Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак един въпрос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак един въпрос

    Днес свалях джантите на джипа и едната гайка така е запекла че няма отвиване.След много опити с яки камъни гайката се заобли.Някой има ли идея как да я отвия наи-безболознено

  • #2
    До: Пак един въпрос

    Заварка на друга гайка,а ако мислиш че няма да издържи,тогава с камък от гидоре.Само че предварително му направи две срещуположни дупки с цел по добра заварка.Увий мокър парцал около заварката.Другия вариант да прежалиш джантата и с нагреване+изстудяване.Друг път не им давай да ги завиват с гайковерта.
    Последно редактирано от Калин; 13-02-10, 20:07.
    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

    Коментар


    • #3
      До: Пак един въпрос

      Нагрявай.

      Коментар


      • #4
        До: Пак един въпрос

        Жоре, тази кола нещо не те хареса.....


        Като знам джантата - трудна задача.... Някакъв много остър и тънък секач, да я съсечеш на две....
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Пак един въпрос

          и аз имах същият проблем...мъих се и не стана, наи-накрая в сервиз, и там 4-ри часа се мъчиха (!!!) и това за 20 лева.... отсега нататък , сам си стягам гайките на джантите
          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
          ********************************
          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
          Honda Shadow VLX 600 - 1999
          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
          Влади

          Коментар


          • #6
            До: Пак един въпрос

            Има още един начин. Покарай само с една гайка. Ще се олаби..... Само внимавай...... Направи няколко кръгчета из махалата.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: Пак един въпрос

              Такава гайка се развива с помощта на големия съветник.Като сложиш кръстачката,един напъва с по-голямо рамо,а друг бие с чука челно,срещу гайката.Лошото е че сте я замазали,и сега ще е зор.Пробвайте да нагреете самата гайка,и след това набийте усилена вложка,един размер по-малка.Успех!
              088пет722пет99
              http://www.hydropompi.com/

              Коментар


              • #8
                До: Пак един въпрос

                С наваряване на нова гайка върху старата, при мен не стана. Оригиналната гайка е от някаква странна сплав и заварката непрекъснато се късаше.
                Успех имах със здрава кобалтова бургия, секач и чук. Процедурата е неприятна и трудоемка!
                Внимавай да не разпробиеш и джантата заедно с гайката!

                P.S.
                Можеш да си купиш спрей с бяла грес и тефлон против спичне на гайките на джантите – аз вече ползвам такъв и нямам проблем с развиването им. Спреят е перфектен е и за смазване на механизми, които имат склонност към заяждане – например ключалките на вратите, зимно време и др.
                Jeep Grand Cherokee 5.2; GSM - 0892-757-619

                Коментар


                • #9
                  До: Пак един въпрос

                  С нагряване ще съсипят джантата....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пак един въпрос

                    Камъка да му се изпили челото-да се махне конуса.'Отверка' която завърта при удар.При нужда камък не 6-тограм ,а тези с двойно повече зъбци(стени),може и размер по-малко и БОЙ върху 'отвертката'.
                    Успех!
                    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пак един въпрос

                      ЕЕЕ,тя колата си ме харесва,но-маи се опитва да показва характер.Със заваряване нестава,пробвахме.Утре ще покарам с една гаика и дано отхлаби.На Вранглера две гаики ми правиха този номер и ги пробивах ама сега хич не ми се иска да минавам пак по тази процедура.Мързи ме а и още е студено

                      Коментар


                      • #12
                        До: Пак един въпрос

                        Може да го направиш и като качиш колата на стойка. В режима 4х4 фултайм, целия въртяш момент ще отиде при дигната гума, така че ще стане напълно безопасно. Газ, спирачка, газ, спирачка и ще отхлабиш гайката.... От там нататък камъни с един номер надолу, секачи и каквото ще се сетиш друго.

                        Успех.
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • #13
                          До: Пак един въпрос

                          Това го правих миналата година.Разпробиването е единственият начин без да развалиш нещо друго.Болта е закален и се пробива с твърдосплавни свредла за бетон които се заточват да пробиват стомана.
                          Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                          Grand 3.1TD
                          0898 620 306 Стоян

                          Коментар


                          • #14
                            До: Пак един въпрос

                            След какви ли не опити с набиване на по малки камъни и каране само с една гаика нямаше резултат и се наложи да пробивам.С две бургии от борен нитрид работата стана за десетина минути.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Пак един въпрос

                              И аз да споделя моят лош опит от подобен случай. В един момент усетих някакво чукане под джипа, не можах да установя какво е. След извесно време отидох до майстора, повдигнахме колата и кава беше непрятната изненада, 5 болта на едната джанта бяха разхлабени. Последствията - оголимени дупките за болтовете на джантата и проблем с развиването на гайкете на два от болтовете, за мой лош късмет двата болта бяха превъртели в шлисите. След дълга заигравка, едната гайка бе развита, но другата не подаваше дори и след нагряване и охлаждане, явно резбата е била подбита. След съвет с майстора,решихме че джантат е за смяна, а и поради липса на време, решението беше да изсечем джантата около отвора за болта. Така и направихме , след което извадихме джантата, но проблема с болта остана, съответно и той беше пожертван.
                              И така колеги сега съм на търсене на джанта, 5 болта и гайките за тях. Джипа е Чероки 4.0 90г., а джантата е:
                              Прикачени файлове
                              Jeep Cherokee XJ 4.0 1990г.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X