Ресорите ограничават ходовете на окачването но дават по-голяма стабилност докатто на пружини имаш по голями ходове по окачването.Но много зависи за какво ще използваш колата и от марката на автомобила .............Теми такива колкото щех чети и си прави сметката сам
Ресорите ограничават ходовете на окачването но дават по-голяма стабилност докатто на пружини имаш по голями ходове по окачването.Но много зависи за какво ще използваш колата и от марката на автомобила .............Теми такива колкото щех чети и си прави сметката сам
А недей така,зависи и от обиците.Ето виж тези снимки и не съм ги разпънал максимално.
Поздрави!
Вярно че има много спорове досега относно ходовете. Общо взето се пускат някакви снимки на бабуни и канафки, или на рампа. Без обаче да се уточнява със стандартно, или преработвано окачване.
Пружинното окачване не значи задължително по големи ходове. Окачване от типа Ге и ТЛК70 дава малки ходове. Американското 5-линково е с по голям потенциал, но поради търсене на стабилност ходовете са ограничени. По голям потенциал има 3-линковото с което е Дефендъра отзад. Всичко обаче е много условно и зависи от дължини на носачи и щанги, шарнирни връзки, пружини и амове.
Стандартното ресьорно окачване няма голям потенциал, но е факт че дава по големи ходове от повечето джипки със стандартно пружинно окачване.
Проблема на стандартните джипки с ресьорно окачване не са ходовете. По скоро намаления свес и твърдата возия.
Друга тема са специалните тунингови проекти.
Коментар