,и по желание монтиране на допълнителн ел.вентилатор.

              Това е,останалото е безпроблемно каране.
              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

              Коментар


              • #8
                ........аз питам за бензиновите. и като говорим вече май имам предпочитания към 4.0 HIGH OUTPUT. както вече съм писал имах удоволствието да притежавам DISCO I V8, 3.9i ръчни ск. в края на миналия век и харчеше към 15-16 бензин в града. ако предположим че черокито е по-леко мога да се надявам на нещо под 20лв/100км с пропан бутан за 4 литровия мотор. единственото, което ме ...дразни малко, но може би е въпрос на навик е типичния ΑMERICAN интериор от 80-те години....ще видим...

                аааа забравих да напиша, че дизелово не бих взел също поради това че е само с ръчни скорости. аз искам да е автомат..като ще е американец да е расов!
                "..there is no substitute for cubic inches.."

                Коментар


                • #9
                  При приблизително еднакви кубатури на двигателя Черокито е по леко от Дискавърито с 300/400кг. Обаче 4.0 НighOutput няма. HIGH OUTPUT е форсираната версия на 4.7.
                  Интерйора придобива малко по обли форми след 96 и то само при Гранда.
                  Чероки или Гранд с 4.0 е много добър избор. Добре е да е с тази раздатка.

                  А мислил ли си за внос от ЕС. В нашта махала още незнаят къде се плаща акциза. Ако изобщо не е отпаднал де. Във ваща как е.

                  Коментар


                  • #10
                    Пламене, на Черокито 4.0 го водят Хай Оутпут, така че човека правилно го е казал. Даже го пише по табелките на някои. Иначе Чероки с AW4 скоростна кутия (японски много здрав автоматик) и 242 раздатка (тази която е показал Пламен е наистина добър избор. За Гранда моят избор е 5.2 V8 NP249, но и 4.0 върши достатъчно добра работа. За 2.5 бензин мога да кажа че е пословично здрав двигател, но определено му идва слаб на купето...А и разликата в разхода не е голяма, даже както написа Пламен на извънградско големия гори по-малко, че и има сили да изпреварваш
                    За интериора мога да кажа че е въпрос на вкус, на мен лично ми харесва, освен това вътре се чустваш много уютно.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Това че така го водят ми е убягнало

                      Коментар


                      • #12
                        ..днес отивам да гледам този екземпляр. по снимките тенекиите изглеждат добре. пластмасите са малко вехти и пообелени, вътре не знам. ето малко данни да не търсите в мобилето..

                        март '92 (много стар бе)
                        на 160,000км...........не коментирам, че или гущер или жаба ще изплюя..
                        196 к.с. !!! като гледам цифрата ми ..става!
                        4x4
                        7 - местна
                        ABS
                        Газова уредба
                        Ел. Огледала
                        Ел. Стъкла
                        Застраховка
                        Климатик
                        Кожен салон
                        Лети джанти
                        Металик
                        Серво управление
                        Стерео уредба
                        Халогенни фарове
                        Центр. заключване

                        6500лв.

                        обаждам се.....
                        Прикачени файлове
                        "..there is no substitute for cubic inches.."

                        Коментар


                        • #13
                          Абе повече от 188кс няма как да е, ама и те не са малко, особенно за това малко купе и с този въртящ момент. Трябва хубаво да се видят праговете за ръжда, отдолу до предните седалки също, нали е носещо купето. Ако е пукнат предния джам през средата направо бягай далече. И още, 7-местен може да е по талон, иначе не виждам как ще се намъкнат 7 души в нещо с размера на Варбург комби...
                          Аз като гледам виждам доста криви неща - един голям конструктор си е това, все едно си купуваш УАЗ-ка...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            имай едно наум, няма '92 с 196 кс.
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
                              имай едно наум, няма '92 с 196 кс.
                              Е тъй де тъй. Нали и аз това казвам, най-много 188...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X