Здравейте , четох доста из форума и май само тук е мястото за моят проблем , когато колата се движи бавно най- често при маневриране при ниски обороти ( без да подавам газ) волана ми затяга , щом подам малко газ олеква отново - Колата е Гранд лимитед 1995 4.0л , при студен двигател не го прави .Също така и компютъра ми се нулира през няколко часа ( имам предвид екранчето на което се вижда коя врата е затворена и коя не е) . Не че ми е толкова важен, но не нося часовник и час и дата само от там гледам. Мерси предварително .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с кормилото и компютъра
Свий
X
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Първоначално публикуван от analog08 Преглед на мнение... волана ми затяга , щом подам малко газ олеква отново - Колата е Гранд лимитед 1995 4.0л , при студен двигател не го прави ...
Помпа?Най ме е страх от хора без мечти...
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Мисля, че е червена , поне така ми се стори като проверявах нивото на маслото последния път (преди 2 дена), но не съм обръщал внимание специално на цвета , помпата тече ,но не мога да видя от къде. Утре на светло ще видя дали 100% е червен.Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
MB 190 2.5 16
MB 124 230 CE
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Хидравличната течност трябва да е прозрачна. Мопар PSF (забравих номера) В Балкан стар я има.
Червена не е добре. Това значи че в системата има масло за автоматични скоростни кутии, Дексрон или АТФ. Дори червен отенък да има, пак не е добре.
Дексрон-3 се държи много лошо в хидравликата когато загрее. АТФ-ите са по-добре но пак не е както трябва. Освен това разяждат семерингите.
Трябва да намериш сервиз в който могат да сменят цялата течност в хидравликата.
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Оказа се , че течността е червена , сега ще почистя с обезмаслител за да видя от къде тече и да съчетая ремонта със смяна на течността.Ако някой знае къде в София мога да ремонтирам теч в хидравликата нека сподели , благодаря предварително.Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
MB 190 2.5 16
MB 124 230 CE
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеХидравличната течност трябва да е прозрачна. Мопар PSF (забравих номера) В Балкан стар я има.
Червена не е добре. Това значи че в системата има масло за автоматични скоростни кутии, Дексрон или АТФ. Дори червен отенък да има, пак не е добре.
Дексрон-3 се държи много лошо в хидравликата когато загрее. АТФ-ите са по-добре но пак не е както трябва. Освен това разяждат семерингите.
Трябва да намериш сервиз в който могат да сменят цялата течност в хидравликата.България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеТова по принцип ли е или за конкретния модел ? Защото на мойто возило в книжката пише да слагам ATF+4 и в кормилната хидравлика и аз така направих ?
Може Либърти да е с ATF защото е с рейка.
Ама пък и новия Гранд е с рейка и му дават Мопар PSF.
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Теча е от секторната кутия ( до сега си мислех, че тече от помпата), още не съм намерил точно от къде , но поне измих гняста дето се беше натрупала.В книгата пише че болтовете на капака се затягат с динамометричен ключ, по мойте си личи че е стягано на ръка
,та ако някой знае къде могат да ми обслужат кадърно секторната кутия в софия без да ми одерат кожата, нека сподели. Надявам се затяганатето на волана да се окаже от хидравличното масло .
Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
MB 190 2.5 16
MB 124 230 CE
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Първоначално публикуван от analog08 Преглед на мнениеТеча е от секторната кутия ( до сега си мислех, че тече от помпата), още не съм намерил точно от къде , но поне измих гняста дето се беше натрупала.В книгата пише че болтовете на капака се затягат с динамометричен ключ, по мойте си личи че е стягано на ръка
,та ако някой знае къде могат да ми обслужат кадърно секторната кутия в софия без да ми одерат кожата, нека сподели. Надявам се затяганатето на волана да се окаже от хидравличното масло .
Успех!!!________________________________________________________________________________________
Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
течът в секторната кутия е от това място http://yfrog.com/2fleakj
Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
MB 190 2.5 16
MB 124 230 CE
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Проблема на компютъра го отстраних , проблема беше в клемите на акомулатора ( аз за всеки случаи прочистих всичко ще е кабел и свръзки по двигателя ) ,остана само теча и смяната на маслото в хидравликата ,ако някой е отварял подобна секторна кутия някога , сега е момента да сподели как да отсраня този теч, че не ми се купува нова секторна кутия. И още нещо което забелязах , гумите свирят при завой .
Последно редактирано от analog08; 01-05-10, 08:47.Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
MB 190 2.5 16
MB 124 230 CE
Коментар
-
До: Проблеми с кормилото и компютъра
Това не е ли гайката за регулиране - 14-та позиция.
http://www.usa-auto.ru/p31061C1995.htmlНай ме е страх от хора без мечти...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар