Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтирах Webasto-то

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Монтирах Webasto-то

    Към комплекта на моята има пластмасов резервоар (5 литра мисля) ....Имам място при двигателя и си мисля дали да не сложа (направя) един 3 литров резервоар. Ангажираш се да наливаш и там...ама явно ще си избегна доста ядове. Интересното е че на един приятел (на бензинова кола) в свързана точно на връщащото гориво.
    А ти всъщност защо не я върза насреща на посоката на движение на горивото?....В смисъл да е на връщащото, но да смуче от системата а не от резервоара.....не знам как да обесня по добре.

    Ако колегата има нещо против че пишем в темата - да казва да се местим Просто не исках да има много теми за едно и също нещо.

    Коментар


    • #32
      От: Монтирах Webasto-то

      Няма как да изсмуче повече от 50-100 ml гориво от обратния горивопровод нито при дизелов нито при бензинов двигател когато не работи горивната помпа, т.е. при загасен двигател. От едната страна този горивопровод влиза в резервоара, а от другата идва при бензиновите откъм регулатора на налягане, а при дизела от рейла. От страната към резервоара засмуква гориво без никакво съпротивление и точно толкова колкото има в остатъка тръба до резервоара. След това замусква въздух. Ако двигателя работи може да няма проблем но не работи ли нещата приключват бързо. Дозатора на печката е и помпа, но работеща при много малко подналягане (-0.15) бара и дори ако предположим че си вързал възвратен клапан след точката на отклоняване за да не засмуква гориво и после въздух откъм резервоара, а да се опитва да засмуче през горивния рейл то тя няма необходимата сила да го направи. Не съм сигурен, че го обясних много ясно ама... Ако ти имаш място за един допълнителен резервоар е много добре. Не е нужно да го пълниш ръчно. Може да пуснеш през него обратната нафта и системата да си го държи пълен. Когато двигателя не работи обаче ще можеш да използваш само толкова гориво колкото е този резервоар. Когато свърши ще трябва да палиш колата за да го допълни. Не е кой знае колко некомфортно това, но аз нямам място за този вариант. Ако ти имаш ... Честито. Никак не са малко 3 литра нафта за печката. Обаче така нямаш шанс при много студено време да я оставиш цяла нощ да подържа някаква минимална температура. Само това е неудобството. Пък и малко пожароопасно ми се струва.
      Последно редактирано от elbgt; 22-10-11, 23:02.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #33
        От: Монтирах Webasto-то

        Разбрах. Благодаря за разясненията. Поздрави!
        А на каква температура изключват тези печки? Тъй като моята е много стара и има само таймер за пускане....не разгледах добре часовника но мисля че няма за спиране освен ръчно. И ми е интерсно до кога ще топли (работи)?

        Коментар


        • #34
          От: Монтирах Webasto-то

          За температурата по спомен моята май изключваше при 65 градуса на антифриза. Освен това има максимално време до 30 мин, но специално това ограничение е от външния блок за управление, а не от този в печката, защото това време се програмира от дистанционното. Не знам как стоят нещата с другия тип управления с таймер и без възможност за дистанционно палене. Нямам представа има ли лимит при тях и колко е.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • #35
            От: Монтирах Webasto-то

            Привет и мерси за съветите. Вече всичко е монтирано и работи. За резервоар взех още един дизелов филтър и го закачих на връщащото гориво и така всичко е ОК. Имам обаче едно питане: печката след като се включи сутрин, работи около 4 мин след което изключва и след 30 секунди някъде пак запалва. Въпроса е че при второто палене излиза доста дим еднократно ( бял, поради впръскване на нафтта в явно горещата камера на печката ). Днес даже един човек си разхождаше кученцето и като изпатка печката и излезе кълбото дим, грабна животното и се отдалечи с бърза крачка. Та това дали е нормално да спира и поради защо го прави. Вчера забелязах че като пусна печката на леко топъл двигател (30-40 градуса) - не спира печката.

            Коментар


            • #36
              От: Монтирах Webasto-то

              Здарвейте на всички .наскоро ми попадна едно вебасто с проблемна електроника-по-точно един транзистор е изгорял така се е напекъл че не може да му се видят данните за да бъде сменен .Някой може ли да помогне с електрическа схема на елементите за да сменим въпросния транзистор и пробваме да възпламеним това Вебасто.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01012012009.jpg
Прегледи:1
Размер:101.5 КБ
ID:5332844Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01012012010.jpg
Прегледи:1
Размер:123.6 КБ
ID:5332845
              Бат Иво
              VW Caravelle 2.5 TDI
              Hapert AL-2700 тел.0899-845409
              http://www.facebook.com/avtrans

              Коментар


              • #37
                От: Монтирах Webasto-то

                Транзистор гори така от претоварване по ток. Провери първо какъв е товара му и защо се е опекъл, иначе рискуваш да сменяш със шепи и пак да не тръгне. Освен това тая опечена платка сигурно е окъсила и други елементи.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #38
                  От: Монтирах Webasto-то

                  След хиляди опити се отказах да се занимавам с въпросната платка ще търся нова,само се чудя дали трябва да е същата или мога да сложа друга че има около 6 модела за термо топ.
                  Бат Иво
                  VW Caravelle 2.5 TDI
                  Hapert AL-2700 тел.0899-845409
                  http://www.facebook.com/avtrans

                  Коментар


                  • #39
                    От: Монтирах Webasto-то

                    Здравейте на всички , имам печка Webasto - termo top z ,това успях да видя като модел , фабрично монтирана на БМВ Е 46 дизел, работи си ОК , само че аз ръчно не мога да я командвам -пали си се автоматично.Дали някои, които се е занимавал с тези печки има разрешение на проблема ми , тъй като е малко глупаво при наличие на печка,когато ми се наложи да чакам в колата повече време да да паля ,за да е топло.Има ли някаква възможност да паля само печката?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Монтирах Webasto-то

                      Брат ми имаше такова бмв с печка, а аз имах е39 пак с печка, като запитах един капацитет той ми обясни че на 46 печката е спомагателна и работи успоредно с двигателя и само тогава за да подържа работната темперетура на двигателя.За разлика от 39-та където печката можеше да се програмира.Ами това е от мен.
                      П.П. От Вебасто потвърдиха.
                      Grand Cherokee WJ 4.7 V8
                      Това е положението.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Монтирах Webasto-то

                        Имам нова печка Вебасто Термотоп, която няма помпа за водата и в блока за електронно управление на печката не е предвидено управление за помпа.
                        До колкото ми обясниха тази печка се явявала спомагателна.
                        Купих я с намерение да я монтирам на Спринтера за да го отоплявам но явно не съм случил на правилната печка.
                        Ако и сменя платката дали това ще реши проблема ?
                        Ако някой се е сблъсквал с такава печка и е успял да я пусне, пишете.
                        Последно редактирано от mmdimitrov; 19-12-14, 06:38.

                        Коментар


                        • #42
                          От: До: Монтирах Webasto-то

                          Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                          Абе конкретно тоя турски или какъвто е там филтър (който е сложен там временно, до намиране на по-добро решение) има доста по-голяма разгъната площ от стандартния. Само повърхността на външния конус е поне 1,5 пъти по-голяма от тази на оригиналната правоъгълна пита.А вътре има и втори вътрешен конус.

                          Освен това лови прашинките не с размера на порите си, а поради факта, че те полепват по специалното масло, с което е напоен. Естествено, така е на теория, но доста хора карат с подобни филтри и не съм чул за проблеми. Дори при нас в Алфа форума има доста хора с 2-литрови Твин Спаркове, които споделиха, че след монтирането на спортни филтри дроселовите им клапи се замърсявали значително по-малко, отколкото при стандартните филтри на колата.
                          Здравейте колеги.Престраших се и аз,купих си Гранд Чероки,2,7 црди,модел 2002г.Въпросът ми е,че имам монтирана печка-Вебасто,но не знам как и от къде се включва,нещо по-подробно трябва ли като описание?С мерцедесовия мотор е.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Монтирах Webasto-то

                            Колеги,някой знае ли къде поставят приемника за печката,трябва да го открия,за да си поръчам дистанционно.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Монтирах Webasto-то

                              Ако е част от фабричното оборудване, би трябвало да има информация в сервизното упътване към колата. Ако е афтърмаркет и има монтирана клавиатура за пускане, може да проследиш кабелажа към нея - ползва се Y-кабел за свързване на приемника и клавиатурата със самата печка. Освен това би трябвало да има монтирана антена за работа с дистанционното и тя също е свързана с коаксиален кабел към приемника.
                              ZJ 5.9 (x3.5)

                              Коментар


                              • #45
                                От: Монтирах Webasto-то

                                Първоначално публикуван от mmdimitrov Преглед на мнение
                                ..........Купих я с намерение да я монтирам на Спринтера за да го отоплявам но явно не съм случил на правилната печка.........
                                Спринтера обикновенно е с Ебершпрехер. На всякя морга за бусове, ще си намериш оригинални маркучи за свързване на печката и циркулационна помпа. Има и печки с вградена помпа. На Спринтера оригиналната печка работи малко педе....тъпо. Само докато работи двигателя. Помпата е вързана на контакта. Ако не си се справил още, звънни.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X