Днес след натискането на машината и високи обороти, ми се появи задрасканото ключе и след малко почна да мига и [Check Engine]. Още докато и бях набил газта ми направи впечатление, че прекъсна на 2- 3 пъти и се прибрах, да не ме остави някъде. Изгасих я, след това контакт- изчисти грешките и всички лампи заедно с задраскания ключ и [Check Engine] изгаснаха, обаче след като го запалих, задържа високите обороти по- дълго от обикновено и след това обтегача на ремъка започна да се чува доста повече което е следствие от прекъсването на двигателя според мен. Освен това, случвало ли ви се е, като тръгнете да спирате на светофар, вече да сте почти спряли, но колата да се тресе и да се напъва се едно не е изключила от скорост и чак няколко секунди след като сте в напълно спряло положение, да "изключи" и да си работи нормално на "D". Това кюфкане при спиране дали може да се дължи и на преблема с раздатката, от предна моя тема или..?

Коментар