Обява

Свий
Няма добавени обяви.

45RFE - смяна на маслото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 45RFE - смяна на маслото

    Дали е възможно, ако намерите да публикувате някаква информация за пълната смяна на ATF+4 в автоматите на Chrysler - 45RFE. Нещо от рода на "how to", /или стъпка по стъпка, както пишете/. Ще ви бъда благодарен.
    Поздрави!
    Последно редактирано от kinex; 04-02-10, 07:45.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

  • #2
    До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
    Колега BENZBOSS, дано не е много нахално от моя страна да се намесвам измежду мерцедеските автомати, но дали е възможно, ако намерите да публикувате някаква информация за пълната смяна на ATF+4 в автоматите на Chrysler - 45RFE. Нещо от рода на "how to", /или стъпка по стъпка, както пишете/. Ще ви бъда благодарен.
    Поздрави!

    Пусни една нова тема и я мятам,колко му е,все някьде ще го има описано сьс снимки как се сменя.Давай в нова тема,а аз почвам да го тьрся това.

    http://www.hotrodlane.cc/New%20HEMI%...mi%20trans.pdf

    online 45RFE manual
    Последно редактирано от BENZBOSS; 04-02-10, 07:02.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      До: АСК в авариен режим при минусови температури

      46RE

      http://www.dodgeownerforums.com/smf/...?topic=11033.0

      http://www.dodgeownerforums.com/smf/...php?topic=81.0

      Едните пробка нямат,дупчат картера и заваряват гайка от вьншната страна,другите щека за проверка нямат

      Ще го намеря и това как става,това Сваляш картера и квот изтече го хвьрляш.............е страшен метод.Трябва някой да е измислил нещо друго по-добро.

      http://www.wjjeeps.com/service/transmission.htm#SERVICE

      Няма по-добро,сваля се картера както е показано на линка горе.45RFE била с 2 филтьра и без гарнитура на картера,маже се с Мопар ...........нещо си,пише го на линка,а и в магазина или при ДИЛЬРА / пу,пу пу да не му е уруки /ще знаят за какво иде реч и ще го имат налично.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 04-02-10, 07:58.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        До: 45RFE - смяна на маслото

        До сега май никой не е измислил как да смени филтъра през пробката.

        Коментар


        • #5
          До: 45RFE - смяна на маслото

          Не е или поне не си казва.Обаче точенето било по-лесно.Някои точат само маслото и не барат филтрите,но това е ако няма човек какво да прави.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            46RE

            .................................................................
            Едните пробка нямат,дупчат картера и заваряват гайка от външната страна,другите щека за проверка нямат

            Ще го намеря и това как става,това Сваляш картера и квот изтече го хвърляш.............е страшен метод.Трябва някой да е измислил нещо друго по-добро.

            ...............................................................

            Няма по-добро,сваля се картера както е показано на линка горе.45RFE била с 2 филтъра и без гарнитура на картера,маже се с Мопар ...........нещо си,пише го на линка,а и в магазина или при ДИЛЪРА / пу,пу пу да не му е уроки /ще знаят за какво иде реч и ще го имат налично.
            Благодаря на BENZBOSS за съдействието.
            За пробката на картера - наистина няма смисъл от нея, защото филтрите няма как да се сменят, без сваляне на картера. Щека за проверка на нивото си има при мен, разграфена за ниво при HOT и COLD състояние.

            А филтрите наистина са два, един основен, на маслената помпа, и един по-малък, цилиндричен на пътя на маслото от кулера.

            Продават се в комплект с уплътнителната маншета за основния филтър, като има и упътване за монтаж.


            Интересно, с какво може да се замени това - Mopar RTV sealant, използвано за херметизиране на картера? Тук сигурно само в Балкан Стар ще да го има /той и дилър, за съжаление/, а силикони за подобни цели, колкото щеш. Все някой от тях ще да е приложим за тази цел.
            Още веднъж благодаря за линковете и PDF-а. Поздрави!
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #7
              До: 45RFE - смяна на маслото

              Аз пък такава кутия без гарнитура не съм виждал. Все са с коркови.
              Гарнитурата е по-скъпа от двата филтъра взети заедно.
              Общо 100 и няколко лева беше всичко.

              Коментар


              • #8
                До: 45RFE - смяна на маслото

                Май има различни варианти на тези кутии. В PDF-а, даден от BENZBOSS пише /стр. 59/, че се ползва Mopar RTV sealant за уплътняване на картера и не споменават нищо за допълнителна гарнитура при 45RFE и 545RFE автомати.

                А в този линк е с гарнитура, но тук кутията е 46RE.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #9
                  До: 45RFE - смяна на маслото

                  А на трето място видях 2 различни гарнитури за тая кутия,едната много тьнка черна гумена,а другата по-дебела.Ако пьк мога да разбера кой модел от коя година с какво идва............е ма на.Дильра по номера на кутията и година на джипката трябва да може да каже.Мога и аз да пробвам да сритам АЛЛДАТАта и да видим какво казва и тя,но и това не е голяма гаранция.

                  Щом имаш щека аз ако сьм на теб ще дрьпна с помпа и тьньк корав маркуч каквото мога през отвора за щеката,че като свалям картера да не се омацам целия.После са двата филтьра и после се чакало да доизтече,нещо от рода на 4-7 литра в зависимост колко го чакаш.
                  В сьседната тема има показано как се избутва старото масло с помпа,но на Мерцедес.Кутията сьщата,но дали има и какьв е радиатора ако го има,какви за снадките там.............не сьм в час.Аз леко отхлабвам и валв бодито или мозька на кутията и изтича още доста за нула време.Имам обаче пробка на торка и се точи и той за минутка.После си наливам нормалните 8 литра и нещо и го карам 60 000 мили.Ако сменям само 4 литра ще го карам на половината.Ако сьм в Европа още на половина.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    До: 45RFE - смяна на маслото

                    Корковите гарнитури не ги ли яде синтетичното масло?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      До: 45RFE - смяна на маслото

                      Не ги яде щото "американската чорба ATF+4" e оядена.
                      Гледам че и сервизните интервали за 45RFE нещо са мръднали.
                      Бяха 50-100 000км, сега са 50-160 000км. А на по-новите кутии от 45RFE даже ги направиха 100 - 160 000км и гаранцията е доживотна. Сигурно заради чорбата е.
                      Според мен за 45RFE изпомпване на маслото(реално половината от цялото количество) през щеката и наливане на ново през 50к и смяна на филтрите на 100 000км няма с нищо да навреди на кутията, дори при най-тежката експлоатация. Това обаче много зависи от наличието на смяна в първите 100 000км, което за колите втора употреба почти никога не е известно със сигурност. Затова най-добре и филтрите да се сменят на 50 000км.

                      Коментар


                      • #12
                        До: 45RFE - смяна на маслото

                        Тя е доживотна докато го имаш джипа и си го купил от магазина,а това рядко се случва,след 100 000 мили % на оригиналните собственици е много мальк.

                        Остави ги какво пишат за Американската чорба,те и за други пишеха,че са вечни,но реланоста показва друго.До 100 000 мили почти никой нищо не пипа - ремьци,масла в кутиите,свещи,горивни филтри............а след 100 000 мили банката заем за такава кола не даваТова го пиша щото все пак са ви Американски джиповете,как ги мислят и как ги правят е добре да се знае.

                        И ти само как се обиди на Американска чорбаВари го,печи го,АТФ+4 е едно от пьрвите масла който може човек да ги ползва с удьлжен интервал на смяна и го признавам това,в далечната 1994 го прават още.За дадени кутии обаче е писано друго и това ми беше мисьлта.
                        Сега се оказва,че гарнитурата е корк,а вьрви с масло което на теория поне яде корка,а пьк кутията доживотна.Това не ми се вьрза,ако някой има идея нека сподели.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          До: 45RFE - смяна на маслото

                          Може и корка да е американски.
                          Аз лично я карах 40 000км с коркова гарнитура и нямаше дори заченки на теч.

                          Коментар


                          • #14
                            До: 45RFE - смяна на маслото

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            ....................................................................АТФ+4 е едно от пьрвите масла който може човек да ги ползва с удьлжен интервал на смяна и го признавам това,в далечната 1994 го прават още.За дадени кутии обаче е писано друго и това ми беше мисьлта.
                            Сега се оказва,че гарнитурата е корк,а върви с масло което на теория поне яде корка,а пък кутията доживотна.Това не ми се върза,ако някой има идея нека сподели.
                            Може би, за това в някои кутии не използват гарнитури за уплътнения, а слагат Mopar RTV sealant за херметизиране. До сега не съм забелязал да пропуска някъде по автомата и да има омасляване.
                            А колкото до колите, и по-точно - Jeep-овете втора ръка, ами и ма и такива с известна сервизна история и документи. Моят е от Швейцария и си дойде със сервизна книжка, редовно заверявана с печатите на тамошен сервиз /даже го на мерих чрез Google earth/. Има редовни заверки и на всеки 50000 км. си пише automaten serwiz, /за правописа не съм сигурен, на немски е/. Карали са хората, но и са сменяли редовно всички консумативи.
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • #15
                              До: 45RFE - смяна на маслото

                              Пише ли с какво са ги сменяли.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X