Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Код 0523

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Код 0523

    Колеги днес 5-6пъти отказа да запали т.е. въобще да завърти стартера.Изписа ми код 0523.Въпроса ми е има ли нещо общо с паленето този код и въобще какво означава?Благодаря предварително.
    Mitsubishi Outlander

  • #2
    До: Код 0523

    P0523
    Oil Pressure Sensor High
    Oil pressure sensor input above acceptable voltage.


    Високо налягане на сенсора за маслото или Напрежението на входа на сензора е неприемливо високо.
    Навежда ме на мисълта на късо с друг кабел, но може и да греша.
    Поздрави,
    Димо
    Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
    http://save-gery.org/bg

    Коментар


    • #3
      До: Код 0523

      Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
      P0523
      Oil Pressure Sensor High
      Oil pressure sensor input above acceptable voltage.


      Високо налягане на сенсора за маслото или Напрежението на входа на сензора е неприемливо високо.
      Навежда ме на мисълта на късо с друг кабел, но може и да греша.
      Поздрави,
      Димо
      Колеги някои може ли да даде инфо къде се намира този сензор?
      Mitsubishi Outlander

      Коментар


      • #4
        До: Код 0523

        коя година да не се ровя като пате в калчища?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          До: Код 0523

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          коя година да не се ровя като пате в калчища?
          1999г. 3.1 ТД
          Mitsubishi Outlander

          Коментар


          • #6
            До: Код 0523

            Първоначално публикуван от dino81 Преглед на мнение
            1999г. 3.1 ТД

            За твойта година не ми излиза,обаче за следващи ми го дава над масления филтьр леко в дясно.На снимката се виждат масления,4 глави на болтове от ляво на него и сензора леко в дясно и над филтьра.Препорьчват почистване на буксата / естествено /проверка на кабеляка / мчи как иначе/ и замерване на волтажа с ключ на контакт.Ако бил под 4.8 волта,па ако бил над 4.8 волта...............нам си кво се правело.Да ти го превеждам ли или направо ще го сменяш?
            Последно редактирано от BENZBOSS; 09-02-10, 17:09.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              До: Код 0523

              Колега,изчисти грешката и може всичко да се оправи.Казвам го от опит.И аз, преди да разбера за какво става на въпрос, бях разхвърлял цялата инсталация на отделни жички,да търся окъсили кабели и сензори.
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #8
                До: Код 0523

                Бе ако ти е на сгода може да му откачиш буксата и да го прьснеш с флакон за чистене на спирачки,да му сложиш малко електрическа грес и тогава му чисти грешката.Имаш шанс да се оправи ако там ти е бил проблема.

                Аз поне знам,че пьрво се отстранява проблема / еле ако е лесен като тоя / и после се чисти грешката.Иначе................може да спя на пьтя
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  До: Код 0523

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Бе ако ти е на сгода може да му откачиш буксата и да го прьснеш с флакон за чистене на спирачки,да му сложиш малко електрическа грес и тогава му чисти грешката.Имаш шанс да се оправи ако там ти е бил проблема.

                  Аз поне знам,че пьрво се отстранява проблема / еле ако е лесен като тоя / и после се чисти грешката.Иначе................може да спя на пьтя
                  Аз,направо им се чудя на тези модели.На диагностиката изчистваш грешките,тесваш ги он-оф и след това се едно ни си имал проблем.Това при положение, ако не е дефектирало нещо.
                  JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                  Коментар


                  • #10
                    До: Код 0523

                    Не са само те,ако бяха само те половината сервизи тук да са фалирали.Сензорчета,датчици..............на баба им фьрчилото,току светне нещо и ходя да ми чистят грешките.Механично ЧУК,кабелите обаче като са Сингапурски и тайвански софтуер и става страшно.

                    Сьщия сензор за налягането на маслото ми е запежцнал на резервната кола.Как и дам контакт и забива на 3 или крайно положение на скалата.Не ми пречи на колата обаче,не ми играе сечено на запалването,а и са го заболи под масления филтьр,а масления пьк са го заболи на майка си у кьтния,за един скапан сензор трябва да си пьлня рькава с маслоЕ така сьм го оставил да си седи,няма и да го пипам освен ако не ми се наложи сериозно разглобяване.



                    На схемата на неговия филтьр обаче се вижда как е сложен на нормално място или поне по схема това излиза.Не е забоден и под филтьра да се чудиш какво да го правиш ми е над него и поне по схема лесно се достига до сензора,лесно му се бьркат кабелите и лесно се чисти.Може някьде да е дало на кьсо,може някьде вода да е влязла.Аз по тая причина си мажа ел.врьзките с електрическа гес - предпазва от корозия и не позволява водата да ти играе сечено на контакта.С една тубичка карам по 5 години.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      До: Код 0523

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Сьщия сензор за налягането на маслото ми е запежцнал на резервната кола.Как и дам контакт и забива на 3 или крайно положение на скалата.
                      Здравейте колеги,
                      при мен стрелкичката на датчика за налягане на маслото като дам на контакт и плавно отива в крайно дясно положение (след 6) и не мърда от там. Така е от както имам джипа. Не отчита грешка на компа. Това нормално ли е
                      [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
                      [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

                      [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
                      [/URL]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Код 0523

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        За твойта година не ми излиза,обаче за следващи ми го дава над масления филтьр леко в дясно.На снимката се виждат масления,4 глави на болтове от ляво на него и сензора леко в дясно и над филтьра.Препорьчват почистване на буксата / естествено /проверка на кабеляка / мчи как иначе/ и замерване на волтажа с ключ на контакт.Ако бил под 4.8 волта,па ако бил над 4.8 волта...............нам си кво се правело.Да ти го превеждам ли или направо ще го сменяш?
                        Ще пробвам първо с почистване пък после ще видим.Ама там дето казваш нещо не го виждам.Ще го диря къде е.
                        Mitsubishi Outlander

                        Коментар


                        • #13
                          До: Код 0523

                          Първоначално публикуван от orlin Преглед на мнение
                          Здравейте колеги,
                          при мен стрелкичката на датчика за налягане на маслото като дам на контакт и плавно отива в крайно дясно положение (след 6) и не мърда от там. Така е от както имам джипа. Не отчита грешка на компа. Това нормално ли е

                          Според мен не е нормално и студена и топла и на високи и на ниски обороти..............да показва едно и сьщо.Студена ДА,но като загрее трябва да пада.



                          Дино,това ми дава за модел малко по-нов от твоя,за твойта година нищо не намирам.Някьде там ще да е,пишка с 2 кабела влизащи в нея.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            До: Код 0523

                            Такаааа явно си е имало причина за тази грешка.Днес сутринта като го запалих забелязах,че двигателя работеше около десетина секунди на сухо,чак след това започна да вдига налягане,а докато започне светеше лампата /check gages/.Нормално ли е това и ако не към какво да се насоча.Маслото ми е между средата и минимума-проверено.Евентуална смяна.Други идеи?
                            Mitsubishi Outlander

                            Коментар


                            • #15
                              До: Код 0523

                              Първоначално публикуван от dino81 Преглед на мнение
                              Такаааа явно си е имало причина за тази грешка.Днес сутринта като го запалих забелязах,че двигателя работеше около десетина секунди на сухо,чак след това започна да вдига налягане,а докато започне светеше лампата /check gages/.Нормално ли е това и ако не към какво да се насоча.Маслото ми е между средата и минимума-проверено.Евентуална смяна.Други идеи?
                              Напълно нормално е докато вдигне налягане да свети"checka".И друг път ти е било така но днес си го забелязял.А може и времето да е било по-малко,но на теб ти се е сторило 10сек.
                              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X