Е значи е за друга тема. Тази е за WJ.
И при двата обаче, при заводско окачване, можеш да сложиш по-дълги амортисьори с подлагане на бъмпстоповете , и това няма никаква връзка с височината на окачването.
48-49см хъб/фендер. Това е максимума който може да се изстиска. Сантиметър повече и окачването става развалено. Освен че трябва да се сменят и доста неща, което го прави и неразумно скъпо. Някой дизелови и в заводски вид са толкова високи.
Гуми 265/70-16. Офсета на джантите трябва да е около +25. Може и заводски с 3см фланци но леко излизат извън калниците.
48-49см хъб/фендер. Това е максимума който може да се изстиска. Сантиметър повече и окачването става развалено. Освен че трябва да се сменят и доста неща, което го прави и неразумно скъпо. Някой дизелови и в заводски вид са толкова високи.
Гуми 265/70-16. Офсета на джантите трябва да е около +25. Може и заводски с 3см фланци но леко излизат извън калниците.
Моя е от тия дизелови, даже май беше към 50см отзад.
Значи няма да се захващам. Само ще си сменя амовете.
Коментар