е, вчера както си карах по околовръстното стъклата взеха да се потят и колкото и да ги духам не се оправяха
а на белчо като се пусне обдухването на предното стъкло конденза изчезва почти веднага...
както и да е, оказа се че просто парното духа лепкава пара с елементи на антифриз
. наминах за консултация в сервиз на верни другари и диагнозата се изясни - дуфнал радиатор в купето... след много кратак размисъл го изключих от охладителната система и на негово място спретнах байпас - долния маркуч като го откачиш от радиатора перфектно обикаля около тръбите на турбото и се връзва на изхода на горния маркуч в двигателя/ ако на някой му се случи да не се чуди как да се прибере/ , долях антифриз и се прибрах... та сега Белчо е без парно
,с оглед на сезона -лошо!
следват няколко въпроса:
- струва ли си да се слага втора ръка радиатор или да търся нов за повечко кинти?
- радиаторите преди и след фейс лифта 97г. дали са заменяеми?
- радиатор от черок с дясна дирекция дали ще стане?
благодарен ще съм за съвети по тази гадна ситуация...
п.с:да, знам че е гадно и ще трябва да сваляме таблото
а на белчо като се пусне обдухването на предното стъкло конденза изчезва почти веднага...както и да е, оказа се че просто парното духа лепкава пара с елементи на антифриз
,с оглед на сезона -лошо!следват няколко въпроса:
- струва ли си да се слага втора ръка радиатор или да търся нов за повечко кинти?
- радиаторите преди и след фейс лифта 97г. дали са заменяеми?
- радиатор от черок с дясна дирекция дали ще стане?
благодарен ще съм за съвети по тази гадна ситуация...
п.с:да, знам че е гадно и ще трябва да сваляме таблото

)) мисля си че можем да разберем какви са размерите на радиатора и да потърсим ако не същите то доста наподобяващи...защото.. радиаторите са като делката ..един завод ги прави ,много модификации и на много коли се слагат едни и същи.
Коментар