Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой обръщал ли е внимание на това?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой обръщал ли е внимание на това?

    Разглейдах си из аутодата и погледнете какво намерих. Как ще коментирате това което съм оградил?
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Някой обръщал ли е внимание на това?

    Нямам кола, която да навършва 20000км вдругиден......
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Някой обръщал ли е внимание на това?

      А такава на която си свалял главата преди 20000км ? Или това е само за нови двигатели ?
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        До: Някой обръщал ли е внимание на това?

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        А такава на която си свалял главата преди 20000км ?
        И такава нямам..... Обаче, докато правих мотори на джигулита, след сваляне на главата, притягахме главите след 1000км пробег след ремонт....
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Някой обръщал ли е внимание на това?

          Първоначално публикуван от methodboy Преглед на мнение
          Как ще коментирате това което съм оградил?
          Аз го разбирам така: след като си притегнал главата по описаната процедура, изминаваш така 20 000км. и след това притягаш всички болтове с по 15°

          Коментар


          • #6
            До: Някой обръщал ли е внимание на това?

            Аз пък си мисля, че интернет е като обратната страна на вратата на тоалетната на гарата Влизат всякакви, и докато си прекарат времето там драскат какво ли не ......има и "бисери", има и интересни неща
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: Някой обръщал ли е внимание на това?

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Аз пък си мисля, че интернет е като обратната страна на вратата на тоалетната на гарата Влизат всякакви, и докато си прекарат времето там драскат какво ли не ......има и "бисери", има и интересни неща
              Добре това от бисерите ли е? Направи ми впечатление понеже като правихме двигатела на джипката гарнитурата на главата си дойде с едно листче как се стяга и колко. Проверих реда и това ме прати в трета глуха.
              А може ли това да е ключа към лошата слава на VM моторите?

              Коментар


              • #8
                До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                А чел ли е някой какво пише в официалното ръководство за ремонт. Защото от гарнитура до гарнитура, разликите са като от жена до жена. Уж всичкото е жена, ама има и нюанси...

                В моята Дата излиза друго на същият модел.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Джамбазов; 02-02-10, 21:12.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                  Първоначално публикуван от methodboy Преглед на мнение
                  Добре това от бисерите ли е? ......А може ли това да е ключа към лошата слава на VM моторите?
                  Нямам си идея ако знаем кой и от къде го е писал и т.н. Може да е човек с много практически опит, може и да е неволна грешка (аз пиша на малък монитор, и може и да не видя дали съм сложил 3 или 4 нули ) 20000 км. ми се виждат малко много за "тест драйв",преди да духне гарнитура от недозатягане, ама пък не съм двигателист (още по малко дизелджия)а електричар.....може и да се пробва, зависи с какъв финансов ресурс за експерименти разполагаш
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #10
                    До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                    Първоначално публикуван от methodboy Преглед на мнение
                    Добре това от бисерите ли е? Направи ми впечатление понеже като правихме двигатела на джипката гарнитурата на главата си дойде с едно листче как се стяга и колко. Проверих реда и това ме прати в трета глуха.
                    А може ли това да е ключа към лошата слава на VM моторите?

                    колега, нищо не разбирам от коли , но в сервизното ръководство на джипа /от систематизираната информация / съм чел че на стоманена гарнитура на главите натягането е еди каквоси, но нищо не пишеше за последвало след 20 000км... от друга страна примерно кинекс е пускал цитати , а и аз съм попадал на други места на инфото че след 20 000 км се натяга по еди каква си схема, с еди колко си нм. та си мисля че гарнитурите са стоманени и други и спецификата на притягане е различна... за 2.5 ВМми е думата де...
                    не бързам за никъде...
                    XJ 2.5TD '98

                    Коментар


                    • #11
                      До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                      Някой е решил да се направи на точен и тръгнал да го пише в милисекунди, ама се е объркал и е излезнало в мили
                      Майтапа настрана, Аутодата-та има тук-там по някоя грешка, та ако нещо ви се види съмнително, търсете други източници. Спомням си, че за Витарите имаше някакви бози с регулировката на клапаните, срещал съм обърнати куплунзи, абе има какво да се желае още.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                        На някои стари двигатели на Пежо (бензинови, преди средата на 80те), първият преглед след края на разработката на нов двигател (някъде около 2000км) си предвиждаше притягане на болтовете, после май на 8000км и още една проверка не знам кога си.

                        Въобще не ставаше въпрос за гарнитурата, а за някакво напасване на болтове/шпилки или каквото беше там. Помня го понеже когато се появи Пежо 205 gti на пазара (1.6-цата) французите много се хвалеха че вече не е нужна процедурата при XU двигателите.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                          Ето ви още един вариант от друг сервизен справочник

                          Коментар


                          • #14
                            До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            Аз го разбирам така: след като си притегнал главата по описаната процедура, изминаваш така 20 000км. и след това притягаш всички болтове с по 15°

                            Да точно това значи.Отнася се за точка 13.
                            Ще опиша от точка 7 процедурата която е от изключителна важност .
                            7.) Стартирайте двигателя да работи 20 минути.
                            8.) След тези 20 минути изгасете и го оставете 2ч. в покой.
                            9.) Групата от 1-10 болт се развиват един по един и натягат един по-един, като се следва последователността на числата която е на фигурата, после се натягат на 30Нм + 130градуса.
                            Пример: ( развивате болт №1 и веднага го затягате на 30Нм. +130 градуса, следва болт №2 по същата схема и така до №10).

                            10.) Група от 1-14 се натяга до 90Нм. (принципно няма смисъл тъй-като от точка 5, 6 са си точно толкова, но все пак за проверка).
                            11.)Група от 15-18 се натяга до 90Нм. (принципно няма смисъл тъй-като от точка 5, 6 са си точно толкова, но все пак за проверка).
                            12.)Покарайте 20.000км.
                            13.)След този преход претегнете всички болтове с 15 градуса.
                            ZJ`99 4.0 LAREDO 2''

                            Коментар


                            • #15
                              До: Някой обръщал ли е внимание на това?

                              Първоначално публикуван от bonev_d Преглед на мнение
                              9.) Групата от 1-10 болт .....
                              10.) Група от 1-14 .......
                              11.)Група от 15-18 .......
                              Колегата помага...и говорихме по-горе за неволните грешки при писане
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X